Salut,
Inatmpin o problema tare enervanta cu masina. Am fost si la Bogdan, mi-a dat niste idei insa se pare ca problema persista chiar se inrautateste la drum lung.
:
Masina a mers o periaoda lunga de cateva luni cu EGR-ul deconectat. A mers decent.
Am pus EGR nou si de aici au aparut problemele
Simptome:
Cu EGR nou connectat masina motorul merge in "hop-uri" periodice ( aprox 1sec). Se simte ca o frana de motor si ma duce cu gandul la prea multe gaze de evacuare intoarse de EGR. Daca trec de 2500rpm merge rotund dar cu putere micsorata (nu mult). Dupa un timp apare in bord "check engine" si se pierde toata puterea.
Daca deconectez EGR ( si cateva chei on/off) masina merge ca si innainte. Dar nu mereu. Cate-odata imi apare "check engine"
Coduri eroare:
ECM-0406 Position sensor (exhaust gas recirculation (EGR)). Signal too high
ECM-2263 Turbocharger (TC) control. Faulty signal
ECM-2566 Position sensor turbocharger (TC). Signal missing
ECM-0234 Turbocharger (TC) control. Pressure too high
Ultimele 3 erori nu le aveam pana la schimbarea EGR-ului.
Bogdan G mi-a recomndat sa inversez intre ele valavele de control (turbina si clapeta). Am incercat insa nu se schimba nimic. Deduc ca nu valva este problema.
Ce ma duce acum gandul e sa nu am o problema pe partea de fire sau alimentare.
- Daca senzorii au aceasi sursa pt tensiunea de referinta sau alimentare e posibil sa imi apara concomitent aceste probleme?
- Are cineva pinout-ul conectorului de EGR? O sa incerc sa masor alimetarile valvei.
- Alte idei? Nu m-as apuca sa desfac inca turbina daca nu va fi absolut necesar.
Multumesc Exista siguranta pentru circuitul de 5V?