mih4y

Engine service required

107 posts in this topic

Astazi vin pozele :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asa arata noua mea iubita :)

post-2579-0-31350300-1372437866_thumb.jp

post-2579-0-40514400-1372438061_thumb.jp

post-2579-0-34381800-1372438161_thumb.jp

post-2579-0-07581000-1372438212_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt frumoase si sunt mari . Cauciucurile trebuie sa fie pe fata 235 40 18 trebuie sa verifici limitatoarele de bracaj daca le ai negre adica http://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/axle-mounting/steering-links/steering-stop-limit-control-arm/1007414/

Si ar fi bine sa le ai noi pentru ca sunt foarte late cauciucurile si ating pe fata in viraj maxim . Dar o sa stea pe sosea intr-un mare fel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le dadea k 650 £

Bineinteles k nu merita

Pot sa le scot la 500

Plus ca le dau pe ale mele cu 400

Mai astept nu ma grabesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rugamintea sa faci alt topic despre noua achizitie si sa continuati acolo discutiile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am vazut azi acest mesaj dupa ce am pornit a/c la interval de 2 minute dupa ce am pornit motorul(a intrat in limp mode ca nu trecea de 2500rpm),am oprit motorul si dupa 1 minut am plecat mai departe fara mesaj,dupa o oprire de 2 ore am plecat iar la drum si iar am pornit a/c-ul si iar a aparut mesajul,am oprit/pornit iar motorul si am pornit a/c-ul si am mers vreo 20 de minute fara mesaj.E posibil sa fie cumva din lipsa de presiune/freon si sa citeasca vreun senzor sa dea comanda de limp mode?daca ar fi posibil ma duc sa-i fac o reincarcare/verificare,daca nu e posibil ma duc la un test vida?multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred , daca nu ai avea freon pur si simplu nu ar porni clima ... adica sar aprinde verde cand apesi pe ac , dar nu ar cupla compresorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa o diagnoza , asa dupa cum ne explici pot fi mai multe cauze vacum , debitmetru murdar etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de ce oare doar cand pornesc a/c-ul?compresorul porneste si se opreste la intervale de cateva minute si am inteles ca asa functioneaza el,baga aer rece dar nu ca si in frigider :).Daca nu pornesc a/c-ul nu apare mesajul,care ar fi cauza?motorul trage ca si cum ar fi nou si nu are sunete ciudate,uleiul dupa vreo 4000km e inca curat si nu s-a pierdut decat aprox o liniuta sau mai putin,ce ar putea fi?mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am vazut azi acest mesaj dupa ce am pornit a/c la interval de 2 minute dupa ce am pornit motorul(a intrat in limp mode ca nu trecea de 2500rpm),am oprit motorul si dupa 1 minut am plecat mai departe fara mesaj,dupa o oprire de 2 ore am plecat iar la drum si iar am pornit a/c-ul si iar a aparut mesajul,am oprit/pornit iar motorul si am pornit a/c-ul si am mers vreo 20 de minute fara mesaj.E posibil sa fie cumva din lipsa de presiune/freon si sa citeasca vreun senzor sa dea comanda de limp mode?daca ar fi posibil ma duc sa-i fac o reincarcare/verificare,daca nu e posibil ma duc la un test vida?multumesc

Salut,

Cand am cumparat S60-ul vechi din 2004 motor D5 cum ai si tu A/C nu a functionat, pe bord nu aparea nici un mesaj de eroare, l-am dus la service unde au constatat ca nu tine presiunea, au localizat ca unde sufla, la conexiunea intre radiator si furtun clima nu era strans surubul, au strans, au facut testul de presiune,...totul bine si functioneaza de 2 ani.

Daca nu este suficienta presiune in sistemul de A/C pur si simplu nu cupleaza compresorul dar nu da eroare de engine service required.

Masina trebue pus pe diagnostica, de preferat cand mesajul de eroare este pe bord si atunci o sa afli care este problema, altfel dar ghicesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deoarece cand pornesti ac motorul intra in sarcina mai mare decat fara ac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,intra motorul in sarcina dupa ce pornesti a/c-ul,dar nu tot timpul se afusa mesajul,oricum am fost la un test la volvo si au zis:ECM-6805 boost pressure control-Faulty flow,ei cred ca se pierde presiune pe la vreun furtun,sapt viitoare tre sa merg iar sa faca un test de fum si investigatii,pana atunci poate cineva sa imo zica de la ce ar putea fi?e vreun furtun mai slab care ar putea crapa?dati-mi niste idei cam ce as putea sa controlez pana atunci poate o rezolv singur,va multumesc!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai incearca sa obturezi furtunele vacum de la tampoane . Este o valva mica langa air box in ea intra un furtun si ies 2 pui in loc la cele 2 un furtun scurt si u surub in capat si incearca sa vezi daca trage mai bine si daca iti mai apar mesaje de eroare .

Apoi daca nu e asta verifica tubulatura de la turbo pe sub masina pana la IC apoi de la IC la motor sa nu fie scurgeri de ulei.

Apoi IC in sine sa fie curat fara ulei .

Eu am avut probleme cu Ic partea de jos care se vede sub bara se dilata apoi se sparge . Si la colierele de pe ic ... spor daca nu te descurci cu valva aceea pot sa face o poza .

Ps . Cu furtunele alea 2 scoase sar putea sa trepideze masina mai tare

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am inchis furtunele de la vacuum dar nu am plecat sa o testez,am turat-o doar pe loc,am mai vazut un pic de ulei pe galeria metalica care pleaca spre EGR si pe furtunele de la galerie,si am facut niste poze la IC pe dedesubt,e cam mult ulei?trebuia sa fie curat?mi se pare ca e ulei vechi ca si cum a fost o scurgere mai demult si a mai ramas ulei,totusi cum ar trebui sa arate?masina are 190k km si motorul trage super bine,dupa 5000 km ueliul arata ca si cum a fost schimbat ieri,e oare IC-ul fisurat?daca da ar trebui sa se auda cum trage aer fals?mi-a aparut ieri dimineata mesajul la 1km dupa ce am plecat si azi dupa ce am tras de ea vreo 50km prin oras,deci imi apare mesajul si la rece si la cald,ce sa fie oare?ce teste sa ii mai fac?multumesc,drumuri bune!

post-7084-0-81927300-1406062467_thumb.jp

post-7084-0-61683300-1406062578_thumb.jp

post-7084-0-69603000-1406062704_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai ic spart,trebuie inlocuit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din poze mie mi se pare ca e foarte mult ... dar nu imi dau seama ca e tot plin de ulei pe acolo

Ar trebui sa desfaci pui pe cineva sa accelereze si sa verifici la mana sau sa desfaci.

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus mana pe sub IC si fratele meu o accelera pana pe la 4000rpm si nu se simte aer si nici nu se vede ulei sa curga,dar nu am desfacut prea multe chestii pe acolo,furtunul care iese din IC e beton cand accelereaza,semn ca iese aerul cu presiune din IC,daca il desfac cum as putea sa imi dau seama daca e spart?e greu de desfacut?e vreo smecherie?tre sa desfac si radiatorul de racire apa?mersi

Bogdan G's PhotoBogdan G

11 Dec 2013

Nu, pur si simplu tu simti ca intra greu turbina, trage mai prost, suiera, scoate fum si in unele cazuri da si mesaj in bord .

La presiune prea mare intra in limp mode

Asta a rasp Bogdan G,la intrebarea daca apare mesaj in bord de la IC spart,mie nu imi suiera nu scoate fum si trage destul de bine,turbina se simte ca intra chiar daca sunt in viteza a 2-a undeva pe la 1800rpm,calc un pic acceleratia si se duce...(in vazduh)mesajul mi-a aparut si azi de 2 ori chiar dupa ce am plecat de acasa,dupa ce opresc motorul nu mai apare eroarea...nu stiu ce sa-i fac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventilatorul radiatorului de la motor e functional? L-ai verificat ? Ar trebui sa porneasca atunci cind pui clima , daca e in scurt, da eroare.

In locul tau as schimba valva de control turbina, oricum, macar de proba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Grey ventilatorul e probat si functioneaza cand pornesc clima,unde e valva control turbina?fratele meu are un s60 exact ca al meu doar ca e auto,o iau de la el sa o probez,cert e ca imi apare mesajul o data sau de doua ori pe zi,masina fiind exploatata aproape ca in regim de taxi,doar ca la intervale de 1.5h stationat si 20 min alergat in oras.mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valav e deasupra electromotorului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now