mih4y

Engine service required

107 posts in this topic

Salutare colegi

O mare problema am si eu.

De 2 saptamani imi apare in bord engine service required si un cod 038 sau 039 mu imi aduc exact aminte si nu imi mai merge turbina cat timp am mesajul.mesajul ba apare ba dispare ca si cand nu ar face contact sa zicem.

Pe calculator apare boost pressure sensor faulty signal.

Am schimbat boost pressure sensor, solenoid valve, si turbina deci un total de 700 £.

Si tot aceeasi problema am.am ajuns la limita sincer.

A mai intalnit cineva aceasta problema???

Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai o problema pe partea de vacuum .

Verifica furtunele de vacuum .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok furtunele vacuum

Multumesc frumos bogdan

Orice varianta e binevenita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu mai ai variante :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIe imi aparuse de la furtunul acela de la tamponul de jos a motorului , l-am schimbat si pe acela si pe celalalt si tot imi apare :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furtunele de la vacuum sunt ok

Yes k masina merge trage apoi apare mesajul si nu mai merge turbo

Apoi dispare mesaj merge turbo da ba intra cu intarziere ba nu are putere

Nustiu ce sa i mai fac sincer

Am 4 mecanici la care am fost vad ca toti varza nimeni nu stie ce sa i faca ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica altul dupa 6 h de umblat la masina k e calculatorul ...

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calculatorul la ce ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

'e calculatorul' - e acea fraza pe care o folosesc unii "mecanici" când de fapt nu au idee care e problema.

Cum a fost verificata partea de vacuum?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie imi apare inca nu am gasit o solutie, probabil e partea de vaccum, ca imi apare doar cand o calc si dupa aia nu mai pot urca peste 2000 de turati

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI la mine apare , dar nu des , nu mi-a mai aparut de vreo 3 saptamani , la mine era furtunelul de la tamponul inferior ( ala de la baza motorului din fata radiatoarelor ) era crapat furtunelul , l-am schimbat si tot mai face din cand in cand ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci ultimul papagal a zis ca e calculatorul masini ca da informatii greaite la senzorul de boost.

M au spart astia

Nimeni nu stie ce are masina.

Acum cand pornesc masina imi apre imediat in bord engine service required si turbina doarme nu functioneaza

Daca sunt in mers si opresc motorul apoi il pornesc merge turbina intra cu intarziere dar merge.apoi daca o scot pe liber sau ma opresc la semafor pa iarasi apare mesajul si nu mai dispare deci turbina hiberneaza.nu am schimbat inca valva aceea solenoid cum ii spun astia cea care e langa turbina si care deschide turbina dar nu pot sa schimb fiecare piesa din motor pe ghicite

Deja am schimbat turbo, boost pressure sensor, debimetrul de are si valva aceea de langa cutia filtrului de aer.un total de 800 £ la o basina de masina de 1300. Nu reusesc sa o repar sa scap odata de ea.anul asta a picat ambreiajul, alternatorul, am facut service, cauciucuri problema pe care o am acum deci un total de peste 1600 lire

Ma rupt in 2

Sa nu mai zic de anul trecut ...

Partea de vacuum a fost verificata cu un aparat si a zis k e ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi-ai spus ca ai schimbat valva control turbina, acum citesc ca nu ai schimbat valva asta .

Aceasta valva se afla pe blocul motor intre admisie si electromotor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crede ma bogdane ca la cate denumiri mi au spus meseriasii mei le fac varza.

Am schimbat asa:

- boost pressure sensor care e pe galeria de admisie pe partea stanga

- debimetrul de aer

- si valva aceea sau cum se numeste care e tot pe cutia filtrului de aer care daca nu ma insel e pt tampoanele motorului

Si bineinteles turbina ...

Ai incercat sa imi explici si la telefon dar nu imi pot da seama unde anume zici valva de control a turbinei.

Se poate o poza ceva te rog frumos?

Multumesc !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ete colea .

post-178-0-91394200-1370581657_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan nu ma intelege gresit

Vreau doar sa inteleg

Ce imi arati tu nu e cumva poma de vacuum ?

Mecanici asta mi au spus ca aia e valva de vacuum .

Sa incerc sa iti explic ce vede tester ul.

Sunt 2 senzori care au aceleasi valori cand masina e oprita dar contactul pus.si unul dintre ei are valori cu 30-40% mai mari.si asa au dedus ei k e vina calculatorului (ecu).

De ex merg prin oras merge turbina nu are multa putere dar merge cand scot masina pe liber sau ma opresc la semafor gata apare mesajul si pa turbo apoi cand plec dispare uneori ramane.pe autostrada la 140 km gata turbo nu mai vrea ...

Ce poate sa aibe sincer vreau sa stiu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut cam aceleasi simptome din cauza unui fir "taiat", intrerupt, la alimentarea el. a acelei valve. La stop la semafor intra in protectie motorul. Mecanicul a gasit firul taiat dupa 2 saptamini de dat din umeri. Poate-i la fel si in cazul tau.

Mie imi dadea tester-ul eroare de maf, turbina etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi vector la mine pe tester apare "boost pressure sensor - faulty signal"

Si unde era firul ala intrerupt daca stii cumva ?

Poate e si la mine aceeasi problema ...

Ms frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms frumos adrian

problema e ca nu se stie care e

la ghici nu pot sa le schimb

nimeni pare sa nu reuseasca sa gaseasca problema

concluzia a 2 mecanici e ca ar fi calculatorul ECU dus

mai trebuie verificata instalatia electrica EGR si inca 2 lucruri zice un mecanic

o duc luni sa vedem

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms frumos adrian

problema e ca nu se stie care e

la ghici nu pot sa le schimb

nimeni pare sa nu reuseasca sa gaseasca problema

concluzia a 2 mecanici e ca ar fi calculatorul ECU dus

mai trebuie verificata instalatia electrica EGR si inca 2 lucruri zice un mecanic

o duc luni sa vedem

Mai explicit decat poza lui Bogdan nu cred ca se poate.

Uite inca o poza din VIDA, numarul 15, cea indicata de bogdan si adrian mangalia e valva care controleaza geometria variabila a turbinei.

Pana la a fi defect calculatorul......

Incearca sa imprumuti una de la dezmembrari de exemplu

http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/injectors/boost-pressure-control-valve/1012866/

post-100-0-01241200-1370645227_thumb.png

post-100-0-59436700-1370645230_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mih4y ziceai ca ai un prieten sau un var cu d5 poti sa faci proba iei valva decontrol si o pui pe a ta si vezi cum merge masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata am rezolvat problema ...

Am vandut masina ...

La dezmembrari cu imensa suma de 700£

Nu i nimik am luat inlocuitor sper sa fie ok asta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie intr-un ceas bun!

Asteptam sa ne dai detalii,pe un topic nou,despre inlocuitorul :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now