Posted 26 May 2013 · Report post Voua cum va porneste masina? Ma refer la modul cum se comporta motorul raportat la indicatiile turometrului la pornire. La mine cand pornesc motorul la inceput e foarte subturat sub 400rpm si creste incetul spre 8-900. Eu am avut mult timp probleme cu EGR-ul si credeam ca din cauza lui se comporta asa, din cate imi aduc aminte inainte sa am probleme cu EGR-ul la pornire turometrul se ducea din start in 1000rpm si scadea spre 8-900, acum ca am schimbat EGR-ul ma asteptam sa revina la comportamenul initial dar se pare ca nu. Deci, voua cum va porneste masina? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2013 (edited) · Report post Uneori si mie imi face la fel ca la tine,adica urca incet in ture pana la 800.Dar normal face asa cum ai zis,sare direct la 1000 si apoi scade usor. Posibil sa fie de la altceva,alternator? Edited 26 May 2013 by thor4ever Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2013 · Report post Si la mine face asa cateodata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2013 · Report post Problema nu este cum urca turometrul ci daca tremura sau nu pt ca 2.0Dul are obiceiul de a porni in "3 cilindrii" daca dai scurt la automat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2013 · Report post daca stau sa ma gandesc parca atunci face cand porneste cum "pisc" contactul, atunci urca usor pana ajunge la 800.Cand ajunge si sta la 800 tinde sa oscileze(tremure) motorul,dar turometrul nu misca.Asta face dupa stationare mai lunga. Daca este incalzit motorul si pornesc parca tre sa tin contactul ceva mai mult(deci nu mai pleaca instant de cum face contact) si atunci sare peste 1000 si revine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2013 (edited) · Report post Salut! v50 - 2.0 D. Daca dau scurt la cheie, tremura si face ca toti dracii + ca de multe ori nu porneste. Daca tin cheia presata 2 secunde in timp ce motorul invarte, porneste perfect. La oprirea motorului, masina scoate niste sunete mai puternice si trepideaza destul de tare. Asta e din cauza ca are volanta dubla? Multumesc! Edited 12 Jun 2013 by FBogdan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2013 · Report post Face la fel si daca o opresti cu ambreiajul calcat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2013 · Report post Salut serge! Uite ca nu-mi amintesc exact, nu merg zilnic cu masina ci doar in weekend de obicei, o sa probez zilele astea si ma intorc cu feedback. Ce stiu eu din istoricul masinii, este ca are distributia, volanta si kit-ul de ambreiaj recent schimbate. Am luat-o de la un prieten de incredere, nu de la un samsar si mi-a dat si carte de service la ea cu toate interventiile si reviziile facute. La ce te duce gandul cand oprirea motorului este putin in hopuri si cu ceva zgomote puternice indiferent de ambreiaj calcat sau nu ? Merci fain! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2013 · Report post La unul din cele 3 tampoane ale motorului, sau la toate. Daca faci un search pe forum, o sa vezi care sunt acelea si unde sunt pozitionate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2013 · Report post eu de cand am disel numai cu ambreiajul apasat pornesc/opresc motorul. parca am auzit de la cineva ca daca se aude zgomotul ala mai ciudat la oprire sa fie din volanta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2013 (edited) · Report post Volanta se poate incerca, cupland pe loc treapta a II-a, frana de mana trasa si ridicand usor ambreiajul si ascultat dupa eventuale troncaneli. In plus, ar trebui sa se auda si la plecarea de pe loc, depinde cat ar fi de dusa. Daca ar fi. Edited 12 Jun 2013 by serge Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2013 · Report post doar cu a2a? eu am incercat cu 1a la fel dar din cate stiam pt a testa ambreiajul Share this post Link to post Share on other sites