lucianmarius

Volvo S40 2.0D Post opinii si sfaturi achizitie

49 posts in this topic

Am avut, 2007, model summum, l-am accident, s-a vandut epava, s-a reparat.

Dupa ce s-a reparat, detinatorul s-a hotarat sa o pastreze pt familia sa!

revin cu pareri dupa un trimestru de condus alta masina, sunt puncte de care mi-e dor de s40 dar si puncte ce le avea slabe.

Daca cauti masina buna si gasesti 2.0D ia-l cu incredere. Am trecut pe Citroen C5 hydractiv3+ automat 2.0d (acelasi motor).

Eu nu am gasit ca as fi luat alt volvo.

Actualul c5:

Masina are in plus:

2 ani mai tanara

mai mult spatiu

mai stabila in curbe cand dezactivez pernele de aer

mai confortabila cand activez pernele de aer

mai bine inchegata si antifonata la interior

combinatia dintre cutie automata, suspensia autoreglabila, senzori de ploaie si lumini fac masina foarte usor de condus si confortabila

masina are in minus

cate-odata vrei o suspensie clasica asa stabila ca pe volvo

cate-odata vrei o masina mai mica si mai agila (are 300 kg mai mult ca volvo)

scaunele desi mai mari nu se compara cu cele de pe volvo la drum lung

consumul cu 2 L/100km mai mult in oras

Una peste alta Volvo S40 ramane o masina imbatabila entry premium pentru pretul ce il cere dar minim 2l Diesel. As cumpara-o oricand din nou!

Toate cele bune detinatorilor de Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

si ii greu sa o dai iar la schimb pe un s40 mai nou? :D

ai timp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am inteles prea bine, in final care este mai stabila? Perna de aer? PS eu stiu ca citroen foloseste o suspensie regrabila hidraulica care penru a regla cantitatea de ulei din amortizoare foloseste niste mici rezervoare cu aer/azot de inalta presiune, de aici si pana la perne de aer mai este mult, perna de aer implica si un compresor de aer, ai asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

este cum zici tu marius. din cate am citit despre suspensia hidropneumatica la c5 are un rezervor de azot...parca audi are pe perna de aer.

posibil sa fie mai stabila din cauza greutatii si modificarea inaltimii.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

posibil sa fie mai stabila din cauza greutatii.

De cand si pana cand greutate in plus inseamna stabilitate????

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai o masina mai inalta si usoara comparatie cu una mai grea si mai joasa nu sta mai bine pe sosea aia ceva mai grea?

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm, n-as putea sa-ti raspund la intrebarea asta.

Depinde de multi factori stabilitatea.

Dar hai sa nu poluam topicul omului.

Ontopic: Buna masina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu erai cam suparat pe ea Roskat? :D ... a revenit la viata? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu erai cam suparat pe ea Roskat? :D ... a revenit la viata? :D

Nu-mi mai iau diesel in viata mea, dar de ce sa stricam topicul omului cu amarul meu? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo S40 2.0D Post opinii si sfaturi achizitie

Cam asa suna titlul, deci nu vad unde stricam acest topic, ci din contra, parerea ta poate conta mult pentru unii useri :smile:

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh... multe probleme le-am avut si din cauza stilului meu de condus.

Sa mai spun ca am schimbat azi volanta cu ambreiajul, semering arbore cotit, tampon cutie, discuri + placute spate si lichid de frana?

Nu, nu va mai spun :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi cam toate sunt consumabile.zi si tu probleme de motor sau altele care nu le ai putut da de cap cum au unii

ce stil de condus?iei gropile la rand?

si eu acu sunt cu ea in curte cu f motorina dat jos si alternatorul desfacut cu 3 diode puscate.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce stil de condus?iei gropile la rand?

Nu sunt gropi in Bacau. Aici sunt iesiri de urgenta spre Australia. :D

Oricum am schimbat stilul de condus, dar pana sa-l schimb au picat multe la masina... 3 randuri de amortizoare, arcuri, bucse nici nu le mai tin minte, 2 alternatoare, toti rulmentii...etc

Acum ai sa zici ca toate sunt consumabile, dar cand schimbi in 50k km 2 seturi de amortizoare si bucse cu sacul parca iti schimbi parerea despre volvo.

Cat despre motor...sa va spuna Bogdan de cat timp ma chinui cu filtru de particole :smile:

Iar la consum... niciodata nu m-am apropiat de ce scrie in carte. Incep sa cred ca a calculat consumul la 70 km nu la 100 :D

Am vorbit-o destul de rau, hai sa mai zicem si ceva de bine:

- Destul de confortabila

- Destul de stabila

- E frumoasa foc :love5:

- Cutia e precisa si intra destul de usor in viteza chiar si cu ambreiajul dus (comparativ cu altele din aceeasi clasa)

- Materiale de calitate in interior si putin "plastic ordinar"

Depinde foarte mult si de nivelul de echipare si spun asta pentru ca desi n-am dat importanta unor detalii la inceput, acum nu pot trai fara ele (oglinzi si scaune incalzite, memorie la scaune, senzori de parcare si altele care nu-mi vin acum in minte).

Daca ar fi sa am din nou varsta la care mi-am cumparat S40-ul si banii de atunci cred ca mi-as fi luat un Mercedes clasa E sau de ce nu CLK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm :D dar si km se duc pe banda rulanta.

Nu sunt gropi in Bacau. Aici sunt iesiri de urgenta spre Australia. :D

:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt gropi in Bacau. Aici sunt iesiri de urgenta spre Australia. :D

Oricum am schimbat stilul de condus, dar pana sa-l schimb au picat multe la masina... 3 randuri de amortizoare, arcuri, bucse nici nu le mai tin minte, 2 alternatoare, toti rulmentii...etc

Acum ai sa zici ca toate sunt consumabile, dar cand schimbi in 50k km 2 seturi de amortizoare si bucse cu sacul parca iti schimbi parerea despre volvo.

Cat despre motor...sa va spuna Bogdan de cat timp ma chinui cu filtru de particole :smile:

Iar la consum... niciodata nu m-am apropiat de ce scrie in carte. Incep sa cred ca a calculat consumul la 70 km nu la 100 :D

Am vorbit-o destul de rau, hai sa mai zicem si ceva de bine:

- Destul de confortabila

- Destul de stabila

- E frumoasa foc :love5:

- Cutia e precisa si intra destul de usor in viteza chiar si cu ambreiajul dus (comparativ cu altele din aceeasi clasa)

- Materiale de calitate in interior si putin "plastic ordinar"

Depinde foarte mult si de nivelul de echipare si spun asta pentru ca desi n-am dat importanta unor detalii la inceput, acum nu pot trai fara ele (oglinzi si scaune incalzite, memorie la scaune, senzori de parcare si altele care nu-mi vin acum in minte).

Daca ar fi sa am din nou varsta la care mi-am cumparat S40-ul si banii de atunci cred ca mi-as fi luat un Mercedes clasa E sau de ce nu CLK.

Si ti-au atacat si soarecii CAN-BUS-ul de cateva ori :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi revine zambetul pe fata de fiecare data cand conduc un S40 T5, nu are nici o legatura cu nimic aceasta masina, nici macar S60 R nu e asa fun .

S40 dizal este asa de consum dar nu e nimic placut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane sa inteleg ca vrei sa ne vedem :D? Chiar daca al meu e automat, e mai de mosi... Dar de mosi sportivi :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm :D dar si km se duc pe banda rulanta.

Corect

Si ti-au atacat si soarecii CAN-BUS-ul de cateva ori :smile:))

A da, am uitat de asta :)))

Mie imi revine zambetul pe fata de fiecare data cand conduc un S40 T5, nu are nici o legatura cu nimic aceasta masina, nici macar S60 R nu e asa fun .

S40 dizal este asa de consum dar nu e nimic placut.

Vezi ca-i faci inima rea lui Roberto :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chris, automata nu ma pasioneaza.

@Roskat, lasa ca nu se supara el asa usor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt gropi in Bacau. Aici sunt iesiri de urgenta spre Australia. :D

Oricum am schimbat stilul de condus, dar pana sa-l schimb au picat multe la masina... 3 randuri de amortizoare, arcuri, bucse nici nu le mai tin minte, 2 alternatoare, toti rulmentii...etc

Acum ai sa zici ca toate sunt consumabile, dar cand schimbi in 50k km 2 seturi de amortizoare si bucse cu sacul parca iti schimbi parerea despre volvo.

Imi pare rau de offtopic, dar chiar m-ai facut curios, ce stil de condus ai? Paris Dakar prin intersectii si printre hidranti? :)

Acum ce sa zic, Bacaul ala are niste hartoape de te ingrozesti in unele locuri, mereu strang din dinti cand trec prin Bacau spre Piatra Neamt, adica o data pe luna.

Numa' bina ca incep sa apara si la Neamt...

Ma gandeam, pentru ca si eu am schimbat 3 rulmenti in 30.000 KM, dar inca nu sunt convins daca au picat ca erau originalele, rulate cam 100K KM prin liniile de tramvai din Bucuresti, sau ai picat conform cu stilul de condus, care stil de condus e mosnegesc dupa aprecierea mea...

N-am schimbat inca amortizoare si bucse, doar un rand de pivoti, si ma ingrijorasem; inteleg ca se poate si extrem. :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roskatu are un stil de pune pe butuci si un Land Cruiser, deci S40-ul e bun sau cel putin mai bun in comparatie cu Jetta sau Octavia II .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roskatu are un stil de pune pe butuci si un Land Cruiser, deci S40-ul e bun sau cel putin mai bun in comparatie cu Jetta sau Octavia II .

M-am lamurit. :smile:

Dar pe bune intreb, Jetta sau Octavia II sunt mai putin fiabile in comparatie cu S40 II, din punct de vedere al motoarelor si elementelor de suspensie?

Eu aveam o parere fix inversa, nu stiu de ce, cum ca Fauve si copilul Shkoda sunt mai rezistente. Nu-mi place nici Jetta si nici Octavia II, dar tineam sa le dau mai multe crezare la fiabilitate.

Edited by vali.ichim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un S40 pana in 200.ooo km nu are probleme, abia dupa acei km apar probleme de articulatie si motor . 2.0D are cam aceleasi probleme ca 1.9&2.0 TDI .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asadar motorul americano-francez de pe S40 este cam de aceeasi teapa cu diesel-urile germane...

Inchei off-topicul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roskatu are un stil de pune pe butuci si un Land Cruiser.

Uite ca la samurai n-am stricat prea multe lucruri :D

Cat despre octavia 2... ma abtin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now