Posted 26 May 2013 · Report post La V-ul meu din 96 vitezometrul este mecanic si este actionat de cablu din cutie, ieri am schimbat volanul (arata cam rau) si cu ocazia asta am dat ceasurile de bord jos si le-am inlocuit cu altele cu afisaj electronic. Mufele sunt la fel, cablul de km. nu m-a incurcat deloc, aproape totul functional: indicatorul de faza lunga aprins fara posibilitatea de a-l stinge(poate are legatura cu faptul ca la mine este permanent aprinsa faza scurta), indicatorul de benzina a inceput sa urce, iar ceasul de la apa a ramas jos, poate toate acestea au legatura si cu faptul ca ceasurile sunt de pe o masina din 2000. Problema este ca in miscare vitezometrul nu indica nimic. Se poate face ceva in privinta aceasta, pot rezolva cumva sau raman la ceasurile originale. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 May 2013 · Report post Cred ca trebuie cautate ceasuri pentru PH1(tu ai pus de PH2)Ca sa faci indicatorul de apa sa mearga , trebuie ca de pe masina donatoare de ceasuri sa iei si senzorul de temperatura apa .Tot cu bord de Ph1 rezolvi si problema cu martorul de faza lunga(nu are nici o legatura cu faptul ca ai faza lunga aprinsa, asa e si la mine.) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2013 · Report post Am probat cu ceasuri PH1(din 03.1999) si totul este ok. mai putin vitezometrul care in continuare nu se misca, am facut asa cativa km. si nici pe afisaj nu inregistreaza nimic in plus. Alte sugestii? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2013 · Report post Nu prea se poate pt ca tb semnal de la ABS pt vitezometru . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2013 · Report post Ceasurile trebuie sa fie maxim din 98.Adica identic cu cel care a fost pe masina doar km trebuie sa fie electronic. Imi pare rau ca am mai avut unul din asta si a mers la gunoi din lipsa de spatiu de depozitarea Cam mici pozele dar cam asa trebuie sa fie.Unul electronic si unu mecanic Share this post Link to post Share on other sites