Posted 16 Sep 2013 · Report post Acum 2 saptamani am fost lovit in spate de un Cayenne cu RCA asirom , omul corect si-a recunoscut vina si am mers la Asirom pe Grivita sa facem "amiabila" .I-a pozat masina lui prima (se grabea sa ajunga nu stiu unde).....and next a mea ..pozeaza portbagajul si da sa plece ...ii zic de la obraz ca mai are de pozat bara spate + sub masina , el o tine pe a lui ca a terminat si ca bara n-are nimic "doar putin zgariata dar este posibil sa fie de la alt accident" (prosteala pe fata ) , i-am aratat ca nr de inmatriculare al celui care m-a lovit a ramas imprimat pe bara , a mormait ceva si a pozat-o pana la urma . Mergem inauntru la birou mai complectez 2-3 hartii , se ridica agentul se duce pana la imprimanta si imi arunca un deviz cu capota portbagaj de reparat si attttaaaat !!! (prosteala pe fata again ) , fac scandal si intr-un final imi da si bara spate de reparat . Plec plin de nervi de acolo si ma duc la Dacia Meridian pt reconstatare ....concluzie : podea + panou spate de indreptat , capota portbagaj + bara spate de schimbat .. 100% corect . Dupa 3 zile primesc raspuns de la asirom ca se accepta devizul dar sa se mai faca un set de poze la portbagaj ca sunt neconcludente ...ooook facem alte poze , iar astazi m-am dus la ei sa vad la ce concluzie au ajuns , am vorbit cu acelasi agent fara chef de viata si imi spune pe un ton sictirit ca dom'le portbagajul se indreapta ca noi nu suntem obligati sa schimbam piese , eu i-am explicat foarte frumos ca masina este relativ noua are 30k km ...si sa mearga el cu strambaciuni pe masina , mie sa-mi faca masina cum era . Am vorbit cu seful agentilor , asta a fost mai pe fata ..dom'le nu prea avem bani si nah intelegeti-ne si pe noi bla bla bla (asta o dadea intr-o prosteala mai frumoasa ) ...intr-un final am inceput sa strang hartiile pentru dosar de casco ( are casco la Generali ) . Acum intrebare : cat de legala este treaba cu reparatul ? Dupa ei este 100% legal si normal , la fel cum este si refacerea masinii cu piese A/M nu cu OEM . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Sep 2013 · Report post Eu stiu ca momentan NU SE MAI PERMITE COMERCIALIZAREA PIESELOR DE CAROSERIE AFTERMARKET ! Legea spune "contrafacute", dar la asta intra si cele aftermarket, mai ales pe Dacia si Renault, deci poti sa le bagi pe sub nas si asta ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Sep 2013 · Report post Eu am avut o asemenea dauna la Asirom. Mi-a fost aprobat un buget de reparatie si service-ul a comandat piesele. Mi-au luat piese OE dar si aftermarket unde se gaseau. Dau un exemplu : la bara fata Asirom a dat o valoarea se 2730 lei si service-ul a gasit acea bara OE la 1600 lei. Diferenta reprezinta vopsit plus manopera plus castigul celor de la service. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2013 · Report post Daca ai casco, fa frumos pe casco tau cu regres pe asigurarea lui. Tie nu iti va creste prima, firma ta casco va repara cu cele mai scumpe piese masina, si ii va arde mai apoi pe cei de la asirom. N-are rost sa iti pierzi vremea cu RCA-ul lui sarman. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2013 · Report post @Vadim, hai mai cocos, chiar crezi ca are vreo importanta cum iese loganu lu 1Q ? Adica e logan mai cocos nu e vreun S . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2013 · Report post Deja am inceput cu documentatia pentru regres .. iar timp pierdut , iar poze ... @G ce limbaj de chitila bah frateeee Bo$$ Logan ne Logan , 1.2 ne 1.2 din punctul meu de vedere trebuie sa fie ca inainte de lovitura , s-a intamplat la mine ..ghinion dar mi se pare corect sa fac masina cum era si anume cu piese OEM si fara chit Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2013 · Report post Problema e ca si cu chit si fara chit tot rugineste dupa 5 ani iar cel mai rapid si elegant era pe regres pt ca RCA-ul a devenit o gluma proasta in ziua de azi . Mai bine o faci cu piese sh si iese mai bine decat cu noi aftermarket, parerea mea . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2013 (edited) · Report post Si eu sunt de aceeasi parere cu Mr. G Edited 17 Sep 2013 by agr350r Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2013 · Report post Eu asa ceva nu pot sa cred. Cum sa zica agentul 007 de la asigurari ca "domne' stii acum nu avem bani etc". Dar ei au impresia ca pe noi ne intereseaza ca nu au ei bani? Sa ne ia banii sunt in stare dar sa ne repare fiarele nu. Cred ca i-as da in cap sa-mi zica asa ceva. In primul rand, ala care face poze ar trebui sa faca poze si la ceea ce spui tu pentru ca tu ai fost in masina si tu stii cat de tare a fost impactul. Auzi frate, el face poza la ce vrea el. Scuze dar nu m-am putut abtine 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2013 (edited) · Report post Nu vreau sa ma gandesc daca esti cu o masina gen Volvo la care un far costa 12000 lei si trebuie sa o repari pe rca . Ironia sortii este ca eu platesc rca 850 lei/6 luni la compania asirom ...850 lei cu B3 si 10% reducere , iar ei se plang ca nu au bani pentru platit daune . Facea ala pe desteptul ca la casco platesti mai mult , este facultativ si asta e motivul pentru care iti inlocuiesc piesele . Culmea sau nu , eu platesc rca mai mult decat un casco de logan , asta pentru ca am pana in 30 de ani si sunt un pericol pentru sosele , in conditiile in care n-am nicio dauna din 2010 pana in prezent . Edited 17 Sep 2013 by Brava Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2013 · Report post @Brava Asa scumpa e o polita in Bucuresti? Eu cu 2 ani pe carnet platest mai putin de 850 de ron/AN la T5 cu B2. Ontopic. Mi se pare o treaba murdara cea cu asigurarile in ziua de azi. Practic in destule cazuri li se dau bani degeaba, ca daca avem probleme se uita de sus fara pic de jena. Share this post Link to post Share on other sites