rebecca

sfat pt cumparare.

27 posts in this topic

Buna, sunt noua pe forum si asi avea cateva intrebari. Imi plac masinile mari, si mai ales marca volvo. Care e diferenta dintre 850 si v70 ? Pt ca eu ni vaD nici una. Ambele au motoare de2,4 sunt cele de pe t4 ?

Volvo chiar nu are motorul lui peersonal doar imprumutate de pe vw ?

Astept cateva cheatii .. despre modelele astea, pt ca imi plac, si daca stie cineva chiar si de taxele pt inmatriculare, euro cit este, etc. Merci anticipat

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna si bine ai venit !

Singurul motor de vw este cel diesel ( 850/s/v/70 ) restul 100% Volvo (2.0 aspirat(10/20 valve) sau Turbo , 2.3 20V aspirat (ffff rar ) sau Turbo , 2.4 10sau 20 Valve aspirat .

S/V70 este un 850 restilizat . Daca vrei sa iti una din ele iti spun din start ca mai trebuie sa iei in calcul in jur de 500E peste costul masinii ( in jur de 2000 E V70 si 1500E 850-ul) , cei 500 E sunt pentru stage 0 ()

Daca gasesti o masina pe www. pune link-ul aici sa o vedem si noi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit!

Acel 2.4 diesel a fost montat si pe audi a6,iar la baza stau cei 140 cp.

Cam toate sunt euro 2..cel putin pana in 2000.Din 2001 s a trecut la euro 3 pentru diesel (163 cp common rail) si euro4 (cred) la benzina.

Referitor la taxa,as putea spune ca este cam mare..cel putin in acest moment!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare baieti ma hotaresc cred la un v70 de prin 98-99 , am gasit pe mobile pana in 1600 euro.

Si sa fie combi ca sa imi pot cara cu el tot ce am nevoie. Taxa e enorma daca e doar euro 2 ... Motorul are turbo nu ? Cele cu tractiune 4x4 sunt mult mai scumpe.. daca va mai amintiti alte chestii utile sunt binevenite va puupp !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelele din 99 cu clapeta electronica de acceleratie ar trebui sa aiba Euro3. Asa cum scrie mai sus sunt mai multe motoare si cu turbo (2.0 , 2.3 si 2.4) si fara (2.0 si 2.5 10V si 20V) si unul diesel (2.5 TDI) care provine de la Audi.

Modelele AWD sunt mai "speciale" si daca se strica ceva sunt groaznic de scump de reparat. Sincer nu ti-as recomanda un AWD.

La cutie automata la fel exista riscul sa se strice ceea ce corespunde unei daune totale in principiu, ai putea sa o treci pe manuala ca o alternativa mai ieftina.

V70 e mereu combi ;), limuzina se cheama S70, coupe sau cabrio C70.

Cu cat e mai ieftin cu atat e mai suspect in principiu. Si aici in Germania 850 cu revizie gasesti sub 500 de euro dar sunt in principiu ruine in care mai bagi lejer 2000euro ca sa o faci masina iarasi.

Alt lucru care este relativ scump de reparat si ar fi bine sa verifici este aerul conditionat .

Daca modelul are clapeta electronica de acceleratie verifica ca merge bine motorul, relantiul sa stea "tapan" mai ales cand este rece motorul. Daca e dusa clapeta aici costa cam 600de euro distractia (piesa numai mai ai apoi nevoie si de resoftare).

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles prin meaajele private primite, sunt destul de problematice volvourile, asa ca ma mai orientez si la alte marci.

Va multumesc pt sfaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare asta, daca 850-ul si S70-ul sunt problematice ma intreb A6 din acelasi an cum este ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo ii fiabil : punct ; daca ati fi vazut caroseria 940 care l-am dezmembrat (din 95) fara un pic de rugina ;ati avea alta parere :)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista masina fara probleme, fara greseli de proiectare si de fabricatie ! Are si 850 - bubele lui..... care apar dupa cele 15-20 de ani de exploatare si peste cele doua-trei sute de mii de kilometrii parcursi, timp in care daca i s-a dat atentia cuvenita bijuteria a avut grija de "familia" lui si si-a trait cu onoare prima tinerete, urmand ca dupa maturizare sa i se faca un stage1, apoi 2....sa i se mai schimbe o rotita de la kilometraj, sa i se mai carpeasca un plastic obosit pe undeva, sa i se schimbe un suport motor, un condenser si alte cateva nimicuri pentru ca si in urmatorii 10-15 ani sa demonstreze ca mai poate.....daca il va mai vrea cineva si i se va mai da voie sa existe! Oi fi on topic..???...

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi nu mai stiti sa vorbiti cu oameni fara cultura tehnica. Trebuie sa intelegeti ca majoritatea nu stiu ce e aia o valva/supapa.

Oricine intra pe forum, aceeasi concluzie o trage.

Tare sunt curios daca puteti descrie relevant o masina, fara sa intrati in detalii tehnice care nu spun nimic. Majoritatea oamenilor care cer sfaturi pe aici, chiar nu ii intereseaza jurnalul masinilor de pe forum. Urmariti cu atentie intrebarile lor si multitudinea de raspunsuri necerute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S.

Pe cel/cei care a facut marsavia cu pm-urile, il rog insistent si oficial SA NE PARASEASCA!

Cui nu ii place Volvo, il rog frumos sa nu isi bata joc de noi si macar pentru timpul petrecut si informatiile culese de aici, sa dea dovada de un ultim gest de decenta.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai dreptate pt ca exista o vorba (auzita la o intalnire Volvo) : "cand ti-ai luat Volvo ai devenit mecanic", privita mot a mot suna rau DAR daca stai sa sapi observi ca asa este si pot sa-ti dau zeci de exemple de colegi de forum care au devenit mecanici . Eu sunt primul pe lista, tu esti al II lea si lista continua . Multi din noi surubaresc din pasiune, mie chiar mi-a spus un vecin: "vecine cand aveai VW nu deschideai capota decat sa pui lichid de parbriz", avea dreptate omu, nu cred ca am vreun surub nedesfacut la XC70, de fapt cam la toate volvo-urile pe care le-am avut am desfacut cate ceva. E pasiune pana la urma si chiar eu te certam ca tot zgandari olandezu dar in realitate si eu fac acelasi lucru fara sa-mi dau seama .

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan, aici nu prea se mai raspunde intrebarilor oamenilor.

Noi venim cu filmele noastre si oferim lista de reparatii si posibile probleme ale unei masini, care acopera toata durata de viata a masinii.

Pe cine intereseaza:

- cat costa piesele originale?

- cat costa Castrol for Volvo cars?

- la ce pret si cum lucreaza reprezentantele?

Iti spun eu, pe "nimeni"!

.Hai sa fim realisti, marea majoritate a posesorilor de masini din Romania nu fac cu ele mai mult de 8000km pe an si spre deosebire de noi, mai mult de maxim 3-4 ani nu tin o masina SH.

O masina adusa din afara, cu o intretinere de acolo mediocra, cumulat cu rulajul pe autostrada, in marea majoritate a cazurilor rezulta intretinere minima vreo 2-3 ani.

Deci care e rostul sa-i trantesti o lista cu schimbaturi de distributie, dpf- uri, senzori si rotite de 2 lei, ca e posibil sa nu iti mai mearga ac-ul sau ceva de prin interior la o masina cu o vechime de peste 10ani?

Astea sunt masinile de pe forum, masini cu vechime la proprietar si ceva ani de la iesirea din fabrica: XC-ul tau are 9 ani, s70-ul lui Alex 15 ani, a mea are 17 ani, etc.

Cand spun "nimeni", adica majoritatea covarsitoare.

Noi ne numim hobby-isti; vine unu cu o aroganta si se arunca toti la tot felul de dichisuri de piese si pretentii.

Poate tu ai acces la alti proprietari, cu masini mai noi dar iti garantez ca prin tara, la ce service merge Dacia, merge si Volvo si tot marcile alea de piese se folosesc.

Multi umbla cu erori stocate, cu defectiuni si habar nu au, totusi asta nu le afecteaza satisfactia. In momentul in care vor sa vanda masina, se pot jura ca e cea mai buna masina si nu a avut cu ea nici o problema (de care sa stie). Isi fac treaba cu masina bine merci, fara nici o investitie.

Am pierdut sirul proprietarilor de orice marca, care se felicita ca au o masina buna dar daca o iei la purecat e vai de steaua ei; toata bate, scartaie, unele chesti nu functioneaza, a aparut rugina si interiorul nu mai e la prima tinerete.

Daca tu sau altcineva vii cu exemple de masini cu caracteristici asemanatoare, exploatate in aceleasi conditii si sunt mai bune ca Volvo, eu nu mai zic nimic dar cu siguranta, eu nu le-am intalnit.

Suntem mecanici si tu si eu, pentru ca nu exista know-how si cand e vorba de o masina premium oriunde mergi toti vor sa te taxeze. Daca pana acum ceva timp puneam asta pe seama ca e un Volvo, afla ca mai nou si la Dacia ti se schimba toate piesele ca sa iti gaseasca defectiunea.

Scuze de nuvela. :hello:

Edited by Adi2727
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi, aici intervine puterea banului! Daca toti ne-am permite sa ducem un trai decent, te asigur ca ne-am lipsi de hodoroagele noastre :D .... asa este de cand omul si pamantul! Iti permiti, ai, nu iti permiti, tragi de ceea ce ai :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi, aici intervine puterea banului! Daca toti ne-am permite sa ducem un trai decent, te asigur ca ne-am lipsi de hodoroagele noastre :D .... asa este de cand omul si pamantul! Iti permiti, ai, nu iti permiti, tragi de ceea ce ai :D

Tocmai asta e ideea. Fata de noi, asa cu suntem cu hodoroagele, eu zic ca investim mult mai mult in masina decat restul, acei "nimeni".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu de tractor nu vreu sa scap (fac cam 20k pe an cu ea ) fiecare are boala (a mea e asta) fumeaza ,beau (oricum sunt cam la 7000 e ) :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi ai mare dreptate dar nu vezi ca romanul nu recunoaste, toti vor sa mearga cu masina si sa nu bage un ban. Din cauza asta se intampla multe tragedii pe sosele dar asta e alta discutie .

850-ul a fost o masina reusita pt zilele ei dar este batrana si cere bani, exista si cateva care merg exceptional DAR la ce costuri?. Exista cateva 850-uri de vanzare la ~10.oooE dar si la 300E, diferenta intre ele este uriasa .

Un 850 bun costa iar toata lumea vrea chilipiruri .

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Concluzia este ca daca intreaba cineva detalii despre o masina, mai mult decat probabil, ca nu intentioneaza sa o restaureze, sa faca "stage 0" si sa imbatraneasca alaturi de ea.

Oamenii vor doar sa stie daca isi pot face treaba cu masina si daca cumva vor mai intra pe forum dupa ce au cumparat-o, urmatoarea intrebare pe care o vor pune, este ce inseamna semnul ala din bord, galben cu un rezervor cu coarne si daca trebuie sa mearga la service pentru el. Unde, probabil daca au bafta, or sa fie intrebati cand au schimbat ultima oara uleiul. De aici, daca or sa treaca peste socul ca la masina care o au se schimba uleiul ("ala bun, de Germania"), posibil vor fi multimiti de Volvo.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca ai dreptate Adi.Eu spre ex. inainte sa cumpar ceva, caut review-uri, caut punctele nevralgice, caut ce poate pica/cat de des pica si problemele cunoscute/clasice.Nu cred ca daca cineva intra pe forum s intrebe de modelul x, o va lua si dupa nu ii va mai pasa de ea.Nu cred ca e bine sa generalizezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu, eu, Matrixxx si altiii de pe aici facem treaba asta dar tine cont ca marea majoritate a populatiei cu permis din tara asta, nu stiu sau au inca mari dificultati in a se descurca cu banalul email. E un procent minoritar de oameni cu mintea desfacuta in marile orase dar tine cont majoritatea populatiei din RO locuieste la tara sau in orase mici.

Sunt sigur ca multi dintre voi considera ca exagerez cu observatiile mele dar va asigur ca sunt concluzii trase dupa o indelunga observatie faptica.

Tu de unde crezi ca vine tupeul mecanicilor care cer preturile alea exorbitante la manopere? Inseamna ca sunt unii oameni (multi) care chiar platesc asa ceva si tine speech-ul.

Daca vecinul lui Bogdan ridica capota sa completeze cu lichid de parbriz, te asigur ca majoritatea nu actioneaza maneta de sprituire, pentru ca costa. Daca nu mai e lichid, asa merg, pentru ca au mai pus odata acum 4-6luni si probabil ca trebuie sa ii faca o morala la ala care s-a dat cu masina inainte, ca i-a consumat toata solutia din rezervor... nicidecum sa il completeze.

Avem exemple si aici pe forum de oameni care nu ridica capota. Pe Ferrraru, voi l-ati terorizat sa isi verifice intercooler-ul, care culmea chiar era umflat... :smile: Altul, fara acces la informatie, crezi ca verifica vreodata asa ceva? Mergea mult si bine si vindea masina, ca "in stare perfecta de functionare".

Chiar si eu, cand am avut la inceput contact cu masina, mi s-a parut un task deja mult prea greu sa deschid capota, iar dupa ce am deschis-o, nu am inteles nimic si am preferat sa o inchid rapid de teama sa nu stric ceva doar prin simpla prezenta.

Cine mai recunoaste situatia? :D

Edited by Adi2727
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu verifica nimeni nimica mai @Adi .

Tocmai ce mi a prezentat un pprieten noua achizitie,un passat 2.0 Tdi din 2005 cu 260 000 km :)).L am intrebat daca l a verificat intr un service,daca a cautat probleme la masina.IAr el imi zici : pai am luat o la probla 5 km,totul a fost in ordine asa ca am cumparat o :)))).

Asa arata bine,dar daca te uiti mai atent,poti sa vezi cum a fost traznit o tura in fata si alta in spate.In afara de asta avea carte service pana la 260 tkm,pe cand el in 2010 la ultima intrare in service avea 347 000 :D.

Cand imi arunc o privire la ulei,mirosea a parfum,asta din cauza aditivului care a fost bagat!

Cu asa personaje vom ajunge departee.

ps: pretul de achizitie a fost de 6200 euro,iar masina mai are nr de Germania pentru inca 1 saptamana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma, nici eu nu am verificat nimic. :)

Am vazut ca merge... ia banii, da cheile. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lika, de obicei asa se intampla iar daca ii spui omului km reali de cele mai multe ori se supara pe tine, eu deja evit in a mai spune cat sunt km reali pt ca au fost cazuri in care era dintr-o prostie din asta sa destram o casnicie cand a aflat doamna ca domnul a fost pacalit de un bisnitar cu 4 clase .

Oricum mie mi-au spus-o mai multi in fata ca nu vor sa ia C30-ul meu pt ca are multi km in bord, daca avea mai putini chiar daca nu erau reali era mai bine, asa ca la asa oameni asa probleme .

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca daca umbli la pret un pic ,ii faci RAR-ul ti-l vor cumpara fara "aere" si pretentii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.eu am luat v70 fara sa ma uit prea mult la el...de vreo 60-70 k merge, reparatii ca la orice alta masina, si am avut 2 fiaturi, un alfa, un reno, 3 passat unu din '74,cel mai multumit am fost de volvo! Si lam cumparat pt ca mia placut cum are ondularea aia pe lateral pana la stopul spate, mia placut cum suna motorul, si nu m-au deranjat cei 548k din bord la achizitie

2.bogdan mam gandit la c30 tau pt mama, dar inca merge v70... si nare rost cat timp ii place v-ul mamei...

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now