Guest sn00P

volvo 440 GLE

29 posts in this topic

Salut,

Vreau sa-mi cumpar un Volvo 440, benzina, 1,8 litri din Germania. Masina are carte service, e nelovita si are sub 80.000 km. Vreau sa stiu cat mai multe despre acest model de Volvo. Merita cumparat la 2500 euro? are AC.

Astept cat mai multe informatii, va rog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

    De cumparat merita cumparat, dar merita si mai mult sa studiezi noile taxe pe care iubitii nostri demnitari le-au pus... Masina nu stiu daca e EURO1 sau EURO2, si mi-e sa nu te trezesti cu o sfanta taxa de inmatriculare de vreo 5000 de Euro.

Intereseaza-te si tu de "taxa pentru prima inmatriculare a automobilelor importate" si vezi daca-ti permiti...

Numai bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taxa ar fi vreo 3800 euro si spun din plecare ca nu mi-o permit. Astept normele de aplicare ale legii 343/2006 (noul cod fiscal) ca sa ma dumiresc ce inteleg ei prin donatie.

Noul cof fiscal prevede ca masinile aduse prin donatie in tara sunt scutite de taxe.

Intrebari mai la obiect:

Cat consuma o astfel de masina?

Piese se gasesc? are motor de Renault?

Intreb toate astea fiindca daca o voi lua, o voi tine cel putin 5 ani.

Merci anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul din cate am inteles eu nu este de origine Renault, ci este fabricat in uzinele Renault. Proiectarea este facuta de inginerii de la Volvo, doar realizarea fizica este in Franta...

Piese nu ai de ce sa nu mai gasesti, si oricum aceste mici tanculetze nu prea se strica ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul este si fabricat, si de origine renault.... volvo a pus alt management electronic al motorului.

in cazul celui turbo, a fost fabricat pe baza motorului aspirat, dezvoltat de cei de la porsche(bistoane, biele, supape... gestiune presiune benzina si aer) si utilizat doar de volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ma dau eu mare inginer in ale motoarelor, da' vreau sa pun si eu o intrebare celui/celor care sustin ca motoarele cu care sunt echipate masinile Volvo sunt identice cu cele de pe Renaulturi: de ce ne laudam, ca posesori de Volvo, ca avem motoare Renault si nu se lauda cei de la Renault ca au motoare Volvo? doar pentru faptul ca sunt construite in Franta? la capitolul fiabilitate Volvo sta mult mai bine decat Renault, orice argumente aduceti. si, ca fapt divers, nicaieri in site-urile de comparatii externe nu se spune nimic nici macar de o simpla asemanare intre motoare, in afara de cele metionate de mine intr-un alt topic.

pentru o mai buna exemplificare, rog sa mi se spuna care sunt motoarele (Volvo - Renault) care sunt identice si voi face eu un mic studiu comparativ pentru a ne dumiri odata si odata.

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai am vazut un motor identic cu ce am eu pe masina pe un renaul 21. Aprinderea si tabloul de sigurante sunt diferite fata de cele de pe renault 21. Eu am carburatie pe masina si la mine e montat un carburator dublu-corp,  pe renault era carburator mono-corp. Astea sunt impresiile mele la prima vedere. Daca am gresit sau am omis ceva va rog sa ma corectati.

La fiabilitate nush ce sa zic, dar motorul meu in starea in care este mai rezista in jur de  100.000 km la modul in care sofez eu, schimbandu-i doar consumabilele.

Si in legatura cu normele euro, masina are catalizator euro 1, modele pana in 93'. Ce s-a fabricat dupa sunt prevazute cu euro 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ma dau eu mare inginer in ale motoarelor, da' vreau sa pun si eu o intrebare celui/celor care sustin ca motoarele cu care sunt echipate masinile Volvo sunt identice cu cele de pe Renaulturi: de ce ne laudam, ca posesori de Volvo, ca avem motoare Renault si nu se lauda cei de la Renault ca au motoare Volvo? doar pentru faptul ca sunt construite in Franta? la capitolul fiabilitate Volvo sta mult mai bine decat Renault, orice argumente aduceti. si, ca fapt divers, nicaieri in site-urile de comparatii externe nu se spune nimic nici macar de o simpla asemanare intre motoare, in afara de cele metionate de mine intr-un alt topic.

pentru o mai buna exemplificare, rog sa mi se spuna care sunt motoarele (Volvo - Renault) care sunt identice si voi face eu un mic studiu comparativ pentru a ne dumiri odata si odata.

nu toate motoarele de volvo provin de la renault, a existat o colaborare in privinta motoarelor intre cei 2 producatori.

Ca exemplu, motorul de 1721cmc de care vorbim, la renault este F2N(cu carburator), F3n(injectie) iar la volvo s-a numit B18E(injectie), b18k(carburator)

Acum cred ca nu are rost sa incepem o discutie fara rost referitor la cine a construit si proiectat motorul asta. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Pentru "grigore", daca vrei sa cumperi masina aceea, din punct de vedere al fiabilitatii ti-o recomand cu incredere. La a mea nu am schimbat mai nimic in aproapre doi ani de cand o am, doar filtrele, uleiul, carbunii de la electromotor si ceva diode pe la alternator. Eu zic ca e OK, mai ales ca a mea are 185.000 Km, deci aia sub 80.000Km facuti in Germania e ca noua. Eu nu vereau sa-mi laud masina aici, doar iti dau un exemplu din propria experienta cu un Volvo (a mea e 460 GLE 1.8 injectie, dar nu cred ca sunt mari diferente fata de 440). Referitor la motor am auzit si eu ca ar fi de Renault dar nu m-am documentat in acest sens sa-ti spun sigur, cert este ca e un motor bun si destul de puternic pentru greutatea caroseriei.Daca reusesti sa scapi de taxe merita, desi am vazut si mai ieftine pe la noi (neinmatriculate). Nu ai zis din ce an este.

                                  Bafta si LA MULTI ANI tuturor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Vreau sa-mi cumpar un Volvo 440, benzina, 1,8 litri din Germania. Masina are carte service, e nelovita si are sub 80.000 km. Vreau sa stiu cat mai multe despre acest model de Volvo. Merita cumparat la 2500 euro? are AC.

Astept cat mai multe informatii, va rog!

citind mai bine am remarc un lucru foarte important: tu esti convins ca masina are numai 80k km??? totusi mi se pare foarte putin. masina are cel putin 10 ani cu o medie anuala de 8k km pe an !?! nu suntem in Ro unde in medie se fac cel putin 10k km pe an . in germania media este mult mai mare. verifica amanuntit cartea de service, cu toate ca si asta poate fi contrafacuta. in germania este cat se paote de legal sa umbli la km, exista chiar si service-uri autorizate in acest sens.

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de curand am inceput sa am o problema cu un indicator de pe bord, indicatorul de la frana de mana. Sta aprins tot timpul chiar daca frana de mana lasata. I-am scos contactul de la frana dar tot aprins sta. Asta inseamna k am o problema pe la motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Daca masina are ABS, s-ar putea sa fie o problema pe aceasta parte. Verifica nivelul lichidului de frana in vas, s-ar putea sa fie scazut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Pentru ABS(daca are ) este alt bec martor asa ca problema ar trebui sa fie nivelul scazut al lichidului de frana si nu ar strica sa verifici si placutele de frana sa nu fie uzate(s-ar putea sa existe un senzor care te anunta ca au ajuns la fier). Sunt doar presupuneri, pana acum nu mi s-a intamplat sa-mi ramana vreun bec aprins sa cercetez ce vrea sa ma anunte.

                    Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am abs si lichidul de frana din vas este ridicat, nu scartaie cand pun frana. acum nush ce ar putea fi. O sa mai verific sa ma asigur k nu e ceva grav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand sunt tocite placutele mai degraba "haraie", nu "scartzaie". Verifica-le totusi sa vezi despre ce e vorba.

Uita-te si la microcontactul din rezervorul de lichid de frana, sa nu fi ramas blocat cumva intr-o pozitie in care sa indice fals "lipsa lichid frana". Este pe "master cylinder", sau "pompa de frana" cum ii spunem noi pe romaneste. Mai poate fi un senzor pe undeva care sa indice o presiune scazuta in circuitul de franare (vazut pe un alt forum de Volvo).

Altceva nu gasesc, ceea ce am spus in primul raspuns era luat din manualul de S/V40 pe care il am eu :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci...am facut ce ai zis tu midnight, faza cu lichidul de frana am eliminat-o. Am scos contatctul de la rezervorul de lichid, tot la fel. De la lichidul de racire nu are cum k i-am refacut tot traseul. Dar in schimb incepe un tambur sa imi haraie. Cumva poate sa fie vreo legatura intre acestea 2? Probabil a venit timpul sa imi schimb tamburii. Voi ce ziceti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Tambur ?!?!? Pai tu n-ai discuri pe toate rotzile ? Ar fi ciudat pentru Volvo sa puna tamburi pe spate !

    Daca "haraie" poate fi sau de la rulment, sau de la faptul ca placutele ating discul, si din cauza ca sunt foarte tocite, vibreaza in lacashul lor. Taica-miu efectiv a pierdut placutele pe stanga-fatza la Dacia lui de cat de tocite erau !

    Verifica-le pe toate, ar putea exista posibilitatea sa aiba "senzori" pe ele placutele (practic e un mic fir care in momentul in care partea de ferodou (care nu conduce curentul electric) se toceste, face contact cu discul si inchide un circuit de masa aprinzand beculetzul in bord.

    Trebuie vazut si intr-o schema electrica, uita-te in topicul de S/V40 la "Diagrame electrice" si incearca sa identifici modelul tau (daca e pe-acolo). Daca nu, uita-te la ceva apropiat, poate au folosit aceeasi tehnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

modelele 440-460 pana in 93' au folosit tambur si harairul are loc in spate pt k placutele de frana le-am schimbat de toamna trecuta. Astazi ma batut gandul sa verific si franele si sa le fac problele ;D. In mers normal nu se simte deloc dar cand pun frana brusca haraie pe spate. Probabil k asta e problema. Maine o sa ii scot contacul sa vad daca chiar asta e de vina. Oricum ms de informatie si sigur os a ne auzim la viitoare intalnire volvo daca are loc prin bucuresti  ;)  Bafta

                                                                   

Share this post


Link to post
Share on other sites

si altceva midnight, am deschis un topic cu uleiurile folosite pe motoarele noastre. Ai putea sa lasi si tu un comment pe acolo sa imi fac o idee k in 1000 de km o sa trebuiasca sa ii fac schimbul si vreau ceva mai eficient, ce s-ar potrivi mai bine pt aceasta marca  8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt nou pe aici(snoop ma stie) !am intrat aici ca am si eu o problema cu masina mea!am un volvo 440 gl 1721 cmc, 80KV ,105cp injectie multipunct!motorul nu mananca ulei ,nu bate, i-am facut schimbul cand a trebuit (la 5000 km),am pus ulei ELF luat dupa catalog special pt 440 gl.Care e problema nu isi tine relantiul ,oscileaza intre 800 - 1100 turatii/minut ,se mai si opreste din cand in cand daca e rece .am schimbat fisele ,bujiile(toate noi ),am fast cu ea pe la diferiti meseriasi :s-au uitat si au zis ca nu stiu ce are.....!va rog frumos daca a mai avut cineva problema asta sa imi spuna si mie ce sa ii fac.......orice parere e binevenita........astept raspunsurile voastre.....multumesc!ID meu de yahoo este alin_ti_1031

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu ca e foarte repede dar multumita lui midnight_caller_ro(alex) am reparat masina in mai putin de 2 zile (e foarte priceput) :D;).multumesc inca o data!!!!!!! ;D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E Midnight Caller si atat ;) celalalt e ID-ul de messenger...

Specifica si care a fost problema de fapt, sa stie si ceilalti pe unde sa caute daca o patesc la fel ca tine !

A fost vorba de IACV (Idle Air Control Valve), un motoras pas cu pas (la masinile mai noi o bobinuta) care lasa sa treaca aer "pe langa" clapeta de acceleratie in regim de relanti, un fel de soc automat...Era blocat sau "inclisat" pe pozitia "deschis", si sistemul de injectie era dezorientat de faptul ca pe de-o parte senzorul de pozitie pedala acceleratie indica ceva, debitmetrul de aer indica si el o valoare corespunzatoare, dar sonda lambda indica o concentratie prea bogata de oxigen, astfel ajustand mereu injectia in sus si in jos. Faptul ca acest lucru nu se manifesta si la turatii mai mari este pentru ca aerul care intra prin IACV este proportional mult mai mic fata de aerul care trece prin clapeta de acceleratie, de-aceea nu avea manifestari ciudate in sarcina.

Ma bucur ca s-a rezolvat, traiasca degripantul ;D Te asteptam la urmatoarea intrunire cu printzesica ta !

S-auzim de bine si in continuare !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ufffff....masina asta ma bagat in faliment. Imi trebuiesc 20 de milioane sa bag in ea sa o fac ca noua. Tre sa schimb toate amortizoarele , bucsaraia, pivotii si rulmentii ii am. Si mai imi trebuie o cruce de directie pe care nu o gasesc nicaieri. Dupa parerea voastra merita sa bag bani in ea sau sa o vand? Sunt constient k dupa ce bag banii astia 5 ani de zile nu o sa mai am treaba  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now