Posted 11 Mar 2008 · Report post Va salut din nou .. As vrea sa stiu si eu daca a schimbat cineva tampoanele la motor si cam la ce pret ar ajunge treaba asta ...ca la mine sau dus tare de tot e puternic motorul pt tampoanele care le are zic eu . maine ma duc la service sa vada exact care si cum .. aveti ideie cam cate sunt de toate ? cineva care se ocupa cu vinzarea pieselor ..apropo vreau bujii noi originale pt t4 ... de unde pot comanda de pe net ?ca imi consuma cam vreo 18 la % daca nu mai mult si o iau razna ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2008 · Report post Incearca www.piese-volvo.ro Vezi ca am pus si bujiile pe-acolo pe undeva, tampoanele nu sunt pe site dar daca ai nevoie aflu un pret. Contacteaza-ma te rog pe PM daca ai nevoie.Numai bine !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2008 · Report post Poate sa consume datorita bujiilor, atata timp cat motorul functioneaza normal? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2008 · Report post pei da tocmai de asta vreau sa le schimb are 82 de mii de km si nu cred ca au fost schimbate ... si motoru merge bine filtru de aer e tipla Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post Daca motorul merge bine, inseamna ca asta e consumul la stilul tau de condus. Daca ii dai acceleratie, motorul de 1.9 soarbe multisor. Dar merita Tampoanele ... greu de crezut sa se duca in 80k km... Sigur nu e de la volanta trepidatia?Ai doua tampoane jos (unul in fata in jur de 80 de euro, al doilea din spate ceva mai scump)SI mai ai tamponul ala hidraulic, de deasupra motorului care este chiar f. scump... de ordinul sutelor de euro. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post serios o dau pe L si in aceasta treapta nu se mai schimba nici o viteza merge doar pana la rosu turatia maxim si am apasat butonul S sportmerge pana in 80 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post ???......scuze ca vin cu o intrebare....si nu ti se pare ca motorul vrea sa sara de sub capota? ..........pt ca din cate am intalnit si am si eu schema arata cam asa....P R N D 3 L..........unde P,R,N,D sunt cele uzuale 3 e recomandat sa i-l folosesti cand mergi mult la deal si nu doresti sa treaca de treapta 3 de viteza, iar in L i-l pun daca vreau sa am frana de motor tare de tot......acum sincer nu am incercat combinatia L cu butonul sport dar o voi face de curiozitate desi nu prea cred sa fie cum spui tu......in general combinam L cu pachetul Winter... pt porniri lente si opriri cu frana de motor, iarna desigur............astept sa mai spui ceva Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post Pai in ce conditii iti consuma 18% ? Doar mergind in L ?Sau mergind in D cu modul sport ? Sau cum ?Scuze, da' eu nu am inteles in ce conditii ai consumul asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post Mentionez ca L e pt frana de motor, adica deja pe la 40km/h motorul suiera, face urat....probabil e in a 2-a ....si mai degraba asteapta sa iei piciorul de pe acceleratie ......sper ca tu nu circuli asa pt ca distrugi motorul si daca totusi o faci atunci crede-ma un consum de 18% e foarte putin ......... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post L ( Low gear ) se foloseste atunci cind tractezi sau cind vrei sa urci un deal mai abrupt. Si cred ca nu sta decit in viteza I cind e folosit, eventual cel mult sa schimbe in a II-a. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post L Laststufe....Wahlen Sie die Schalstufe L, wenn Sie im 1 oder 2 Gang fahren und nicht hochschalten mochten .Dies ist z.B. beim Fahren im bergigem nutzlich, um die Wirkung der Motorbremse optimal zu nutzen........... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post Opus, Nu inteleg mesajul tau ( nu am cautat vreun translator online ).Daca am gresit cu ceva, te rog sa ma corectezi. Daca citesc ce scrie aici http://apps.volvocars.us/ownersdocs/2001/2001_SV40/01sv40_04a.htm#pg64 despre pozitia L, chiar nu vad vreo eroare in mesajul meu. Bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post Daca era undeva o eroare probabil specificam.......am scris ce am scris pt ca faceam referire la frana de motor si in cartea masini face la fel............in rest fiecare scrie si citeste ce doreste si nu mai luati totul personal si neaparat jignitor ca nu aveam nici o intentie.....mai ales ca nu era un raspuns pe care sa ti-l fi adresat doar tie.............sa ne vedem la Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post Nu am luat nimic personal, pur si simplu nu stiam ce ai scris.Bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post stati asa oameni buni ca nu ati inteles bine eu nu merg cu butonul sport apasat doar daca ma iau la fugareala cu vreo unu sa se schimbe treptele la turatia maxima ....consumul meu de 18 % consta in felu urmator ...in oras merg adik cu masina 20 30 40 km pe ora si merg cu viteza a-2a adik pe 3 la cutie cu butonul winter apasat . daca apas pe W se schimba in 3 dar e prea mult pt vitezele asta sa merg cu a 3-a iar in rest cu 3 normal merg la vreo 80 schimb D si de 2 ori in astea 100 de km care ii fac apas pedala in fund pana se schimba automat intreapta inferioara adik 2 si ma smulge deodata dar asta nu mai mult de 2 secunde maxim 3 .. si totus e mult nu zic ca o calc ca zboara singura odata ce iam dat viteza nu tre sa o mai acelerez..iar cu L si winter sau normal i-am dat 80 km la ora cu 1*a am facut film pe mobil azi trebe sal urc pe youtube sa vedeti da imi face figuri cablu de la tel de asta nu l-am urcat . Apropo cu tampanele am fost la service si e un suport de la motor am mai scris si in alt subiect e vorba de la piesa cu numarul 30816233daca stie cineva ce e mai exact si cat costa ? multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2008 · Report post Sper ca stii urmatorul lucru.....cand ai Winter apasat masina porneste din viteza a 3-a..........incearca sa folosesti si in oras doar D.............si vezi nu i-ti scade consumul la 14-15%?.............mult noroc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2008 · Report post pun am mai bagat vreo 18 litri sa vedem cati km fac acuma doar cu treapta D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Mar 2008 · Report post in final am schimbat suportul de la motor din partea cu distributia undeva la vreo 205 euro cu montaj nu mai vibreaza acuma merge bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2008 · Report post Uite aici un nr. de tel. al unui baiat care aduce piese - 0722506901 -Florin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2008 · Report post da a scazut putin acuma fac 115 cu 18 l mare diferenta nui Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Apr 2008 · Report post Salut, cred ca trebuie schimb tampoanele de la motor, eu am 1.8 benzina din 1997. Aveti idee cate tampoane sunt acolo (2 sau 3). Vizibil e doar unu', rotund, insa trebuie sa mai fie si altul... altele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Apr 2008 · Report post Cred ca sunt vreo 3....din ce am vazut eu la un S Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Apr 2008 · Report post Salut, cred ca trebuie schimb tampoanele de la motor, eu am 1.8 benzina din 1997. Aveti idee cate tampoane sunt acolo (2 sau 3). Vizibil e doar unu', rotund, insa trebuie sa mai fie si altul... altele. pei la al meu t4 sunt 4 tampoaneunu in partea cu distributia costa vreo 186 euroala din pardea de la cutia de viteze e sub filtru de aer costa vreo 88 euro iar mai sunt 2 in spate inferiori care costa unu 36 si celalalt 55 aprox . sper sa iti fie utila informatia . Share this post Link to post Share on other sites