Alexandru Dumitru

2 probleme

20 posts in this topic

Salutari. Abia am cumparat masina si mi-au sarit in ochi urmatoarele 2 probleme:

1. cand pun contactul si dupa ce pornesc mororul timp de vreo 2 minute se aude un ticait de la panoul de sigurante, dupa care se opreste.

2. din spatele motorului lipseste un furtun care duce catre filtrul de aer. masina merge fara probleme.

post-6250-0-48262000-1381072305_thumb.jppost-6250-0-75190500-1381072310_thumb.jppost-6250-0-42065700-1381072317_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

IA pune ti centura si vezi daca se opreste acel sunet.

Furtunul ala nu duce la nici un filtru de aer! App despre ce motor e vorba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alex acolo vine un conducta de aluminiu...care baga aer cald la fltru de aer....ticaietul poate fi si un releu...furtunul ala cred ca il pe stoc si la releu poti desface capacul de sub volan si sa vezi pe care il simti ca ticaie...si se poate schimba....

ps: flansele de amortizor iti sunt destul de obosite.....se vede din poza 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

IA pune ti centura si vezi daca se opreste acel sunet.

Furtunul ala nu duce la nici un filtru de aer! App despre ce motor e vorba?

este vorba de motorul de 1.8 benzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.PUne centura si nu o sa mai tacane.

2.E un furtun care baga aer cald in cutia filtrului de aer.atunci cand e rece motorul trage aer cald de acolo, apoi trage normal, aer rece.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îți trebuie o bucată de tub de aluminiu cartonat plus două coliere și ai rezolvat treaba. Merită, mai ales acum, că vine iarna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Romstal am vazut acu' ceva timp tot felul de racorduri din aluminium si inox (gen racord de hota) cu diametre diferite!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se gasesc la hipermarket-urile cu materiale de constructii burlane flexibile din inox,rezistente la caldura cu aceeasi structura ca cele de hota.

S G S3 on J B now Free

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata. s-au rezolvat ambele chestii. multumesc pentru raspunsuri

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata. s-au rezolvat ambele chestii. multumesc pentru raspunsuri

Se gasesc la hipermarket-urile cu materiale de constructii burlane flexibile din inox,rezistente la caldura cu aceeasi structura ca cele de hota.

S G S3 on J B now Free

la diametru ala asa mic....nu am vazut never....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am descoperit o mica problema, asta depinde cat de grava este. De cand am masina are un furtun crapat la o "mufa"care nu facea nimic, chiar la un moment dat am crezut ca e aiurea pe acolo si el. Astazi pe futunul acela circula aer cu presiune chiar.

Furtunul pleaca de aici post-6084-0-29837900-1381684481_thumb.jp

si ajunge in filtru de aer aici post-6084-0-78927200-1381684535_thumb.jp

De fapt furtunul la intrarea in filtru de aer e crapat si aerul nu-si face circuitul prin furtun. Nu-mi dau seama daca trage aer in motor sau impinge aer in filtru. Ce rol are acel furtun si cat de grav este daca are scapari de aer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pune un furtun de 4mm sa nu mai aiba scapari;

asta inchide clapeta de aer din filtru sa traga aer cald de la motor la pornire;

si trage aer pe acolo (mai are un mic termostat in filtru)

Edited by volvo 244
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La intrarea in filtrul de aer e crapata pe jumatate mufa aia deci aerul o ia pe langa. Ajuta cu ceva furtunasul ala ca masina functioneaza normal. Habar n-am de unde sa cumpar furtun din ala

Share this post


Link to post
Share on other sites

te ajuta cand e tare frig

motorul functioneaza mai bine

aici in tara poti cumpara furtun de ala la m (pentru injectoare retur la diesel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volvo244 Improvizez cumva un furtunas ca oricum asta ce este acum, este un plastic tare si casant ca mi-e frica si sa il ating. Mersi mult de raspunsuri si ma bucur ca nu e ceva grav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand e frig afara, se deschide o clapa in filtrul de aer (acolo unde intra furtunul de vacuum) si trage aer prin furtunul de tabla (cel care ii lipsea initiatorului topicului) direct de pe galerie. Acel cot de cauciuc, sau furtunul de vacuum il poti gasi la orice parc de dezmembrari, cam de la orice masina, avnd o dimensiune standard (la majoritatea masinilor) si nu ar trebuie sa coste mai mult de 1 euro. Sau de la un magazin de piese auto, iti cumperi o bucata de furtun de motorina, pentru retur, care nu ar trebui sa sara de 3-5 euro (50 cm), care se potriveste

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie cineva de unde as putea achizitiona un furtun din asta? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am raspuns pe celalalt topic,daca doresti ceva OEM.

Daca vrei o improvizatie,mai urmareste topicul si poate apare vreun coleg cu o solutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cumparat acum cativa ani, un furtun dinasta de la piese auto. M-am dus cu o bucata veche in mana si am gasit. Este cam standard dimensiunea si se potriveste la mai multe marci. Am impresia ca tanti aia mi-a dat ceva de Dacia Nova, sau ceva de genu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now