alin_ux

audi A6 allroad 3,0 tdi quattro

10 posts in this topic

hello!

m-ar interesa pareri despre masina respectiva, in caz ca este cineva in masura si cunoaste detalii, motor, etc ...

nu fac reclama, chiar ma intereseaza si vreau sa achizitionez una :

:smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce model de Volvo vrei sa faci comparatie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu fac comparatie, ...inca ..

Edited by alin_ux

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai credca mai degraba gasesti pe forumul Audi, aici 99% au Volvo......e volvo-club.ro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa-ti zic eu o poveste Alin, un prieten bun si-a cumparat un A6 3.0 BiTDI 313 CP, pret catalog 102.ooo E . Faruri led cu GPS, evacuare activa, suspensie pneumatica, etc, etc. La 5000 km a picat grupul, a picat la propriu, neamtu a uitat sa stranga bine suruburile, grupul s-a inclinat iar rulmentii s-au spart .

La 20000km cat are acum a picat cutia de viteze si cel mai grav a primit o scrisoare de la AUDI ca este o problema cu motorul si tb desfacut si schimbata o piesa ce face legatura intre distributie care acum e pe spate si partea din fata a motorului . Dupa ce au desfacut cei de la AUDI motorul i-au comunicat ca piesa este buna si ca asambleaza la loc motorul. :D

In afara de problemele grave de mecanica masina este super OK, luxoasa, super tehnologie, performanta .

Daca achizitionezi aceasta masina noua si ai rabdare cu rezolvarea problemelor este bine, daca nu ai rabdare si vrei totusi un 4x4 iti recomand BMW .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut modelul precedent de la audi 4x4 si pot sa spun ca e o masina superba, toate dotarile care le avea masina la momentul acela erau din filme parca, ast apana mi-a picat suspensia pneumatica (pernele de aer) care m-au costat sa le repar circa 5000 Euro dupa ce am stat vre-o luna fara masina si mai apoi cutia de viteze care s-a facut efectiv paraf. Cand am vazut cum sta treaba cu reparatiile am decis sa renunt la masina si asa am dus-o la un depozit de fier vechi de pe langa roma unde am luat pe masina in jur de 3000 de euro. Cat despre BMW 4x4 ... smechera masina, foarte buna insa nu la fel de "desteapta" ca modelul de la Audi, ceea ce m-a dat peste cap au fost costurile de intretinere, service-ul si toate piesele de schimb, am cheltuit in jur de 10.000 euro in 3 ani numai intretinere, service-ul a fost efectuat doar la BMW in Viena unde plateam mana de lucru 80 euro + TVA ora de lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are fratele meu ultimul model inainte de face-lift din 2008 modeul V6, 3L, 235 CP allroad. Prima varianta de motor era de 235, apoi a aparut acelasi motor cu 204, 245 si 315 CP. Nu sunt sigur de puteri ca nu ma pasioneaza Audi dar parca asa sunt, practic acelasi motor cu 3 palarii.

In afara de o problema cauzata din prostie, a varsat cafeaua pe consola centrala ceea ce l-a coatat cateva mii de lei, pana acum la 110.000 km nu a avut nimic.

A schimbat basculele pe fata la 95.000 km (se schimba ca la Volvo toata bascula nu doar bucsa) si cam atat.

Ca o comparatie cu XC70 pe care-l am:

Motorul V6 este peste D5

Stabilitatea pe sosea este peste XC

Pe drumuri mai proaste este sub XC

Sistemul lor premium de la Bose este sub Dynaudio

XC-ul este mult mai confortabil la drum lung, pe setarea advanced este mai "moale " decat pe orice setare de la Audi.

Este mai "colorata" dpdv al design-ului fata de XC dar cu bun gust.

Costurile de intretinere sunt similare cu Volvo, piesele tot pe acolo.

Ca o parere personala dupa ce am mers cu XC70 (170.000) si A6 Allroad (7-8.000) as schimba decat motorul de pe Volvo cu cel de pe Audi.

Mai are un plus (mare) fata de Volvo, o poti revinde la un pret decent.

Pernele de aer cred ca sunt la fel de "ieftine" ca amortizoarele 4C de la XC70.

Edited by Maurice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Suspensiile "perna" sint efectiv pt cei ce isi doresc masini fara sa se uite la bani.Parerea mea

4C-urile sint de departe cele mai ieftine ,apoi "hidro- sfericele" de la Citronel si bineinteles germanele in ordinea pe care o doriti.Prea multe mofturil foarte multi bani ca intretinere dupa postgarantie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In schimb daca AUDI ofera garantie mai multa as merge pe AUDI. Dupa 1 an de stat in service se rezolva cam toate bubele dupa care ai masina nu jucarie .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.