Sign in to follow this  
Followers 0
dobre2009

Plusuri minusuri motor V50

7 posts in this topic

Salut, revin cu o intrebare legata de V50.

Ma intereseaza motorul de 1.6D, are probleme dupa 200.000 km?

Vreau sa-mi iau un V50 cam din 2005-2006 si cam ce am gasit aveau peste 180.000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand va salut, desi ca urmaresc de ceva timp e primul meu post pe acest forum.

Si pe mine ma intereseaza aceeasi masina cu acelasi motor doar ca vreau varianta mai noua, 2008 sa zicem. Cel cu facelift.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La kilometrajul pe care zici ca il are ,trebuie sa stii ce are schimbat si trecut in carte de service, informare la dealer Volvo.Daca nu are carte ar fi ,asa succint enumerat , de vazut si verificat atent.

1. Turbina ,DPF(filtru particule),aditiv

2. Pompa injectie inalta presiune ,Egr,injectoare

3.Bujii incandescente

4.kit -volanta bimasa ,disc ambreiaj ,placa presiune si rulment

5 discuri frina si tampoane motor

Asa in mare am spus dar ideea este sa faci un test inainte si apoi un stage 0 in care sa pui totul la punct daca vrei sa tii masina macar 3,4 ani ,fara sa mai ai treaba cu service-ul.

De fapt ce sfat ti-am dat este cam valabil pt. orice diesel SH si la un kilometraj ridicat.(> 200.oookm)

In orice caz dieselul este mincator de bani dupa f multi km ,asa ca ai grija ce cumperi ca de aceea se "marita " la peste 150ooo km cele din afara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O mica remarca, la 1.6D nu se strica asa des volanta si sistemul de injectie (comparativ cu 2.0D sau D5) in schimb sunt probleme grave pe partea de turbo, egr si admisie .

Cand iti iei un 1.6D trebuie sa ai mereu pusi de o parte bani pt remedierea diverselor probleme, cu 1000E se rezolva cam toate problemele insa fiind un motor ieftin de intretinut .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri, probleme mai multe ca la alte motoare sa inteleg ca nu sunt. Ma intereseaza ca dupa ce schimb distributie, bujii, sa nu mai am treaba cu altceva decat schimbu de ulei si filtre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca si o comparatie vis a vis de alte motoare, nu stiu alt motor in afara de 1.6D la care sa se rupa bujiile cand le schimbi ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca si o comparatie vis a vis de alte motoare, nu stiu alt motor in afara de 1.6D la care sa se rupa bujiile cand le schimbi ..

opel astra 1,7d 16v

Mercedes cdi 2.2 imi vin in minte :)

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0