Raull

Motoare noi Volvo

80 posts in this topic

@Roberto Este foarte posibil, se vehicula acum cativa ani (prin 2010) ca se impune o taxa anuala de mediu exact cum este in multe tari europene si anularea taxei de prima inmatriculare/timbru de mediu.

Clar dupa ce dispare timbrul de mediu va aparea o noua taxa, poate bazata pe emisiile de CO2 .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU!

depinde de fiabilitate , nu de numarul de cilindri.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blizzard, pt ca D3-ul a fost un motor total ineficient, invechit dpdv al tehnologiei folosite si era necesar un motor nou si modern EURO6 . D3-ul de care zici tu este defapt un D5 EURO4 ce are modificata cursa pistonului, foloseste acelasi sistem de admisie&turbo, adica un sistem invechit pt anul 2014 + un cost ridicat de productie .

Edited by Bogdan G
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica daca eu planuiesc un R pe anul viitor de exemplu s-ar putea sa ma trezesc ca guvernantii nostrii introduc o "noua" taxa pe gramajul de CO2 ?

In Olanda Duster cu 1.6 benzina, dupa ce se adauga taxa pe grame co2, pretul bate spre 20k euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Olanda Duster cu 1.6 benzina, dupa ce se adauga taxa pe grame co2, pretul bate spre 20k euro.

Pai la noi in momentul de fata un R din 2007 = ~3000 de euro taxa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, nu mai sta pe ganduri! :)

Aici am citit: http://www.autoweek.nl/rijimpressie/1411/dacia-duster

"Maar doordat de prijs van een nieuwe auto steeds meer wordt gebaseerd op zijn uitstoot aan CO2, nemen de Duster-verkopen af. Met zijn verouderde 1,6-liter benzinemotor kruipt de prijs van de basis-Duster richting ¤ 20.000."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil tot atâţia câte bujii... ;D

Da' cine o stat sa le numere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Olanda Duster cu 1.6 benzina, dupa ce se adauga taxa pe grame co2, pretul bate spre 20k euro.

Pt ca BPM-ul poate dubla valoarea masinii in Olanda, in cazut Dacia pretul creste cu cca 10.ooo E pt Duster 1.5dci 4x4 iar la un Volvo Xc60 D5 2014 BPM-ul ajunge la 17.ooo E . In Olanda un Duster "FULL" bate spre 30.ooo E cu tot cu BPM si TVA .

La ultimul motor de Volvo Euro 6 taxa este 0 cam in toata europa iar in Olanda variaza intre 3000e si 6000e .

Asa ca se poate mai rau ca la noi . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roberto Este foarte posibil, se vehicula acum cativa ani (prin 2010) ca se impune o taxa anuala de mediu exact cum este in multe tari europene si anularea taxei de prima inmatriculare/timbru de mediu.

Clar dupa ce dispare timbrul de mediu va aparea o noua taxa, poate bazata pe emisiile de CO2 .

.

Sigur asa va fi.Legislatia europeana tinde sa se orienteze si catre tarile din est, cu atat mai mult cu cat normele comunitare primeaza fata de cele nationale.Prin urmare, Roberto, va trebui sa platesti ceva banuti pentru emisiile de CO2 la un R.Cat despre faptul ca urmeaza a se introduce o taxa pe poluare la nivel de Europa, s-a vorbit la sfarstul anilor 90` si reglementat prin 2000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ca draga Roby mai bine strangi bani pt S60-ul nou cu T6 de 2L . :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si la ritmul in care culegem toate prostiile de pe dincolo si le mai si transpunem gresit, azi-maine mergem cu caruta.Un motor de 2 litri chiar va deveni un lux pt multi dintre noi.Pacat, motoarele de 2,4 in 5 cilindri sunt o opera de arta, sunt bune, puternice si consumul super bun.E o combinatie mai fatala decat Pamela Anderson in bikini :)

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum s-au gasit astia cand ma gandeam serios la un T6 de 3 litrii ?

Niste tarani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai repede cu banu pt ca pana la sfarsitul anului se mai gaseste in galantar si T6-le de 3L . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multi spun ca motoarele Volvo , fabricate in Suedia, sunt slabe (adica proaste);

ca sa nu deschid alt topic, intreb : chiar asa sa fie? care marci ar fi, in general,

mai bune/mai proaste? oare acela cu P 1800 are chiar 3 mil Km cu motorul

original ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cine si ce interes are sa sustina acest lucru si unde ai citit tu asta dar te asigur ca e o MAAAAAAARE minciuna.

Daca sunt MULTI cei care spun, da-ne niste exemple.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai trebuia sa scriu unii, nu multi! cer scuze; aia, unii, cu care joc sah si sunt

fordisti, opel-isti si VAG-inisti (hi-hi), au zis pe gura nu in scris ...; ma stiu pe mine

cu Volvo, le-am aratat la vreo doi ce inseamna 200 cp/300Nm (nu cu liniute) si se

cam simt inferiori (invidiosii dracu') ... :evil6: sigur ca e o minciuna gogonata, stiu asta

dar poate mai sunt si alti mancatori ...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt MULTI mancatori. Nu stiu daca a facut Gordon 3 mil. km fara sa faca motorul, dar stiu ca am vazut D5 la 520.000km si T5-ul lui Tommytza la 500.000km, motorul lui VLP la 420.000km, etc...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

V-ul meu la 400k Cu 15 compresie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si 1l de ulei la mia de km ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 l la 10k :lol: . O sa i schimb simeringurile de supape mai la vara.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heim...masina ta ca si a mea are peste 10 ani...ce pretentii ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum s-au gasit astia cand ma gandeam serios la un T6 de 3 litrii ?

Niste tarani.

tu spui de T6 de 3 litrii? ce sa zic eu ca ma tot bate gandul la un d[3]4 sau d5 si tot confuz is despre legea care va intra, teoretic in toata europa privind norma euro si masina in oras, adica sub euro4 n-ai ce discuta si poate is destepti sa ridice miza la euro5 ca atunci nu-ti mai circula nimeni cu masina. nu mai stii ce sa crezi, nu mai stii ce sa faci:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da tractorul pe benzinar, asta sa faci. Era de asteptat sa iasa gunoiul de sub pres si sa afle toata lumea ca Dieselul polueaza la greu in raport cu petrolul. Ca nu numai la CO2 e problema, ci si la particule. Eventual, benzinar cu plug-in electric. Asta e directia, si se prefigureaza de mult, nu de ieri, de azi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

atunci zi-mi te rog, care ii un motor bun pe s40 de benzina? in afara de T5 si 2,4i. undeva dintre 2.0 si 1.8. ca nici una nu au turbina si habar nu am cum functioneaza si ce consum au... as vrea un motor pe benzina + turbo si sa nu ma rupa impozitul si sa fie tot VOLVO! este? [de mentionat ca sa fie si la un pret de bun simt, ca de jucat la loterie joc, dar nu iese nimica:( ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

T3 , t4 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now