CarpeDiem07

Nu vrea sa dea la automat.

17 posts in this topic

Salut. Azi am incercat sa pornesc masina si nimic, se aude un tac si atat,parca nu ar avea motor, bateria are cateva luni, am verificat-o, este semnul verde, am mai avut ceva probleme in urma cu cateva saptamani cu firul de excitatie de la electromotor (cand nu vroia sa porneasca scoteam papucul si-l bagam la loc si pornea), am repetat operatiunea din trecut si nimic, am inlocuit papucul cel vechi cu unul nou si nimic, electromotorul a fost desfacut anul trecut, este totul ok, carbunii sunt in stare foarte buna. Ce e de facut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loveste cu ceva electromotorul si vezi daca pleaca. Cauta ceva dur, un fier, un ciocan ceva si da fara frica in el. Carbunii erau buni anul trecut, intre timp...., poate sa mai fie si starterul de vina, bendixul (dar asta da in gol cand se duce), sau in ultima instanta releul (asa am patit eu, doar ca la mine nu se auzea nici un clanc, nimic.). Releul este in panoul de sigurante de la motor si are 4 craci si este identic cu cel de la motor. Al meu are o inscriptie intr-un colt, scris cu alb 360 si codul 9441158. Nu stiu daca la diesel sunt la fel, ca al meu este benzina. Uite aici cum arata http://www.ebay.co.u...0-/310415759670

La mine a fost cel incercuit si l-am schimbat cu cel de langa (pentru proba). A invartit motorul, dar nu a mai pornit (celalalt fiind de la clapeta de acceleratie). Am schimbat releul si totul a fost ok. Repet inca odata, a mea este benzina si nu mai facea nici un clanc cand dateam la automat

post-259-0-55155300-1380098769_thumb.jpg

Edited by paunionutz
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie o lovitura de ciocan :D

PS> da bateria e ok ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie dat electromotorul jos si verificat daca mai are carbuni si bucsele daca au joc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa a inceput sa faca si a mea,din nou...am reparat electromotorul acum 2 ani.A mea fiind benzina,dar simptomele par aceleasi.

Noroc ca stiu care e treaba cu ciocanitul si unde.Eu folosesc patentul :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe linga ciocanit, uita-te sa vezi daca si firul gros care duce la electromotor este intreg .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am patit acelasi lucru,si nu aveam masa pe motor,face doar un ''tac''....verifica firele de masa de pe motor !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum a spus George verifica daca ai continuitate pe firul - negru gros care pleca de pe sasiu si vine pe blocu motor langa electromotor e posibil sa nu faca masa .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. A venit cineva azi cu un aparat de masura si a zis ca firul de excitatie primeste curent, el spune ca bobina de pe electromotor este arsa. Stie cineva cat ar costa bobina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai incercat sa bati in el?

Nu cred ca se gaseste doar bobina, Cel mai ieftin, iesi cu un electromotor din dezmembrari. Nu cred ca sare de 200 de lei si poti sa-l montezi in fata blocului. Se monteaza relativ usor

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. A venit cineva azi cu un aparat de masura si a zis ca firul de excitatie primeste curent, el spune ca bobina de pe electromotor este arsa. Stie cineva cat ar costa bobina?

Inainte sa cumperi una sau alta (electromotor sau bobina) scoate-l de pe masina si fa poza la bobina sau vezi ce scrie pe ea! Poate nu-i bobia, poate necesita curatare!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Faza" cu lovitul ciocanului merge doar daca se aude un clack, tzack, ceva atunci cind pui contactul.

Daca nu se aude nimic scoate-o din viteza (frana de mina trasa), trage un fir de + de la baterie si atinge cu el papucul de excitatie (ai grija la scantei :) ). Daca invarte, ai de banuit: butuc sau releu. Daca nu invarte, bobina principala a electromotorului e dusa.

La toate masinile e aceeasi Marie cu alta palarie.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Astazi am fost cu un coleg de forum pana la Ramnicu Sarat sa-si recupereze duba ce nu a mai vrut sa porneasca din cauza electromotorului! Am plecat pregatiti cu un electromotor nou (reconditionat) la locatia unde ne astepta mecanicul cu electromotorul scos. L-a montat pe cel adus de noi, masina a pornit instant si am tulit-o spre Bucuresti! Pe drum am facut cateva opriri si porniri fara probleme! In Bucuresti, dupa cateva opriri si porniri, ceva a cedat! Bateria avea curent, dar electromotorul nu mai schita nimic! L-am atins usor cu un corp contondent in timp ce roteam de cheie, dar nimic! Nu am avut un fir sa-l testam si am pornit duba trasa! Acum ramane sa vedem unde-i problema!

Revin cu un raspuns!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Eu am rezolvat, nu era nici electromotorul si nici bobina, problema era cablul acela gros ( masa ) de sub electromotor, nu era fixata bine, se misca, nu era stransa bine si nici fixata in surub, am scapat ieftin.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Problema a fost bateria care era in scurt! S-a schimbat cu una noua si acum functioneaza perfect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca ai rezolvat-o ca vine frigul.

Adriane, nu eu, ci colegul! Desi bateria avea curent sa aprinda faruri si restul (ceea ce ne-a indus in eroare), masina nu pornea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now