Sign in to follow this  
Followers 0
soryn

garnitura chiuloasa volvo 440

9 posts in this topic

respect, am hotarat in sfarsit sa desfac tot motorul si sa schimb tot,doar ca am gasit ceva nereguli asa spuse de mecanic. 1) de ce la garnitura de chiuloasa gaurile la racire sunt asa mici? mecanicul spune ca nu este in regula avand orifici in chiuloasa asa mari( se vede si in poza). 2) supapele curg toate si dupa cum spune el nu au fost bine rectificate(au voie sa curga oare?). astept ceva raspunsuri de la voi. :help:

si ceva poze,poate va ajuta :hello:

post-358-0-96373800-1380457530_thumb.jpg

post-358-0-28857800-1380457547_thumb.jpg

post-358-0-85477500-1380458564_thumb.jpg

post-358-0-65641000-1380458576_thumb.jpg

post-358-0-10482500-1380458590_thumb.jpg

post-358-0-15230900-1380458604_thumb.jpg

post-358-0-79520100-1380458612_thumb.jpg

post-358-0-53668600-1380458632_thumb.jpg

post-358-0-14682000-1380458654_thumb.jpg

post-358-0-97192100-1380458669_thumb.jpg

post-358-0-07035000-1380458743_thumb.jpg

post-358-0-48732100-1380458771_thumb.jpg

post-358-0-16858400-1380458797_thumb.jpg

post-358-0-05735800-1380458829_thumb.jpg

post-358-0-19614300-1380458897_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garnitura nu e musai sa aiba gauri pt circulatia lichidului de racire cu diametre similare cu. suruburile de chiulasa(10 sau 12mm diam.) insa in ce priveste etanseitatea supapelor este musai si logic sa fie perfect etanse .

Trebuie rectificate si supape si scaune de supapa dar cel mai bine sa le schimbi pe amindoua cu piese noi si apoi sa se execute pasuire cu pasta abraziva speciala pt asa ceva .Vezi si ghidurile de supapa cum sint ,schimbi si semeringurile.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

intelg. dar totusi m-am uitat la alte garnituri de chiuloasa si nu am vazut gauri asa de mici,iar despre chiuloasa am rectificat acum 1 an+toate supapele schimbate. am sa o duc la alt servis pt planat,se pare ca au transpirat degeaba aia(si pe bani mei). ms mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

garnitura de chiulasa nu are absolut nimic.

cat priveste supapele ,fa testul cu benzina.

Pune chiulasa cu supapele in sus si toarna benzina cat sa le acopere.

Daca benzina se scurge dincolo de supape,trebuiesc inlocuite si rectificat scaunul cu freza.

Supapele de evacuare trebuie sa apara caramizii la culoare cele de admisie nu trebuie sa fie afumate.

In general faptul ca, "curg"supapele se poate datora injectoarelor care nu lucreaza corect (in zona supapelor cu probleme),sau bujia nu lucreaza in zona supapelor care curg.trebuiesc verificate simeringurile supapelor ,deasemenea.

Supapele care nu lucreaza dau un zgomot specific si un mers neregulat al motorului,respectiv supapa de evacuare neetansa da zgomot in evacuare ,cea de admisie in filtru de aer.

Cu alte cuvinte nu cauta defecte acolo unde nu exista.

Fa testul de etanseitate cu benzina,cat despre planare nu lua din chiulasa daca nu trebuie,pentru ca micsorezi camera de ardere

Pune un linear si verifica planeitatea sau verifica cu un ceas comparator daca este ovalizata(acest defect da cu totul alte simptome)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! ma intreb pe unde a invatat acel mecanic ca gaurile alea mici sunt pentru apa? tur retur apa sunt cele aproape triunghi din stinga jos (dupa cum este facuta poza), tur ungere axa cu came drepta sus si scurgere ulei stinga jos aproape de surubul de stringere al chiulasei. rectificarea chiulasei nu se face la service. eu unul m-am saturat de mecanici care in loc sa puna mina pe treaba isi dau cu parerea. ca e una sau alta. odata desfacuta chiulasa e clar ca trebuie planata , schimbata garnitura ,si verificate supapele. m-am si enervat! :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut testul cu benzina viorel,dar toate supapele curg si este clar ca nu au fost bine facute. stii ca anul trecut parca am vb de supapele crapate( au fost doua bucati)si at am schimbat toate,dar nu am fost multumit deloc de masina pt ca mergea prea gatuita(adica nu tragea bine si mirosea a benzina rau). cat despre garnitura cum spune si danut ,eu zic ca asa trebuie sa fie gar si toate sunt la fel. dar totusi nu vad rostul la chiuloasa de are orificile asa de mari,nu zic de mecanic dar se vad urmele pe fotografie clar si garnitura are gauri cat un cui. totus cand montez noua garnitura am sa decupez pe chiuloasa pt am marii ,eu asa zic. ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garnitura noua e asa cum trebuie sa fie, Volvo nu se joaca, nu umbla la ea!

ma mira faptul ca supapele curg toate, fiind rectificate deja ... cine le-a facut

e un maimutoi nenorocit, avid sa ia banii nu sa faca treaba cinstita; cauta un

service adevarat, care nu iti da masina pana nu e bine facuta, Gieuroservice

asa lucreaza, si nu e scump, e firma onorabila, multi de pe forum stiu de ei.

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garnitura noua e asa cum trebuie sa fie, Volvo nu se joaca, nu umbla la ea!

ma mira faptul ca supapele curg toate, fiind rectificate deja ... cine le-a facut

e un maimutoi nenorocit, avid sa ia banii nu sa faca treaba cinstita; cauta un

service adevarat, care nu iti da masina pana nu e bine facuta, Gieuroservice

asa lucreaza, si nu e scump, e firma onorabila, multi de pe forum stiu de ei.

asa este,bani degeaba :dontknow: iar despre chiuloasa am vb cu danut pe care mentionez ca este un om deosebit si are dreptate sa iau chiuloasa de pe 460 pe care l-am cumparat ieri de la LUK,poate chiar motoru cu totul :hello2: :hello2: :hello2: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0