cipoana

probleme radio casetofon

9 posts in this topic

Buna ziua tuturor!

Sunt posesorul unui Volvo S40 din 2004, 1,9 TDI si intampin urmatoarea problema: radio casetofonul imi consuma curent si dupa ce opresc masina. Astfel, daca o las 2 zile nepornita, descopar ca nu mai am baterie. In urma unei revezii am depistat ca problema este de la radio casetofon. Solutia a fost sa-l trec pe contact (astfel, de cate ori pornesc masina trebuie sa introduc codul de la radio si ma pot folosi de acesta). Mentionez ca am dus radio casetofonul la un electrician si acesta nu a depistat nicio problema electrica, dar daca il pun pe direct tot consuma curent. Vreau sa stiu daca a mai intampinat careva aceasta problema si daca a gasit alta solutie. O fi vreo problema de soft? Va multumesc pentru raspunsuri. O zi frumoasa in continuare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlut,

problema de soft nu cred sa fie,dar radioul se alimenteaza pe contact(in general).

Iar consumul de curent e posibil sa se datoreze luminozitatii tastelor,asta daca ai un Hu.

Inainte aveai problema consumului de curent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cipoana De curiozitate ce consuma are HU tau in standby ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casetofonul trebuie sa aibe 2 plusuri. Un plus continuu, pentru memorie (cod siguranta si posturi radio) si un plus pe contact pentru pornire casetofon. Verifica daca ambele sunt conectate si functionale. Sa nu fi facut care vreo tiganie pe acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara si multumesc pentru raspunsuri. Spre rusinea mea nu stiu ce HU are masina, dar am atasat poze cu radio-casetofonul. Cand a pus electricianul ampermetru la o borna a masinii (care era oprita) ii indica consum 0.5 Amperi.

Problema cu curentul a aparut dupa ce am schimbat bateria originala in februarie 2012. Am pus baterie noua, dar daca lasam masina 2 nopti in parcare nu mai pornea, decat daca ii dadeam curent de la o alta. In aprilie am schimbat bateria pe garantie, iar in august, la munte, dupa 4 nopti nepornita, iarasi nu avea curent. Iar in iarna, aceeasi problema: 2 nopti nepornita - nevoie de curent de la alta masina si nimeni nu depista ce avea. Noroc ca am gasit un electrician care a dat o borna jos de la baterie si a masurat amperajul, apoi a scos toate sigurantele si a introdus cate una pana i-a indicat consum 0.5 la siguranta de la radio casetofon. Si acum ii pus pe contact, iar de cate ori vreau sa-l pornesc ii introduc codul. Asta este povestea pe scurt!

post-5685-0-61209200-1368473865_thumb.jp

post-5685-0-23026700-1368473886_thumb.jp

Edited by cipoana

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un HU 1205..... sa zic si eu ceva si sa afli si tu ce ai in bord !)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap 500mA este mult, totusi nici sa bagi codul PIN de fiecare data nu este o solutie.

Problema este pe partea de alimentare, trebuie gasita problema si rezolvata sau alt HU-1205.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un HU 1205..... sa zic si eu ceva si sa afli si tu ce ai in bord !)

si eu am avut aceeasi problema la unu din asta...nu am reusit sal fac....ma gandesc ca-i o problema cu ele....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, m-am uitat si eu si am vazut ca e un HU 1205.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now