Dinoco

4 jante - + - 20km

20 posts in this topic

Salutare natiune,

Gasesc un coleg cu s40/v50 care este amabil sa-mi ofere jantele lui pentru cel mult 20km sa le montez pe masina mea pentru a vedea daca intradevar sunt anvelopele mele cu probleme.

Am un huruit dar nu-l localizez, nu este zgomotul de rulment pentru ca-l cunosc.

Rulmentii au cel mult 10.000km fata (skf) si cel mult 5.000km cei din spate (skf).

Rulmentul de la planetara lunga a fost verificat si inca are vaselina in el.

Zgomotul apare de la 60-70km/h si il aud pana pe la 120-130km/h dupa care intervine tonalitatea motorului.

In mers in linie dreapta pe la 80-90km/h oprit si motorul si tot se aude un huruit enervant.

Inainte de a cumpara alte anvelope vreau sa fiu sigur de acest lucru.

Multumesc

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

in curbe se simte mai accentuat ?

tine directia pe franare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, nu se schimba tonalitatea huruitului nici la stanga-nici la dreapta. Am tot facut s-uri pe strada ca sa urmatesc sunetul.

Am avut rotile pe partea dreapta strambe dar le-am indreptat si au fost puse pe partea stanga (parca)

Directia o mentine...

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti dau eu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci, merci...vorbim diseara la intalnire!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mdaaa, deci s-a rezolvat problema. Zgomotul este produs de anvelopa stanga spate (michelin primacy hp, dot 1407) care este in "valuri" si nu calca uniform pe asfalt. Am incercat sa o las mai moale dar nu s-a schimbat nimic.

10x G'ule pentru probe

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut daca problema e rezolvata la tine pot sa continui ? exact aceasi problema o am si eu. la 60-70 km/h se aude un huruit pe fata dar groaznic de tare. ma scoate din minti. si intradevar nu e rulment. eu am masina asta de un an si inainte sa o cumpar o stat in garaj mai bine de jumatate de an la o femeie (cea care o avut-o) . cand am luat-o nu cred ca avea mai mult de jumatate de atmosfera in roti. se poate sa se fi strambat putin cauciucurile adica sa-si fi schimbat forma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut daca problema e rezolvata la tine pot sa continui ? exact aceasi problema o am si eu. la 60-70 km/h se aude un huruit pe fata dar groaznic de tare. ma scoate din minti. si intradevar nu e rulment. eu am masina asta de un an si inainte sa o cumpar o stat in garaj mai bine de jumatate de an la o femeie (cea care o avut-o) . cand am luat-o nu cred ca avea mai mult de jumatate de atmosfera in roti. se poate sa se fi strambat putin cauciucurile adica sa-si fi schimbat forma?

Daca nu ai de unde sa faci rost de alte roti, poti incerca cu rezerva (dar este mai multa bataie de cap). Schimbi o roata cu rezerva, mergi cu masina, vezi daca se mai aude si daca se mai aude, pui roata la loc si muti rezerva in locul alteia si tot asa, pana le schimbi pe toate

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rotile de iarna dar parca ...... mi-e cam lene sa le schimb :)) si mi-e groaza sa schimb rotile si apoi sa deduc ca intradevar e vreun rulment. iar o sa ma apuce nervii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este plauzibil, stiu pe cineva care nu si-a folosit masina in iarna, si cauciucurile desi nu au stat dezumflate, s-au deformat iremediabil, si bateau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca s-a deformat una e posibil sa se mai fi deformat si altele, cu roata de rezerva nu are sanse deci sa depisteze mare lucru. Cu setul de iarna are mai multe sanse sa izoleze problema. Daca e greu, 20 de lei la vulcanizare rezolva aspectul muncii fizice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca s-a deformat una e posibil sa se mai fi deformat si altele, cu roata de rezerva nu are sanse deci sa depisteze mare lucru. Cu setul de iarna are mai multe sanse sa izoleze problema. Daca e greu, 20 de lei la vulcanizare rezolva aspectul muncii fizice.

20 de lei la noi.... germanica de unde e el..cred ca e ..20E:)) De banii astia iei o naveta de berica..si spor la desfacut.. sau asteapta pana vine iarna..ca tre sa le schimbi oricum ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ma costa 20 lei faceam asta demult dar ma costa undeva ;la 25-30€ sa schimbe setul de doua ori. adica sa puna de iarna sa ma plimb si apoi sa le schimbe iar pe cele de vara. dar ma bine astept ca oricum suntem obligati sa schimbam pe iarna peste o luna doua. si atunci vad eu care e problema

20 de lei la noi.... germanica de unde e el..cred ca e ..20E:)) De banii astia iei o naveta de berica..si spor la desfacut.. sau asteapta pana vine iarna..ca tre sa le schimbi oricum ;)

mi-ai luat vorba din gura in timp ce scriam eu mi-a aparut mesajul tau :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din lipsa de ocupatie, azi dimineata am schimbat rotile de iarna pentru ca se va lasa cu temperaturi mici, plus ca ma si macina curiozitatea. Intradevar de la cauciucuri se auzea huruitul ala care ma scotea din minti. Trebuie sa le arunc cele de vara si imi pare atat de rau ca imi place modelul asta in V (Uniroyal rainsport2). Le-am masurat si profilul pe exterior e de 3mm pe mijloc 4. In primavara, alti bani alta distractie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai profilul mai mare pe mijloc, inseamna ca ai mers cu ele sub presiune. Si asta amplifica zgomotul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mariusb Din contra tot timpul am un fix cu controlatul presiunii din roti. Pe toate 4 am avut tot timpul 2,5bar. Unghiurile sunt bune dar totusi e mai mare profilul ca exterior. Nici eu nu-mi explic asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,5 bari nu e cam mult? sau mergi tot timpull incarcat ?

Producatorul recomanda 2.2 fata ; 2,0 spate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

lik1999 Stiu ca e cam mult si incarcat nu merg mai deloc dar daca bag in rotile de vara 2,2 si 2.0 toata lumea imi spune ca am pana. Si intradevar arata rotile desumflate dar daca bag 2.5 arata normal. Daca iti spun ca in primavara am avut 2.7 in roti o sa zici ca nu-s normal :smile:

P.S. Mi-a spus un mecanic ca presiunea mare in roti poate afecta la bucsi, planetare... chestii din astea asa ca am mai scos 0.2 din roti :)

Edited by i love VOLVO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu merg cu 2.5 doar cand sunt incarcat si sunt cu rotile pe 15.Cand eram gol mergeam cu 2.2 fata 2 spate..La cele pe 17 merg cu 2 sau 2.2.

@i love volvo cred ca mai mult ar trebui sa iti pese de cum merge masina si de cum se simte pe drum, plus uzura cauciucurilor,decat sa iti pese de ce zice lumea :P

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@daann Oricum le arunc ca arata rau cauciucurile si nici profil nu mai au cum trebuie. Iau altele noi in primavara si atunci bag presiune cat trebuie. Cel putin am scapat de huruit ca mai aveam un pic si ma internam la nebuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now