Vali P V 70

Intrare in familia Volvo

57 posts in this topic

Locuri sunt destule, cred ca Adi e rautacios . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu chiar credeam ca sunteti ascolo!

primii 300 de lei +50 lei-cotizatie anuala pt asociatie au intrat de la MAVERICK

ura sa traiasca :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:

300lei reprezentind avansul pt nationala -CHEILE BUTII 30 AUG 1 SEPT 2013

Share this post


Link to post
Share on other sites

WE asta e intalnirea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua

O intrebare pentru voi ( dupa cum am precizat , mecanica este pt mine un domeniu ...... SF )

As vrea sa fac o modificare la V 70 respectiv sa ridic garda la sol - ma exprim corect ? Avind in vedere drumurile din RO !!

Exista variante ? Schimbare amortizoare ? Ceva ?

Merci anticipat pentru raspunsuri / idei / sfaturi

Vali P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista variante in afara de suspensie XC70 . Atentie, se schimba si basculele .

Sau altfel spus, schimbi basculele si se modifica garda la sol .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua

O intrebare

Am gasit sa fac un schimb respectiv V70 2001 2,5 D cu un Volvo V 70 XC 2002 2.4 benzina cut automarta 2002 ( care drep sa va spun imi place maxim , da maxim )

In afara de diferenta de consum ( tot maxiima) aproape dublu cred eu , ce ma sfatuiti ?

Ceva pareri ? Este viabila varianta GPlL ? Ce marca recomandati ?

Multumesc anticipat si astept parerile voastre

Un weekend placut

Vali P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scapa de 2.5D cat de repede poti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara

Revin in familia Volvo , acum la " dublu " deoarece nu am rezistat tentatiei de care va spuneam acum aprox 2 sapt respectiv un superb ( dupa opinia mea ) Volvo V 70 XC 2002 benzina AT

Vorba unui membru , care mi -a ramas in minte : volvo parca a factut masina asta pe gustul / sufletul meu !!!

Dupa bucuria achizitiei , am facut o vizita la Bogdan pt un mic test si ...bucurie mare . Nu avem erori , totul e ok , mai putin comenzile el scaun sofer .aici multumesc pt ajutor Bogdan , un tel la ionut si piesa a ajuns azi in Bucuresti.

Am 2 intrebari

Intalnirile saptamanale din Bucuresti joi / vineri , de care am citit se mai organizeaza ?

Ce sfaturi imi dati pt GPL ? Marca ? Am o recomandare de la Bogdan , pote aveti si altele ?

Merci anticipat si o seara buna

Vali P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara tuturor

Va ridic la " fileu " urmatoarea dilema / problema / oferta / .......

Dupa ce am " rezolvat " primul nepot ( 25 ani ) cu un Volvo , acum a venit randul la al doilea nepot ( 18 ani - proaspat posepor carnet ) ..de rezolvat

Drept sa va spun , personal mi-ar placea sa il virusez cu microbul VOLVO . Deja am inceput !!!!

Astept de la voi niste sfaturi , pareri , sugestii pt o achizitie

Va rog sa luati in calcul

1 buget - la cash - pana la 4000 €

2 Buget + / - la schimb - auto disponibile pt schimb - Mercedes Sprinter 2001 2,2 D inscris pe firma in BG / Kia Sorento Executive 2008 2.5 D 170 cp AT inscrisa pe PF

3 Pot face eventual achizitia pt primul si al doilea sa ramana cu V 40

4 modele la care ma gandesc S 60 / S 80 ( berlina ) sau chiar C70

5 daca ar fi sa " dezertam " din club ....... SAAB

Pentru info suplimentare nu ezitati

astept cu interes mesajele voastre

Seara buna

Vali Pana

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 18 ani, proaspat posesor de carnet, nu prea il vad bine cu S60, S80 cu motoare de la 140 cai in sus! Eventual un S40, 1,6 benzina: consum decent, asigurare/impozit mici, motorul nu prea se strica.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da , corect , asa am gandit si eu cand am zis ca ar fi ok varinata de a ramane nepotu 2 cu V 40 si sa lac il upgradez pe primul nepot cu un S 60/ 80 .Cu toate ca si la 26 de ani ..... Prea multi cai ......

Aici mai depinde si de persoana . si mie imi plac cei 200 cp de la XC !!!!!

vali pana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde..eu sunt de parere ca poti avea si 80 cp(sau cat are un logan) si sa te crezi zmeu..intri intr-o depasire si o termini cu viata.sau poti avea 200cp si faci depasirea in siguranta...si iti vezi de viata.Acum..depinde de fiecare in parte.Spre ex eu am inceput cu cei 116cp de pe V.I-am considerat suficienti la inceput, am ajuns sa invat masina sa stiu ce sa ii cer si mai ales cand si cu toate astea sa pot face o depasire cand am nevoie de una.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Folosita responsabil, o rezerva de putere e o masura de siguranta, nu un risc. Daca te prostesti, o patesti si in trabant. Nu vreau sa ma dau drept exemplu negativ, dar accidente se pot face cu orice masina, indiferent de cat de putina putere are, iar eu am reusit niste performante demne de cascadorii rasului cu unele masini ce nu prindeau nici 130 fara conditii deosebit de favorabile (gen dacia break pe gpl)

In plus, 140 de cai intr-o ditamai masina nu-s acelasi lucru cu 140 de cai intr-un hot hatch sau un roadster.

Si daca ii iei un S80 si ii faci transplant cu un 1.3, daca incearca sa impresioneze gagici sau prieteni tot o da de un gard, de un pom, intr-o bordura, masina parcata, bolovan mare de piatra pe marginea drumului...sa ma gandesc in ce am mai intrat eu cu masina...

Doar de sofer depinde sa nu faca accident, nu de masina.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te gandesti, este varsta bravurii si a "impresiilor". Si eu acum 7 ani, aveam o Dacia 1310 si mergeam cu ea numai blana (afara) si saraca nu mergea mai mult de 130-135 km/h, dar trageam de ea cat puteam. Daca ajungea la 200 km/h sigur atat ma duceam si eu!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un S80 de 140CP e altceva fata de un 318i si 140cp . Una e puturoasa iar ailalta e sportiva .

@Vali, un C70 este mai potrivit pt un tanar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un S80 de 140CP e altceva fata de un 318i si 140cp . Una e puturoasa iar ailalta e sportiva .

@Vali, un C70 este mai potrivit pt un tanar .

318i facelift, ca ala pana in 2001 este lesinat. Zici ca este Logan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu bre, 318is ursulet mic si dragut . Ala de da din fund cand apesi acceleratia .

Pisicutele e lesinate toate. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord ca un C 70 potrivit pt nepotu dar .......am o mica problem cu bugetul !!!!

Mai nou , la V 70 XC se cere revizia de 200.000

Am 2 oferte pt revizie cu idem consumabile , respectiv

Una la service cu staif .... Sa nu dam nume

A doua la un service gasit tot aici pe forum , unde in vara am rezolvat si V 70

Diferenta de cost e ..............

Recomandari , sfaturi , pareri ?

Merci anticipat

Vali Pana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai... recomandari intre ce si ce sau intre cat si cat? Defapt ce ne intrebi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu consideri ca revizia de 200.000 de km. consta doar in schimbarea consumabilelor, du-te unde e mai ieftin. Daca mai inseamna si altceva, cumpaneste bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acesta este noul meu coleg de munca, Volvo XC70 D5 automat, 2003, LKW!

Adica asa!

post-1901-0-71900200-1394257945_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare. :D

Sa te asculte si sa care cu placere .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acesta este noul meu coleg de munca, Volvo XC70 D5 automat, 2003, LKW!

Adica asa!

Felicitari! Insa este folosita pe post de duba? Care este treaba cu autocolantul pe geamuri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E autoutilitara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now