Sign in to follow this  
Followers 0
Salman

Capac motor (metalic )!

14 posts in this topic

Cu ceva timp in urma dupa cum cunosc si cativa colegi proglema ,m-am ales cu pierderi de ulei pe la unul dintre suruburi ce tine tamponul antibalans (cel de sus din dreapta si deasupra motorului) de motor.

Cine are cunostinta sau poate verifica rog sa ma ajute cu informatia ;Capacul motorului cel ce astupa tachetii si altele, tine cumva si axele cu came ?Am surpriza daca-l desfac sa-mi sara toate nebuniile ca la un ceas stricat !

Intreb deoarece un mecanic m-a pus pe ganduri exact cand vroiam sa-l desfac si sa-i dau iar silicon de etanseitati plane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sar toate nebuniile ci numai axele cu came iti sar in cap .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot aia ! Nasol rau .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar ca idee vezi ca nu se baga silicon normal acolo, exista un silicon special de la Volvo care se intinde cu trafaletul (unul mai mic dar tot trafalet ii zice) .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi pierde pe la un surub ce tine tamponul,nu pe marginile capacului .Mi-a mancat viata surubul ala ,am completat 1l ulei la 800 de km .Am ulei proaspat mereu :smile: .

Oare daca ai pun silicon ,,minune" de care spui ,o tine doar la surub fara sa mai dau capacul jos !

Edited by Salman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu vad cum sa piarda pe la un surub pt ca nu comunica gaura cu interiorul chiulasei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles eu si am vazut ,este ca ;Surubul trece prin suportul tampon ,capac metalic si se opreste in chiuloasa .Intre chiuloasa si capac se pare ca siliconul nu are o priza buna si musteste in gaura surubului si tot asa catre suprafata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci faci o "romaneasca", cureti bine gaura si cand bagi surubul pui niste silicon pe filetul surubului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat cu : silicon 2+2,snur azebest si tot degeaba .Ma gandeam sa largesc gaura tamponului,cat sa se duca floarea surubului pana in capac si sa-i pun o garnitura s-o stranga intre floare si capac .

Intrebare este are ceva daca tamponul antibalans se va tine decat in 3 suruburi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nimic dar nu cred ca e o solutie astuparea gaurii, e posibil sa ai alte probleme pt ca multi au rezolvat cu silicon pe filet la suruburile chiulasei . Mai ales la 850 iese ulei pe la suruburi si se rezolva cu silicon, nu inteleg de ce la tine nu se rezolva, sa nu cumva sa ai ceva fisurat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine sper sa fac un test ,trebuie sa-i mai schimb si heateru-l (deja am schimbat un set de oringuri si acum ma trezesc cu el fisurat )si daca mai am timp o sa-i dau tamponul jos definitiv si sa pornesc masina fara el .Am dus-o intr-un service unde impreuna am constatat ca pierdea pe la un surub ,tinea cateva zile si iarasi reaparea problema . Toata vara cred ca am bagat cel putin 20 de litri de ulei ,din cauza problemei .Nu am avut nici timp sa o rezolv ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dubios rau, la 20L de ulei trebuie sa fie gaura nu gluma .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cumva iti pierde si pe la imbinarea dintre capac si chiulasa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 de litri la cam 30.000 de km parcursi si da pierde pe la imbinarea dintre capac si chiuloasa dar prin orificiul surubului !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0