ioanflorin

lipsa putere motor B4184S, S40, 1.8, 1996

7 posts in this topic

Salutare tuturor,

Am citeva intrebari pentru S40, 1996, 1.8l, motor B4184S, YV1VS1223VF127898.

Daca e infundat PCV-ul se poate sa nu traga motorul?

Am avut numai probleme dupa ce s-a schimbat distributia in urma cu 35000 km. Nu mai revine la ralanti dupa pornire, sta turata sus 1100rpm, dupa un timp de mers sta pe la 500-600 rpm. E posibil sa nu traga din cauza distributiei? Sau ceva de pe circuitul de aer?

Fise bujii noi, bujii noi, cele vechi erau de culoare maronie, nu foarte negre in jurul electrodului central (cred ca indica un amestec slab).

Bujii Bosch, 1.35 mm distanta intre electrozi.

Posibil vreun injector blocat pe deschis? Am schimbat sonda lambda din cauza noxelor mari, nu trecea inspectia periodica. Sonda veche avea 1 an.

Cu pedala de acceleratie la fund nici nu se simte ca accelereaza.

Sau supapa de ralanti ramine deschisa tot timpul? Asta poti vedea doar daca inlocuiesti supapa?

O sa incerc la un atelier pentru compresie la motor. Poate se mai clarifica unele lucruri.

Multumesc pentru raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

Am citeva intrebari pentru S40, 1996, 1.8l, motor B4184S, YV1VS1223VF127898.

Daca e infundat PCV-ul se poate sa nu traga motorul?

Am avut numai probleme dupa ce s-a schimbat distributia in urma cu 35000 km. Nu mai revine la ralanti dupa pornire, sta turata sus 1100rpm, dupa un timp de mers sta pe la 500-600 rpm. E posibil sa nu traga din cauza distributiei? Sau ceva de pe circuitul de aer?

Fise bujii noi, bujii noi, cele vechi erau de culoare maronie, nu foarte negre in jurul electrodului central (cred ca indica un amestec slab).

Bujii Bosch, 1.35 mm distanta intre electrozi.

Posibil vreun injector blocat pe deschis? Am schimbat sonda lambda din cauza noxelor mari, nu trecea inspectia periodica. Sonda veche avea 1 an.

Cu pedala de acceleratie la fund nici nu se simte ca accelereaza.

Sau supapa de ralanti ramine deschisa tot timpul? Asta poti vedea doar daca inlocuiesti supapa?

O sa incerc la un atelier pentru compresie la motor. Poate se mai clarifica unele lucruri.

Multumesc pentru raspuns.

Mergi si reverifica-ti pozitionarea distributiei.O problema posibil apare in urma unei interventii ,de obicei.Distanta optima a electrodului mi se pare mare dar posbil sa ma insel,vezi ce zice cartea tehnica.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca totul a inceput dupa schimbarea distributiei este clar ca nu a fost pusa corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

Am citeva intrebari pentru S40, 1996, 1.8l, motor B4184S, YV1VS1223VF127898.

Daca e infundat PCV-ul se poate sa nu traga motorul?

Am avut numai probleme dupa ce s-a schimbat distributia in urma cu 35000 km. Nu mai revine la ralanti dupa pornire, sta turata sus 1100rpm, dupa un timp de mers sta pe la 500-600 rpm. E posibil sa nu traga din cauza distributiei? Sau ceva de pe circuitul de aer?

Fise bujii noi, bujii noi, cele vechi erau de culoare maronie, nu foarte negre in jurul electrodului central (cred ca indica un amestec slab).

Bujii Bosch, 1.35 mm distanta intre electrozi.

Posibil vreun injector blocat pe deschis? Am schimbat sonda lambda din cauza noxelor mari, nu trecea inspectia periodica. Sonda veche avea 1 an.

Cu pedala de acceleratie la fund nici nu se simte ca accelereaza.

Sau supapa de ralanti ramine deschisa tot timpul? Asta poti vedea doar daca inlocuiesti supapa?

O sa incerc la un atelier pentru compresie la motor. Poate se mai clarifica unele lucruri.

Multumesc pentru raspuns.

Ralanti: în mod normal, după pornire cu motorul rece, ralantiul stă peste 1000 rpm câteva minute, după care revine la 750 şi stă acolo fix. Desigur, este recomandabil să cureţi periodic supapa de ralanti, mai ales dacă observi că devine instabil (oscilează). Nu strică să verifici şi clapeta de accelaraţie, şi acolo se formează depuneri.

Valva PCV: dacă e înfudată rău, motorul trage mai slab (primeşte oxigen în exces - amestec mai bogat), alte simptome posibile: scurgeri de ulei, urme de ulei pe filtrul de aer, consum de benzină mărit.

La injector blocat ar trebui să dea cod de eroare.

Înainte de schimbatul unor piese recomand un tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ralanti: în mod normal, după pornire cu motorul rece, ralantiul stă peste 1000 rpm câteva minute, după care revine la 750 şi stă acolo fix. Desigur, este recomandabil să cureţi periodic supapa de ralanti, mai ales dacă observi că devine instabil (oscilează). Nu strică să verifici şi clapeta de accelaraţie, şi acolo se formează depuneri.

Valva PCV: dacă e înfudată rău, motorul trage mai slab (primeşte oxigen în exces - amestec mai bogat), alte simptome posibile: scurgeri de ulei, urme de ulei pe filtrul de aer, consum de benzină mărit.

La injector blocat ar trebui să dea cod de eroare.

Înainte de schimbatul unor piese recomand un tester.

I-mi poti spune unde este situata valva PCV,am un s40 2L benzina 140cp,multumesc ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri,Supapa de ralanti, clapeta de acceleratie le-am curatat.Am ceva ulei in 'flame trap' - nu stiu termenul in romaneste.Ulei pe filtrul de aer nu este.Se mai aprinde becul check engine din cind in cind, la drumuri lungi.Am mai miscat sigurantele de la motor, se stinge becul. PCV-ul este cel din poza. E sub galeria de admisie aer. Daca a desfacut cineva PCV-ul rog sa-mi spuna si mie cum a procedat. Multumesc anticipat pentru sfaturi.

post-687-0-82983000-1378711836_thumb.jpg

Edited by ioanflorin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se da jos galeria de admisie ca sa ai acces la PCV !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now