Sign in to follow this  
Followers 0
Buruiana

Segmenti ulei piston

9 posts in this topic

Aparitia uleiului in galeria de admisie (motor B6254FS / Volvo 960 / 1995 / berlina) poate fi cauzata de uzura peste masura a segmentilor de ulei ai pistoanelor si / sau neetansarea uneia sau a mai multor supape de admisie ?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul ars in piston, scoate un fum alb albastrui.

Daca ai doar ulei in galeria de admisie atunci, zic eu, ca poate fi de la turbina. (daca motorul tau are turbina)

O sa iti raspunda baietii. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aparitia uleiului este normala mai ales dupa atatia ani , uleiul este tras prin oil trap ( vapori de ulei bla bla bla ) . Baga un search la sectiunea 850 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este absolut normala aparitia uleiului pe traseul admisiei. Daca ne referim la cantitate, sa zicem ca peretii interiori sunt murdari. Se vede vreo coborare pe joja dupa 1000-1500 de km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa aproximativ 180 de km (ca atat are traseul pentru care am luat masina :) ) se vede ca "papa" ulei. Dar in afara de scurgerile de ulei care apar pe MAF (la intrarea in MAF; aproximativ 25 ml), din pacate mai "plange" si pe la semeringurile axelor cu came. La 1000 - 1500 de km deja e o problema, pun vreo 2 litri de ulei :crybaby: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

2L la 1000 de km este o buba mare . In afara de simeringurile de la axele cu came iti pierde si pe la suruburile capacului de chiulasa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, nu am observat sa piarda pe acolo, desi m-am uitat cu atentie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci mai are cineva vreo parere avizata ? :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica sistemul PCV sau oil trap. Pentru asta trebuie data jos galeria de la admisie. Verifica si ca gaurile din blocul motor unde e conectata cutia din plastic sa nu fie infundate.

Apoi schimba simeringurile de la axele cu came (ideal e sa pui originale Volvo).

Da jos si acoperitoarea de la cureaua de distributie si verifica ca nu curge ulei pe la simerigurile de la axele cu came si de la pompa de ulei). Daca da: dai jos distributia si schimbi toate simeringurile.

Mai ramane un simering dintre cutia de viteza si motor care e cam aiurea pt ca daca e dus trebuie data jos cutia evident.

Verificarea compresiei motorului este de asemenea indicata. Se face cu motorul cald si cu clapeta de acceleratie deschisa complet.

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0