Sign in to follow this  
Followers 0
VOLVO16

AJUTOR !!! PROBLEME

10 posts in this topic

am o problema . m-i se incalzeste motorul mai mult decit ar trebui. acul indicator depaseste jumatatea scalei. nu stiu cit inseamna asta pt. ca la 460 nu e marcata nici macar o liniuta,doar limita maxima cu rosu. am impresia ca acul se apropie periculos de limita rosie. de exemplu dupa un drum de aprox. 5 km cind opresc motorul merge ventilatorul cam 30 sec. am scos termostatul si am lasat-o fara, am scos tot antigelul de vreo citeva ori si de fiecare data raminea la fundul recipientului in care l-am scurs ceva care semana cu nisipul. ce trebuie sa fac , sa schimb radiatorul sau exista vreo solutie de curatat ? dati-mi va rog o solutie. multumesc

temperaturatf6.th.jpg

scuze pt poza . nu merge mai mare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai da niste detalii...furtunele sint tari stringe de ele si vezi daca nu e infundat radiatorul....Se poate lua jos usor si baga apa sa vezi daca iasa pe celalalt capat.Se poate curata dar nu stiu ce solutie...trebuie sa fie la peco ceva.Vezi sa fie aerisita instalatia...si grija mare sa nu fierbi motorul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai da niste detalii...furtunele sint tari stringe de ele si vezi daca nu e infundat radiatorul....Se poate lua jos usor si baga apa sa vezi daca iasa pe celalalt capat.Se poate curata dar nu stiu ce solutie...trebuie sa fie la peco ceva.Vezi sa fie aerisita instalatia...si grija mare sa nu fierbi motorul...

instalatia e aerisita , cind string de furtune se vede ca balanseaza apa in vasul de expansiune. de demontat cam greu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai bagat praf pentru etansare ,sau solutie?Poate fi de aici problema...Astupa nu doar fisurile din radiator...ai vazut ce gauri mici sunt in motoarele astea...?

Exista solutie de spalat instalatia de racire,consider ca-si face treaba,am folosit-o la un motor dupa 10000 km(de la rk) si am ramas mirat de ce a scos din motor.Dar nimic nu se compara cu un radiator curatat(decapsat),Asta daca permite modelul.

Se poate sa fie defect si bulbul,daca ziceai ca porneste ventilatorul des.

Aaaa,pompa de apa in ce stare e???cand il turezi  observi modificarea nivelului  din vasul de expansiune cat de cat...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai bagat praf pentru etansare ,sau solutie?Poate fi de aici problema...Astupa nu doar fisurile din radiator...ai vazut ce gauri mici sunt in motoarele astea...?

Exista solutie de spalat instalatia de racire,consider ca-si face treaba,am folosit-o la un motor dupa 10000 km(de la rk) si am ramas mirat de ce a scos din motor.Dar nimic nu se compara cu un radiator curatat(decapsat),Asta daca permite modelul.

Se poate sa fie defect si bulbul,daca ziceai ca porneste ventilatorul des.

Aaaa,pompa de apa in ce stare e???cand il turezi  observi modificarea nivelului  din vasul de expansiune cat de cat...?

am sa probez maine si mai vorbim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine trece acul de jumate dar destul de putin cand este cald afara, dar nici odata pe rosu. Atentie ca mai exista o pompa electrica de circulare a lichidului de racire, vezi daca aia functioneaza. Se afla la motor pe partea din stanga, sub pompa de frana si este prinsa de lonjeron.Se aude cum functioneaza (ca un motorash) dupa ce opresti motorul atunci cand acesta este fierbinte, nu stiu la ce temperatura functioneaza, dar sigur nu functioneaza permanent. Daca nu o gasesti am sa fac eu o poza la mine si am sa o postez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VOLVO16  uite cam asa arata la mine pompa aia cu furtunele ei. Nu am reusit sa fac poza la furtunul care intra in radiator, la mine este o masca din plastic si nu am putut fotografia zona de intrare a furtunului in radiator, in rest...ce se vede. Sper sa te ajute

post-72-12877846857648_thumb.jpg

post-72-12877846861747_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

si scuze jegul de la motor dar nu a mai fost spalat din toamna ;D. Trebuie sa ma ocup si de asta dar nu am mai gasit spray de curatzat.  >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

lasa nu te jena ca si la mine e la fel . noi (eu cel putin )nu avem scut sub motor asa ca inghitim tot praful ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0