Posted 22 Sep 2013 · Report post Nu cred! Eu la a mea in timp ce motorul mergea la ralanti am desfacut capacul de la rezervorul servo-DIRECTIEI sa vad daca lichidul face bulbuci! Si nu este de "servo-frana" este de servodirectie (cred ca ai fost cu gandul in alta parte @Andu). Gata, merci! Eram cam obosit dupa 8 ore de mesterit pe la masina ;D !!! @Andu, la tine e vas de XC90 . Am inteles, credeam ca la toate sunt la fel! Dar la modelele de xc90 mai noi s-a schimbat vasul? A lui Zackariah este mult mai mic decat al meu, de fapt cu jumatate mai mic! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2013 · Report post Nici la mine pt ca l-am schimbat . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2013 · Report post Eu cand am schimbat lichidul servo-directiei am spalat si rezervorul! Inainte sa prind furtunele pe vas, am taiat cam 1 cm din furtune iar acum vasul nu mai este umed! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2013 · Report post Nu compara S40-ul cu S60-ul la piese!!! Nu compar nimic, daca doar asta ai inteles din ce am scris eu, inseamna ca nu ai prins ideea. Mesajul nu punea accent pe bani ci pe profesionalism, seriozitate, competenta. Toate astea sadite pe investitii si experienta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2013 · Report post Gata, merci! Eram cam obosit dupa 8 ore de mesterit pe la masina ;D !!! Am inteles, credeam ca la toate sunt la fel! Dar la modelele de xc90 mai noi s-a schimbat vasul? A lui Zackariah este mult mai mic decat al meu, de fapt cu jumatate mai mic! Da si la mine este diferit de al tau cred ca este pe jumatate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2013 · Report post Salut! As vrea sa va povestesc si eu experienta prin care am trecut in ultimele 4 saptamini in ceea ce priveste caseta de directie. Stiam ca am joc in caseta inca din 2010, atunci nu era mare insa in ultimul timp se accentuase si simteam uneori vibratii in volan. Cum urma sa plec in concediu (aprox. 2500 km dus-intors) am incercat varianta rectificarii/reconditionarii ei. In Constanta mi-a cerut cineva 1500 lei spunindu-mi totodata ca nu imi garanteaza ca o sa iasa bine asa ca am apelat la cineva care are anunt postat pe acest forum, pretul fiind de trei ori mai mic. Dupa ce a fost montata bineinteles ca nu mai mergea (mergea doar de la 2500 turatii in sus) si acum a inceput circul. Cei de la service au spus ca de vina este caseta, cel care a reconditionat-o a spus ca ori nu a fost montata bine, ori nu mai merge pompa ('s-a ciupit la demontare'?). Au dat-o jos, i-am trimis-o inca o data, acesta a verificat-o si a spus ca totul este ok. Cind au montat-o a doua oara nu mai mergea deloc. Au schimbat si pompa si acum e totul bine. Nu stiu de ce s-a stricat pompa, aveti vreo idee? E cumva greseala celor de la service sau pur si simplu a fost o coincidenta ca a picat chiar acum? Despre costuri nu am informatii in sensul ca inca nu am primit factura celor de la service iar pe rectificat am platit 450 lei. Singurul lucru bun a fost ca sunt plecat din tara si nu am trecut prin stresul aferent. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2013 · Report post daca te duceai la service-ul unde am fost eu , iti spunea PETRE dupa urechea lui cea fina ca sa ciupit )) pompa la demontare si ca te costa una reconditionata in germania 320 euro plus manopera 450 ron si nu aveai probleme. vorba unui amic de mai sus '' uleiul il poti schimba oriunde dar sunt lucruri pe care le faci la reprezentanta:). stie cineva daca bucsele de la bara stabilizatoare vin separat sau trebuie schimbata cu totul? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2013 · Report post Salut! Am aflat si cit am de plata: 1600 lei -demontat si montat caseta de directie de doua ori -demontat si montat pompa servo -pompa servo second hand -montat bielete antiruliu noi pe spate -reparat far (inlocuire balast cu unul al meu mai vechi) -2 litri lichid servo -reglare geometrie la roti -60 lei costuri curier Daca nu as avea acel semn de intrebare cu privire la cauza defectarii pompei as zice ca nu a fost atit de scump, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2013 · Report post Este posibil sa fi fost concidenta . Este ok pretul daca a fost bine reparata si mai tine cat cea veche . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2013 · Report post Subscriu si eu la cele de mai sus. Tine-ne la curent cu starea casetei in perioada urmatoare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2013 · Report post mi-am luat bani inapoi de la service pe caseta montata gresit, cei de la R.A.R sau ocupat de caz. Factura totala de 2780 ron .... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2013 · Report post Bravo! Doar 2780 lei ai recuperat de la ei? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2013 · Report post pai drumurile braila-bucuresti au fost 3 , dar nu am vrut sa ma mai cert sa-mi bat capul , ce mielusei erau cand am fost la ei:))) numai erau ironici , numai auzeau ei la ureche pompa si ce mai aberau ei pe acolo, probabil si-au luat si o amenda pe masura;) 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2013 · Report post Bine ca ti-ai recuperat din bani! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2013 · Report post am facut o reclamatie on line la r.a.r explicand ce am patit, m-au contactat telefonic , m-au intrebat de ce acte dispun , le-am trimis prin fax, si am asteptat , m-au sunat de la r.a.r si mi-au zis sa trimit caseta prin curierat la service sau personal , m-am dus personal ca am vrut sa ii vad fata mecanicului si administratolui de acolo mai ales ca ma amenintase ca o sa dea nr masini la control trafic ca umblu cu o masina care are probleme la sistemul directie ( dupa urechea lui Petre) , AUTOESTET se numeste service-ul .. din spusele administratului ar fi singurul autorizat r.a.r in reparatia si reconditionarea casetelor directie .... am predat caseta de volvo s80 pe care ei au montato mi-au dat suma scrisa in factura 2780 , am incheiat un act intre noi cum ca am solutionat problema si o sa trimit prin fax la r.a.r pentru incheierea reclamatiei.. Nu stiu ce masura vor lua cu cei de la service , dar mi-a placut ca am putut intoarce ironia si aroganta , deci mai avem in tara asta oameni care isi fac meseria 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Oct 2013 · Report post Sper ca multi sa-ti urmeze exemplul oricat de mica ar fi suma! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2013 · Report post Buna dimineata Am si eu o problema : Volanul se ,,blocheaza usor,,(agata) la virajul spre stanga. Ma puteti ajuta cu o parere,un sfat? este un volvo c30,cutie automata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Nov 2013 · Report post Eu am gasit in Sighisoara ceva service care au reconditionat caseta de directie. A durat vreo 10 zile cu tot cu curierat si a costat 650lei cu 1 an garantie ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2017 · Report post Salutare! Scuze ca inviu un topic vechi de 4 ani. As dori sa aflu daca caseta de directie la un V70 MY2001 e indentica cu cea de pe un V70 MY2002. De aproximativ un an (poate mai mult) am un joc la roata din fata stanga, de apr. 1 cm (tinand roata la ora 3 si 9 o pot misca). Capetele de bara au fost schimbate, mecanicul spune ca nu e de la bieleta de directie ci din caseta. Intrebare: poate sa fie jocul de la caseta si sa se manifeste doar pe o parte? Mai nou masina a inceput sa dezvolte nista batai, pocnituri cand merg pe drum denivelat. Conform mecanicului tot de la caseta se trage. Conform site-ului www.trami.ro "Casetele hidraulice nu bat la denivelari sau drum pietruit." (amortizoarele, flansele amortizoarelor, rulmentii sarcina, bieletele antiruliu, bucsele de la bascule au fost inlocuite in ultimii 2 ani - bucsile de la bascule sunt de poliuretan). Ma gandesc sa nu fie cumva de la bara stabilizatoare. Sau ce anume ar trebui verificat? Mentionez ca (virgula) caseta nu curge. A mai patit cineva asa ceva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2017 · Report post Intretimp am aflat de la Cristi Muresan ca o caseta cu STC (MY2001) nu merge la o masina care are DSTC (MY2002). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2017 · Report post Caseta de direcție este la fel pana in 2004 , după 2004 este ZF iar pana in 2004 este SMI. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2017 · Report post Multumesc Bogdan pt. lamurire. Astazi am schimbat bieletele directie (cu tot cu burduf) pe ambele parti (am gasit Lemförder), si jocul s-a diminuat simtitor. Mai exista dar nu se compara cu ce a fost inainte. Problema este ca zgomotul a ramas. Mecanicul a observat ca bucsa din spate de la bascula are un joc, deoarece s-a tocit aluminiul. Bucsele fiind poliuretan (Powerflex) sunt mai rezistente decat cele normale de cauciuc, si nu se rup usor, insa camasa (tabla) in care este invelita bucsa se misca in bratul de aluminiu. Este posibil sa fie asta sursa zgomotului? Anyway... mai am un rand de bascule si le voi duce la service sa-mi pune bucsele de poliuretan in celelalte bascule. Daca nici asa nu dispare zgomotul voi demonta de la masina rezerva (V70 2.5 TDI 2001) caseta si o voi trimite la trami. Dupa montare urmeaza vizita la stealer (Cluj) sa-mi alinieze subcadrul. La mine in oras nici un service nu face aliniere de subcadru, toti ma trimit la reprezentanta. Alti bani alta distractie. Si totusi nu-mi pare rau ca nu mai conduc Corsa C 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2017 · Report post Astazi am primit un mail de la trami in care se confirma ca: Casetele de directie hidraulice nu bat la denivelari. Mi s-a sugerat sa caut un service capabil sa identifice gradul de uzura a bucselor de pe bara stabilizatoare. Foarte prompti si profi baietii de la Trami. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2017 · Report post Nu stiu ce inteleg cei de la Trami prin caseta hidraulica, dar eu am intalnit foarte multe care aveau joc in ax si bateau la denivelari. Unele curgeau, altele nu! Hidraulic= cele care functioneaza pe lichid de servo Share this post Link to post Share on other sites