Posted 4 Jul 2013 · Report post Va salut, din nou, sper ca nu pentru ultima oara.... ! Am o varianta la masina mea, volvo s80 an 2001, benzina 2435, inmatriculata in Ro, volan pe dreapta, un bmw 318 benzina, 2001, tot volan pe dreapta, cu leduri in tetiere...domnul respectiv ar mai vrea 500 de euro in plus sa ii dau eu! Ce ma sfatuiti sa fac? Maine trebuie sa dau un raspuns ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jul 2013 · Report post cu leduri in tetiere Cu monitoare cred ca ai vrut sa spui, ca ledurile nu au ce cauta in tetiere! 318 este foarte puturoasa ca masina. Am mers si eu cu vreo 3 bucati si toate sunt la fel de lesinate. Am impresia ca are undeva la 102 cai si consumul este undeva la 13 in oras, daca tragi de ea Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jul 2013 · Report post Este o clasa net inefrioara s80-ului. Dupa parerea mea nu merita....s80-ul este muuult mai confortabil. Cred ca el ar trebui sa iti mai dea tie bani....acum depinde si de starea masinilor... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jul 2013 · Report post Cu monitoare cred ca ai vrut sa spui, ca ledurile nu au ce cauta in tetiere! 318 este foarte puturoasa ca masina. Am mers si eu cu vreo 3 bucati si toate sunt la fel de lesinate. Am impresia ca are undeva la 102 cai si consumul este undeva la 13 in oras, daca tragi de ea Corect monitoare... Multumesc.... as fi regretat cred mai tarziu schimbul....volvo for life....ce minunat suna, uneori.... Multumesc tuturor...sunt curios daca ar alege bmwul in locul meu... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jul 2013 · Report post Interiorul este net inferior la 318, atat din punctul de vedere al spatiului cat si din punct de vedere al materialelor folosite. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jul 2013 · Report post Eu si mai ales el punea in problema taxa de asigurare, consumul si impozitul mare la volvo fata de bmw...poate si de aici ideea de a face un schimb...Acum, nu stiu daca se merita pentru cateva sute de lei(cei drept, mai multe), sa renunti la o masina in favoarea alteia.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jul 2013 · Report post Nu trebuie sa exageram, ca E46 nu este de loc o masina proasta si nici urata. Interiorul este destul de dragut si este si confortabila. Singurul impediment pentru mine, la aceasta masina, ar fi motorizarea. Acest motor consuma mult si nici nu trage. Daca era 320d eu zic ca merita (daca motorul era in mintile lui), motor care trage bine si are un consum destul de bun (alergat 10% in Bucuresti, 6% afara la 130 km/h ), fata de 318i care consuma cat a ta si este de 2 ori mai puturoasa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jul 2013 · Report post Pai nenea imi spunea de un consum de 7, 8 urban, nu 13, 14 cat consuma volvo!!! Si eu merg linistit, mosnegeste.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jul 2013 · Report post Ionut, depinde despre ce E46 vorbim, 318i facelift are 143cp si trage bine, mai bine decat un D5 din 2002. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jul 2013 · Report post Ceea ce ma atragea la schimb era tocmai consumul si taxele mici, atat....Dar daca benzina consumata este aceeasi, parca nu prea se mai merita, desi...eu mi/am luat un matiz pentru oras...si sa tin si volvo in parcare pentru un drum o data, de 2 ori pe luna in afara orasului si sa platesc impozit si asigurare la el foarte mult, parca iar nu se merita...De aceea aveam nevoie de sfatul vostru... Recapitulam: - volvo S 80 benzina 2435, an 2001, inmatriculata in Romania, volan pe dreapta, proprietar, impozit 936 lei, asigurare cam tot 900 lei pe an, piese un pic cam scumpe pentru un bugetar - bmw 318 benzina , an 2001, inmatriculata in Romania, volan pe dreapta, rpoprietar, impozit undeva la 200 lei, asigurare, nu stiu, piese de schimb, intretinere, nu stiu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jul 2013 · Report post Ionut, depinde despre ce E46 vorbim, 318i facelift are 143cp si trage bine, mai bine decat un D5 din 2002. Era vorba de 2001, cu care am mers (3 diferite) si toate erau la fel de lesinate, iar proprietarii se plangeau de consum mare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jul 2013 · Report post In 2001 a aparut faceliftul asa ca nu stiu despre ce motorizare vorbesti, probabil de motorul de 1.9 @118cp, ala este un pic lesinat . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2013 · Report post Aici intervin si eu ,am avut un E46 2.0 diesel .Nu as da S80 pe bmw seria 3 poate sa fie dupa 2008 si coupe sau cabrio ,o masina mica de oras ,dureri de sale la drum lung ,agresiva la tractiune chiar si pe 2.0 asa devine si soferul tot agresiv .Volvo inspira relaxare,agresivitate pe t6 si r ,siguranta si confort la buci si spate .Fac cam 2500 de km pe saptamana ,daca eram intr-un Bmw aveam probleme cu piele tabacita . Impozit poti sa nu platesti ,cine te pune ? Asigurarea la Bmw este chiar mai scumpa ca la Volvo (in funtie si de proprietar). La intretinere este ieftin ca si volvo pe aftermarket ,numai ca mai pui un max de 30 % pt Volvo la unele piese . Pastreaza Volvo sau daca vrei ieftin ,masina saracului in Germania cum spun unii Opel diesel si te-ai rezolvat la buget,sau Logan diesel ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2013 · Report post Aha, deci concluzia e: "Volvo. Pentru o buca mai fina!" ) 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2013 · Report post Nu toate Volvo-urile . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2013 (edited) · Report post Va multumesc tuturor pentru sfaturi...in ultimele doua saptamani am avut schimburi cu: Land rover freelander 1998, benzina 1.8, neinmatriculat, bmw 1998, 2 portiere+300 de euro din partea lui, seat cordoba 2001, doua portiere , neinmatriculat, +800 de euro, hyndai elantra 2004, + 500 de euro din partea mea, Santa Fe din 2002, 2.7 benzina, inmatriculat+1000 de euro din partea mea! Poate singurul regret este elantra, dar am citit pe forum la ei ca are un consum de 11,12, motorul de 1.6 benzina si am renuntat! Parca as face schimb tot cu un volvo, chiar si neinmatriculat dar cu motor mai mic si mai nou(la ani)!!!! Edited 4 Aug 2013 by asashy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2013 (edited) · Report post Va multumesc tuturor pentru sfaturi...in ultimele doua saptamani am avut schimburi cu: Land rover freelander 1998, benzina 1.8, neinmatriculat, bmw 1998, 2 portiere+300 de euro din partea lui, seat cordoba 2001, doua portiere , neinmatriculat, +800 de euro, hyundai elantra 2004, + 500 de euro din partea mea, Santa Fe din 2002, 2.7 benzina, inmatriculat+1000 de euro din partea mea! Poate singurul regret este elantra, dar am citit pe forum la ei ca are un consum de 11,12, motorul de 1.6 benzina si am renuntat! Parca as face schimb tot cu un volvo, chiar si neinmatriculat dar cu motor mai mic si mai nou(la ani)!!!! Parca vad ca am sa fac un schimb aiurea si am sa regret...Nu stiu de ce vreau sa renunt la volvo...ciudati mai sunt oamanii cateodata:au tot ce vor si spera la ceva mai diferit, nu neaparat mai bun! Edited 10 Aug 2013 by asashy 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2013 · Report post Incearca sa mai conduci ocazional si alte masini. O sa simti diferenta cand o sa te urci inapoi la volanul s80-ului. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2013 · Report post Parca vad ca am sa fac un schimb aiurea si am sa regret...Nu stiu de ce vreau sa renunt la volvo...ciudati mai sunt oamenii cateodata:au tot ce vor si spera la ceva mai diferit, nu neaparat mai bun! Incearca sa mai conduci ocazional si alte masini. O sa simti diferenta cand o sa te urci inapoi la volanul s80-ului. Mare dreptate zack! Imi pare rau ca nu am condus inca un bmw...In ce privesc durerile de spate, Bogdan G. are dreptate: am avut un S40 diesel din anul 1998, si un drum pana la Ramanicu Valcea m-a terminat in regiunea lombara...cu S80 am facut Suceava -Bucuresti - Pitesti si retur(cu stationare in Pitesti de 3 ore) si parca mai vroiam sa conduc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2013 · Report post Mare drep: am avut un S40 diesel din anul 1998, si un drum pana la Ramanicu Valcea m-a terminat in regiunea lombara... ! Stiu si eu....eu am condus V-ul meu 100k + km , si am condus si alte masini..dar nu as putea sa zic ca imi rup spatele in el.Ba din contra. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2013 (edited) · Report post Mare dreptate zack! Imi pare rau ca nu am condus inca un bmw...In ce privesc durerile de spate, Bogdan G. are dreptate: am avut un S40 diesel din anul 1998, si un drum pana la Ramnicu Valcea m-a terminat in regiunea lombara...cu S80 am facut Suceava -Bucuresti - Pitesti si retur(cu stationare in Pitesti de 3 ore) si parca mai vroiam sa conduc ! Foarte interesant daca modelele V, nu dau dureri de spate! Edited 12 Aug 2013 by asashy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Aug 2013 · Report post Nu cred ca e vreo diferenta intre S si V.Si nici nu sustin ca scaunele de pe S/V se compara cu cele de pe S60/80 etc.Dar afirm cu tarie ca nu sunt nasoale si nici nu iti rupi spatele pe ele, iar comparativ cu alte masini..chiar sunt excelente. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2013 · Report post Nu mai retin exact... primele modele de S80, respectiv anii de fabricatie 98-00 sunt pe CAN sau ba? Merci. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2013 · Report post De la S80/1999 si ai sa gasesti raspunsul din acest print screen. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Oct 2013 · Report post Toate P2-urile sunt CANBUS. Share this post Link to post Share on other sites