tybyS40

tuning motor 1.6

12 posts in this topic

Salut, primesc acest e-mail pe adresa de yahoo''

Oferta Chiptuning prin obd acum pentru aproape orice motorizare dupa

anul 2000!!

PRETURI PROMOTIONALE DE LA 200 DE EURO-500 DE EURO !

Cu pana la 40% mai multa putere pentru orice motor turbo(diesel sau

benzina)

si pana la 15% pentru motoare clasic aspirate.

Ce este chiptuningul prin OBD?

Procedeul prin care softului original din calculatorul masinii se

inlocuieste cu

unul optimizat prin intermediul mufei prin care se face diagnoza

masinii.

Pentru mai multe detalii,comenzi si informatii dati reply la acest

e-mail sau la 0724811889''

am sunat si ce sa vezi....cica merge si costa 200 eur, fata de ce ai iti creste puterea cu 10 cai si 15 newton .

Astept pararile voastre, sigur cei cu 1.6 sunt interesati de subiect.

PS: poate facem si noi un 1.6T 8);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...."firma" asta tot trimite mailuri peste tot...le-am mai vazut pe diverse pagini....Acuma despre tunning parerile sunt impartite.... Am vazut o firma pe acest forum care are pret de 800E (sau ceva de genul) care iti rescrie ECU dar in anumite conditii (pana in 60.000km la motor sau 2 ani vechime - cam asa ceva....). Cred ca aceasta procedura este cea mai corecta dar costa!!!!!

  Desigur ca poti face ridicari ale puterii si dupa 100.000km dar cat te tine?!? Sa fie clar, orice crestere in plus a puterii unui motor implica si efecte...secundare, care nu sunt neaparat vina celui care ti-a facut lucrarea.... Un exemplu clar.... O masina care are 850cp in SUA, in Anglia are 910cp - NUMAI DIN DIFERENTA DE CARBURANT.....asa ca pe carburantul din RO cine garanteaza?!? Firma asta isi face treaba si nu isi asuma nimic (cu exceptia celor de pe forum...nu mai retin numele, ceva cu W), in rest iti asumi tu riscurile....

Eu am un prieten care in 80.000km dupa flash a facut praf un motor de passat..... concluziile le tragi si singur.....A...daca esti pasionat....poti sa tot schimbi la ele motoare...ca se gasesc garla.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budulan are perfecta dreptate in privinta parerilor si garantiilor. Au fost intamplari si intaplari. Eu de exemplu la a mea masinutaza (S40/1.9D/2001) am facut si s-au adeverit 2 lucruri si anume:

1 - cuplu mai rapid putere marita si un pic consumu mait (dar asta datorita si faptului ca am stilul de condus agresiv si sportiv)

2 - baietii m-au intrebat daca am ceva probleme la cutia de viteze si m-au anuntat ca o sa am ceva probleme pe la ambreaj la stilul meu de condus (la momentul efectarii tuningului deja aveam eva probleme cu ambreajul) - lucru care s-a adeverit.

Asa ca concluziile le tragi singur. In general eu sunt foarte multumit. Masina e mai sprintene de atunci si parca mai vioaie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cate mii aveai in momentul in care ai facut tuning-ul?

Eu am 119.000 si nu vreu sa imi prapadesc motorul pentru ceva putere in depasiri, ca sincer de atat am nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tybys40 stai linistit, tu poti sa iti faci f linistit,  nu vei castiga mai mult de 10 cai, si cuplu tot cam asa, deci nu vei avea ambreiajul in pericol. a lui kpax e diesel, cresterea de putere si cuplu a fost mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tyby: eu zic sa stai linistit. Eu mi-am facut, nu s-a simtit nimic, decat poate ceva placebo peste 3500-4000rpm unde e zona de cuplu maxim. Si m-am facut si cu un ECU nou pe faza asta pentru ca cel vechi a crapat, deoarece resoftarea nu se poate face prin mufa ci trebuie dezlipit EEPROM-ul. DIMSPORT are nota 12+ de la mine pentru seriozitate, dar din pacate eu tuning nu mai fac ;D... Alt motor daca e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da adevaru e ca la mine se simte. Chestia cu ambreajul e relativa deoarece acesta se poate duce din mai multe motive. Nu am vrut sa fiu inteles gresit nu ma refeream la faptul ca daca faci resoftare o sa se duca ambreajul sau motorul sau altceva. Normal ca o sa vina vremea sa mai cada cate o piesa doua dar nu neparat din cauza resoftarii. La mine ambreajul incepuse sa se duca inainte de a face resoftarea asa ca eu stiam si ma pregatisem din timp pentru asa ceva. Si adevaru e ca la dieluri intradear cuplu e mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciptuning merita facut numai la motoare turbo, la cele aspirate nu ai ce obtine. Si inca ceva conteaza si cine iti face modificarile, fiecare tuner are cunostintele lui dar intotdeauna se poate si mai bine, sunt tuneri care fac dintr-un diesel o fumigena iar altii care fac dintr-un diesel o racheta care ia ITPul cu 0.5 opacitate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

KPAX cati cai, ce cuplu si ce consum aveai inainte de tuning si ce ai obtinut dupa tuning. eu am un V40 1.9d 116cp si 265nm si m-ar interesa si pe mine un tuning

Share this post


Link to post
Share on other sites

@casmin sincer sa fiu nu am facut teste. am mers orbeste la ei si am zis ca vreau si atat si nici dupa resofare nu am facut teste dar ce pot sa-ti spun este din practica de zi cu zi. Consumul s-a dus aproape de 9 de la 8 (dar reau sa tii cont de faptul ca eu am un stil de a conduce mai agresiv si nu o las sub 2000 de ture) demaraj imbunatatit si nu mai are pauza asa de mare la schimbatul vitezei. as putea spune ca cupleaza aproape imediat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok...am inteles ca nu ai facut niciun test dupa resoftare, dar as fi curios ce motor aveai inainte.....mai exact: 1.9d 102cp si 240nm sau 1.9d 116cp si 265nm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now