Posted 18 May 2013 · Report post Buna ziua. Sper sa nu supar niciun moderator cu randurile ce urmeaza a fi scrise, dar ma gandesc ca este o ocazie nu foarte des intalnita. Zilele acestea m-am gandit sa spun "La revedere" batranelului meu din '84. Masina este turbodiesel de 2383 cmc, alba cu acoperisul negru (are aplicata piele sintetica de cand a venit din Italia in '91). De la venirea ei in tara este in propietatea bunicului meu. Acesta, avand alta masina, nu prea mai circula cu el. In momentul de fata, masina sta degeaba in garaj si aduna praful, ceea ce mi se pare pacat pentru conditia in care se afla. Motorul a fost reconstruit complet acum 5 ani, timp in care nu a fost plimbat mai mult de 4500-5000 km. Interiorul este pe albastru, din panza, are urme normale de uzura, fara rupturi sau probleme majore. La partea tehnica masina sta mai mult decat decent, totusi are o problema la turbina (TAO307). Aceasta baga ulei la evacuare, dar nu are niciun fel de joc axial. Se poate remedia cu un kit de reparatie. Asta vara a facut Transfagarasanul exact in starea in care este acum, deci daca vine cineva dupa el, poate pleca linistit la drum. Porneste la sfert indiferent de conditiile atmosferice. Ideea este ca as dorii sa gasesc un pasionat care sa se bucure de ea. Constitue o baza foarte buna pentru cineva care isi doreste un astfel de model. Vehiculul poate fi vazut in Arad. Pretul este cel mai ok sa-l discutam la fata locului cand vedeti si auziti masina. S-ar invartii pe la 1300 euro negociabil. Toate pozele sunt reale. Roata de rezerva este tot model Sirius pe 15", exact ca "restul masinii", geamuri fata electrice, oglinzi electrice, in portbagaj exista deasupra rezervorului standard, o alta unitate, care duce "plinul" la 105 litrii. Vopseaua are mici ciobituri de la pietricele (partea frontala). Nu are strop de rugina pe ea, nici pe caroserie nici pe "burta". Electronica functioneaza toata. Nu s-a fumat niciodata in ea, scrumierele sunt noi. Sub diferential se afla atasata o curea antistatica. Pentru detalii de intalnire sau intrebari scrieti pe privat sau telefon 0726 355 304/0735 841 130. Multumesc mult si o zi cat mai placuta! 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2013 · Report post Bogdane, ce putere are in kw motorul? Cv este in AUTO sau MANUALA in 4, 5 sau 4 + overdrive(functioneaza?) ? Banuiesc ca nu are ITP/RCA daca nu se prea misca, sau ? Am cautat de 1 an, un Volvo din seria 200/700 insa am tot ratat cateva interesante cu multe piese si/sau la preturi f bune.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2013 · Report post Nu sunt prea clare pozele dar pare-mi-se ca e varianta fara IC deci ar trebui stock sa fie cel de 80kw 105cp corect ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2013 · Report post Motor fara intercooler, 82 kw in talon, cutie M46, cu overdrive functional. ITP valabil. @florin_cars, daca doriti sa o vedeti, cu cea mai mare placere mergem la un testdrive. Merita un propietar care sa o iubeasca! Daca considerati necesar, mai atasez poze. Anuntul a fost facut umpic in graba. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2013 · Report post Mare mare pacat daca masina nu ajunge la un pasionat. Un swap cu un B230FT sau cel de 2 litri benzina + M47 si ai racheta. Cumva 850-ul tau e combi ? Visiniu cumva sau rosu ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2013 · Report post Am avut la un moment dat un b234ft "redblock" aproape complet sub nas la un pret bun. Am tot amanat de la o zi la alta, nehotarat fiind, pana l-am pierdut. Inca o sansa a fost cu un v70 rasturnat de la care puteam lua inima (b5244t5). Al doilea chiar m-a incantat ideea de a tranti sub capota 760-ului 260 de cai. Cam 650 de euro voia pentru motor si pentru asta aveam nevoie de ajutor financiar din partea familiei, lucru care nu-mi convine, in ciuda varstei fragede. Problema mea a fost ca n-am gasit la vremea respectiva cutie care sa se alinieze cu el in montajul longitudinal si in plus, la un asa adaos de putere este necesara schimbarea diferentialului (trebuie cu patinare limitata, ca altfel fluieri) si de asemenea upgrade la suspensie (macar bare de torsiune si un suomi pe fata, asa de bun simt) si mai ales la frana. Tragand linie, vazand si pretul omologarii si faptul ca noul motor, depasind cu peste 40% puterea colegului d24, trebuiau efectuate N mii de teste care, evident, costau. Zilele trecute am aflat ca este ceva in 6 trepte, manual de pe un BMW Z(?) care se pupa cu t5-ul. Despre a doua intrebare, 850-ul este combi pe albastru. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2013 · Report post Era un baiat care trecuse odata pe la magazinul de piese unde am lucrat pana anul trecut (Tirex in gradiste) cu un 850 T5 combi, poate ai fost tu, in fine. Cand ajung acasa am sa postez niste forumuri cu proiecte seria 700 ! Sent from my BlackBerry using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2013 · Report post Mai vin cu niste poze, facute azi, cu interiorul. Pe bord, chestia alba de deasupra torpedoului este un lipici pe baza de apa. Se poate curata, piesa nu necesita inlocuire. Am avut lipit un suport pentru ochelari de care mai am nevoie. Coaja bordului nu are nicio crapatura (de la soare apar multe, una din bolile de care seria 700 sufera). In porbagaj se poate observa rezervorul aditional de care vorbeam mai sus. Spatiu ramane mai mult decat suficient. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 May 2013 · Report post Buna ziua,mai este de actualitate anuntul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2013 · Report post vreau sa va intreb in cazul in care s-ar realiza vanzarea masinii, desigur acesta se radiaza de la fisc de pe numele dvs in baza contractului de vanzare cumparare ,deci nu mai platiti impozit,agreati ca masina sa ramana cu talonul si numerele actuale? intreb acesta deoarece taxa de mediu este mare iar cealalta varianta in cazul radierii de la circulatie ar fi imatricularea pe bulgaria.Sincer imi place mult masina dvs si poate gasim o solutie.Va multumesc anticipat pt raspuns.Cu stima Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2013 · Report post In principiu nu m-ar deranja, dar va rog, permiteti-mi sa ma interesez inainte de potentialele riscuri. Voi reveni cu un raspuns in maxim 24 de ore. Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2013 · Report post Valabil. Azi a primit bujii incandescente Bosch, ulei nou in cutie si diferential si placute de frana fata-spate. 1250 euro neg. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jun 2013 · Report post cu actele se rezolva la notar(procura) iar fiscalul poate sa il bage la el si sai plateasca impozitul amenzi ETC Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jun 2013 · Report post @GhitaDanut, te rog detaliaza procedura! Am si eu o masina pe care o vand si taxa de prima inmatriculare ma impiedica sa fac acest lucru. Am primit si eu solicitare de la un amic, sa i-o vand si s-o pastrez totusi in acte pe numele meu. Cum as fi acoperit d.p.d.v. legal ? Multumesc de intelegere si ajutor! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jul 2013 · Report post Valabil. 1000 de euro, ca deja sunt satul de toti care suna si vin numai sa se plimbe cu masina. ) 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2013 · Report post Vandut. Multumesc, se poate inchide! Share this post Link to post Share on other sites