Posted 14 Aug 2013 · Report post salutare tuturor! sunt nou pe forum, si daca postez intr-un loc gresit imi cer scuze. am un volvo din 2008 cu motor de 1.6 diesel. am 3 probleme la ea. prima problema: cand ma duc cu masina incet sau normal dintr-o data mi se aprinde ca DSTC-u mi defect, are nevoie de reparatie. opresc motorul si il repornesc si atuncea eroare imi dispare. de la ce? sau de ce face asta? a 2-a problema: cateodata cand pornesc cu ea de pe loc, porneste mai rau decat un tir, adica cu greu porneste, chiar daca is in 1-a si ca sa scap de problema asta trebuie sa-o turez cam pe la 1500-2000 rpm si atuncea porneste bine. sau cand urc cu a 2-a pe un deal nu-mi urca cum ar trebuii sa urce la cei 109 cai numa daca ii dai bine bine in gura. de ce? poate fi piciorul de vina?) sau mi infundat DPF-u a 3-a problema: cand ma duc cu masina cateodata aud un scartait la roata [mai exact nu stiu care] dar dupa ce calc unpic frana nu se mai aude. se aude foarte tare cand dau in spate. trebuie schimbat cilindru? sau .. ? ***mentionez ca masina are momentan 135.000 km si nu-l cunosc pe fostul proprietar, cum conducea, etc. urmeaza sa-i schimb distributia, pompa de apa, curea alternator, toate filtrele si uleiul. multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2013 (edited) · Report post la prima problema poate safie de la senzorul de abs trebe neaparat sa ajungi ori la reprezentanta ori la un forumist din cj cu vida dice sa te testeze daca masina a fost luata de la samsar posibil sa aibe cam 100k peste ce ai tu acu, si atunci sa fie de la dpf ceva Edited 14 Aug 2013 by thor4ever Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2013 · Report post am fost cu masina in reprezentanta si s-a pus testeru si n-a depistat nimica. aia cu abs m-am gandit si eu la ceva fir sau ceva ce nu face contact calumea. dpf-u in schimb cum se poate da jos? ma refer la motoru de 1.6d dpf-u ii chiar langa turbina + resoftare ca atunci ma baga in limp mode. si credca da, masina a fost de la ceva samsar din pitesti luata, era un dan'ala cu fratele meu si etc. acuma asta este, daca am luat tzeapa am luat, n-am de gand sa vand masina pt. ca imi place enorm de mult mai ales ca la una de asta visez de prin 2005, chiar cum o aparut. orice idee e bine venita. n-ai avut probleme de genu la masina ta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2013 · Report post Daca iti da o eroare, CEM-ul o stocheaza, iar daca ai fost la reprezentanta, trebuia sa vada ce eroari ai avut si cine este de vina! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2013 · Report post cauta l pe oliver in turda pt tester Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2013 (edited) · Report post am fost cu masina in reprezentanta si s-a pus testeru si n-a depistat nimica. aia cu abs m-am gandit si eu la ceva fir sau ceva ce nu face contact calumea. dpf-u in schimb cum se poate da jos? ma refer la motoru de 1.6d dpf-u ii chiar langa turbina + resoftare ca atunci ma baga in limp mode. si credca da, masina a fost de la ceva samsar din pitesti luata, era un dan'ala cu fratele meu si etc. acuma asta este, daca am luat tzeapa am luat, n-am de gand sa vand masina pt. ca imi place enorm de mult mai ales ca la una de asta visez de prin 2005, chiar cum o aparut. orice idee e bine venita. n-ai avut probleme de genu la masina ta? Cam asta comporta modelele de 1,6 l diesel.Se iau din afara la multi km si cu optiuni maxime pretul de intrare mic in Ro.Revinzarea este buna apoi. La tine in afara de dpf si inca citeva chestii minore trebuie sa te tina,sa functioneze destui km :turbina,pompa de inalta,injectoare,volanta ,kit ambreiaj,fulii,alternator .Nu e regula dar daca pica una curind sa stii ca este un inceput pt toate. Kit-ul de distributie obisnuit este max 600-700Ron (+manopera).Oricum pica dupa un timp indiferent ce bagi. Trebuie sa ii faci mai bine ,un stage zero in care sa bagi bani ca mai apoi sa stii si sa te bucuri de ce iti merge masina fara probleme. Merita efortul daca nu te-a costat achizitia mai mult de 7000E Edited 14 Aug 2013 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2013 · Report post masina a fost 7.200. acuma m-ai speriat:| kit de ambreiaj volvo sau sachs? as vrea mai multe informatii despre asta.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2013 · Report post volvo nu face kit ambreiaj. Este ori sachs ori luk si tre sa pui tot aceasi marca ce ai tu pe masina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2013 · Report post masina a fost 7.200. acuma m-ai speriat:| kit de ambreiaj volvo sau sachs? as vrea mai multe informatii despre asta.. Citeva rinduri ce ti-am scris nu au fost sa te sperie.Ma gindesc ca ,daca ti-ai dorit Volvo ,ar trebui sa faci niste verificari tehnice amanuntite cu schimbari de piese eventual unde se cer. Sa fie doar impecabila (interior si exterior) ca si estetic dar sa fie ca o caruta ca si confort si dinamica in exploatare pe sosea mi se pare ca nu este bine pt. o masina , zi cu zi.E doar o opinie sa stii.. Nu iti cunosc masina si doar am explicat in general ce si cum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2013 · Report post eu am vrut volvo din mai multe motive. 1 cum sta pe sosea 2 dinamica ce o are 3 confortul 4 exteriorul este unic, mai ales linia care nu o are nici-o masina si o face mai sa iasa in evidenta decat restu cum e audi, si etc. 5 siguranta si 6 pt. ca are renume volvo. stiu ca nu sunt piese ieftine la volvo dar in schimb se strica odata la nu stiu cate 200.000 de km si si atunci cand schimbi ceva la ea te mai tine inca tot atata sau poate mai mult, depinde de stilul de condus pe care-l ai. masina mea, daca ar fi asa ceva pe forum cu "masina mea" ii foarte frumoasa [ce-am zis-o cu asta ) ]. pe bune acuma, eu am avut un fiesta din 2001 si era harb. am readus-o la viata si si acuma arata bine si merge bine. aceeasi chestie vreau si la volvo pe care-l am acuma. vreau sa-o fac sa nu fie o masina comuna, ceva ce nu toata lumea are. chiar daca este un plan mare sau un vis cu timpul o sa-l fac sa fie realitate. am de gand sa tin masina mult si bine pt. ca are o valoare sentimentala pe langa ca imi place mult s40. referitor la ambreiaj, ma pot numi norocos:D am facut mai multe teste ce se pot gasi pe youtube si nu patineaza nu nimica, ii de la dpf cu siguranta. in urmatoarele saptamani maxim luna viitoare vreau sa-o fac. acuma nu prea am timp, am de invatat si nu pot sa fac 2 lucruri deodata:)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2013 · Report post In primul rand trebuie sa ajungi la Oliver (volvo244) la Turda pt o diagnoza, dupa care tb sa rezolvi problemele . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2013 · Report post Si ai impresia ca dpf ul este mai ieftin? Share this post Link to post Share on other sites