onezero

rezervor motorina

43 posts in this topic

are careva o poza sau o schema dupa cum arata rezervorul masinii? m-ar interesa partea din interior, sub bancheta sa vad locatia plutitorului, daca are. multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumva nu indica bine nivelul combustibilului ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce stiu eu locatia plutitorului nu e atasat de pompa de benzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumva nu indica bine nivelul combustibilului ?

Salut,

Eu am observat ca la cantitati mici de motorina (pana in 10 L) nu mi se misca acul indicator imediat dupa ce alimentez. Ramane la pozitia initiala si dupa cate mi-am sat seama, se ridica dupa ce pornesc a doua oara motorul. E normal sau am eu o problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal,asa face cam toate cand alimentezi cu un minim de combustibil.

E si mai misto cand mergi si vezi ca iti creste autonomia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok...m-am linistit. La Ford nu am avut niciodata problema asta, chiar daca alimentam o cantitate mai mica.

Edited by melciu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok...m-am linistit. La Ford nu am avut niciodata problema asta, chiar daca alimentam o cantitate mai mica.

La Volvo (platforma P1), cum avem amindoi masinile ,exista un management un pic diferit de Ford (C1 platform )pe partea cu indicatorul de combustibil.Computerul de bord este mai "ginditor" si ceva mai exact asa s-ar vrea. Astfel incit se monitorizeaza altfel relatia litometru rezervor ,computer central ,etc.De aceea apar intirzieri ale acului indicator, se "recalculeaza" valoarea si la repornire motor indicatorul de combustibil va arata valoare reala .

Ideea este sa nu ramii pe rezerva si sa continui circulatia cu masina, intrucit managementul masinii citeste valori la intervale f scurte de timp ,timp de 90 de sec. si daca nivelul de combustibil este fizic, egal sau sub 9litri (real pt rezerva,nu ce scrie in cartea masinii),acul va indica foarte tirziu in bord o schimbare ca si indicatie daca vei alimenta .

Concret daca vei merge pe rezerva 20-40km si apoi alimentezi cu 10L de ex. , la urmatoarea pornire a motorului nu vei avea indicatia corecta ,imediat la repornire motor.

In fine,ideea este ca nu ai nimic gresit,defect la masina si sa alimnetezi inainte de aparitie "pompa" in bord. :smile:

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

aia cu indicatul combustibilului stiam ca are o intarziere. defapt a fost odata ca am mers pana la MOL si imi arata pe bord ca nu mai am motorina de loc [ --/100 ] si cand am pus de 10 L a trecut ceva vreme pana s-a ridicat acul. m-am speriat am crezut ca am pus pe langa prima data, un lucru greu realizabil dar ma rog, asta a fost primul gand. ma intereseaza din doua motive :1. curiozitatea si 2. sa-mi cunosc mai bine masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm la S40!!

Eu infirm la S40. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am facut si eu.Am ramas cu 20km to empty si la prima pompa necunoscuta si amarata mi-a bagat un angajat motorina.Am zis sa bage de 30lei ca sa ajung in urmatorul oras ca sa bag dintr o pompa mai ok.M am dus sa platesc pana el sa bage pompa.Si am plecat,dar dupa cativa km m am trezit cu -- to empty.Am zis ca mi o dat ala teapa si nu o bagat si cu morcovu mare am reusit sa ajung la alta pompa anemica unde am bagat eu personal dar tot asa de vro 30lei si dupa plecare iar nu s o ridicat acul.Nu mai stiam ce sa fac.Dar dupa ceva timp brusc a sarit la 250 km to empty.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu infirm la S40. :smile:

Esti primul :P

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti primul :P

Oi fi. :)

Eram pe rezerva, facusem vreo 30 km regim mixt de cand s-a aprins martorul si am alimentat 6,8 litri (fiind in afara tarii, urma sa ajung la o benzinarie de la care doream sa umplu rezervorul) si dupa ce am alimentat si am pornit, acul se miscase inspre "mai plin" si martorul era stins.

Idem cand am alimentat 10 litri, pe autostrada, de la 'aproape gol'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu sa nu crezi ca face tot timpu.La mine daca stau bine sa ma gandesc de cand o am cred ca mi o facut de cateva ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De regula eu alimentez la plin, din mai multe considerente. Asta poate justifica si frecventa redusa a acestui simptom, la mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, pt. un v50 din 2005 se poate monta un rezervor mai mare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM auzit ca se poate dar tre sa umbli si la soft

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, multumesc. o sa mai astept un pic atunci, am altele mai urgente de "rezolvat"

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare

am si ce o mica problema la un v50 din 2007

nu imi mai indica motorina din rezervor de ceva vreme

de exemplu azi am plecat cu ea la munca cu becul aprins la munca insa pe drum sa mai ridicat putin acul si sa stims becul dar asta pana la urmatoarea oprire

acum mai pe seara am dat pe la peco sa bag motorina de 100 lei dar a intrat de 95 de lei.acum este full si tot imi sta becul aprins cunoaste cineva problema

aaaa si inca ceva problema asta a aparut cam la 3 luni dupa ce am luat-o adica din toamna lu 2012,nu imi mai indica bine si cand ajungea la un sfert de rezervor spre gol nu mai tragea deloc motorina si de atunci o tin numai full sau cand ajunge la jumatate alimentez dar de 3-4 zile nu mai indica bine deloc si sta pe zero si cu becul aprins

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul de motorina l-ai schimbat? Poate e problema si de la pompa...sau, nu stiu sigur, dar unele masini au un plutitor in rezervor care da nivelul carburantului si poate nu mai lucreaza bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are pompa in rezervor

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca nu e in rezervor...poate a obosit pompa, singura care e, aia dintre rezervor si motor care nu stiu unde e pozitionata cu exactitate :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are pompa in rezervor

Dar sonda litrometica nu are? Ca eu cred ca de acolo este problema!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca nu e in rezervor...poate a obosit pompa, singura care e, aia dintre rezervor si motor care nu stiu unde e pozitionata cu exactitate :D

singura pompa este pompa de inalte de pe motor
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now