george_s40

Montaj ceasuri bord

18 posts in this topic

Salutare.

Vreau sa montez astazi pe s40 din 2001 ceasuri de 2003.

Mufele le am insa mi se pare ca trebuie sa inversez firele ce corespund mufele initiale.

Ma refer la faptul ca firele di stanga ar trebui sa le mut la mufa din dreapta si invers.

Am dreptate sau corespund ca inainte?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Am reusit sa le montez. Mi-a ramas un singur fir de la mufa din stanga neconectat in rest se potrivesc perfect.

Problema e ca acele nu merg bine. Stau pe la jumatate iar cel de la turometru merge in valuri.

Aveti idee ce nu e bine?

Firul ramas e culoarea oului de gasca cu negru.

Multumesc.

Asa imi apare bordul cand pun contactul

post-581-0-12237600-1379748209_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 6 ore ma chinui. nu imi dau seama de ce nu merg acele. stau aproape de marginea dreapta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firele se legau fix dupa culoare, normal trebuia sa mearga .

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa credeam si eu dar se pare ca nu e asa.si se potrivesc aproape perfect. rog ca unul din baietii care si a mai montat sa imi dea un sfat. weekend placut

Share this post


Link to post
Share on other sites

macar te-ai ales cu KM mai putin george...;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa credeam si eu dar se pare ca nu e asa.si se potrivesc aproape perfect. rog ca unul din baietii care si a mai montat sa imi dea un sfat. weekend placut

Cauta schema cu semnificatia firelor si vezi ce si cum.(Volvo sau Autodata ).Ar fi mai simplu ,zic eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ceasurile sunt defecte. Am ajuns la concuzia asta pentru ca acele nu coboara la minim cand nu sunt alimentate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate acele si recalibreaza-le .. Erau pe google niste tutoriale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porneste masina ,vezi daca ai turometru ,misc-o un pic vezi daca ai vitezometru etc.Apoi te apuci sa calibrezi mecanic ceasurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ele merg, doar ca pornesc aiurea. O sa caut pe net sa vad cum se calibreaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puteti sa imi spuneti va rog cum se calibreaza. Am incercat sa caut pe forum si pe net dar nu am gasit nimic. va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calibrare mecanica inseamna sa scoti acele si sa le repozitionezi la 0 sau unde ar trebui sa stea ele corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a umblat la ace sau in interiorul ceasurilor ? Mie mi se pare cam suspect ca sunt asa "dereglate"..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te ajuta cu ceva, am patit ceva de genul la 440.

Am umblat la bord si din neatentie am atins acele. Cand l-am pus inapoi turometrul arata cam ca la tine.

Cu motorul pornit am pozitionat acul acolo unde stiam ca trebuie sa fie. Atata tot, doar am tras/pozitionat acul in jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceasurile le-am cuparat de la un domn care a avut accident. Ceasurile nu sunt lovite. Cred ca s-a umblat la ele pentru ca asa pare. Cat despre calibrare se face cu contactul pus?

Va multumesc pentru postari. O sa imi fie de folos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inainte sa montezi ceasurile ai miscat stanga dreapta sa vezi daca ACELE se misca pana in capatul lor iar apoi revin la pozitia normala???ele fiind nealimentate cu,curent ar trebui sa se comporte ca un giroscop...si sa revina in pozitia initiala....parerea mea ca sunt decalibrate....incerc sa ma documentez...sper ca ai respectat culorile...un singur fir daca e pus cu o alta culoare..ai necazuri cu el....deoarece difera tensiunile in fire

mufele care-ti alimenteaza ceasurile provin din 2 magistrale diferite(ca si cablaj).....mufa mai mica vine direct din CEM(pe culori),iar cea de a 2a mufa ,mai mare, ai aproximativ intre 18-20 fire de lipit,si s-ar putea sa ramana 1,2 fire pe care le izolezi....mie mi-au ramas un gri/alb si albastru/roz

la ceasurile vechi aveai martorii aprinsi in ele??? service/ulei/baterie ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now