Posted 22 Oct 2013 · Report post Saptamana trecuta am facut revizia de 1 an. Kilometrii nu am adunat prea multi , doar 10.000, dar trebuia sa o fac. Am cerut o estimare la cel mai apropiat dealer si cel mai mare din Bruxelles. Mi-au trimis un fel de proforma de 267 Euro. Am zis ok, ma duc la ei, las masina, e gata, ma uit pe factura finala si apare suma de 300 Euro. Explicatia lor este asta: pe proforma au trecut POLENFILTER 30 EURO + TVA iar pe factura finala este trecut MULTIFILTER care e 55 Euro + TVA pentru ca instalatia de climatizare a masinii are 2 filtre si au fost ambele schimabate. Oare asa este? Unde se afla cele doua filtre? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Oct 2013 · Report post 2 filtre au doar ei la cap. Diferenta intre pollen filter si multifilter este faptul ca multifilter-ul este filtru de polen cu carbon activ. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Oct 2013 · Report post Si pentru unii sunt doua filtre adica cel de pasla plus cel de carbon care sunt intr-un singur corp/piesa, poate totusi nu a inteles el bine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Oct 2013 · Report post La filtru de carbon m-am gandit si eu si am intrebat daca despre asta este vorba si a repetat ca nu, sunt doua filtre. Faza cu filtrul asta este ca la Leon sunt patit: ultimul lot de Leon 1M nu a avut filtru de polen, nici macar carcasa, iar la service-ul din Belgia de fiecare data mi-l factureaza si am certuri cu ei. Ma gandeam ca si la Volvo mai ciupesc la factura. Multumesc pentru raspunsuri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Oct 2013 · Report post De ce nu le-ai cerut pe cele vechi înapoi, măcar să le vezi? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Oct 2013 · Report post pai daca sunt vechi ce faci cu ele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2013 · Report post Le vezi si le numeri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2013 (edited) · Report post ... sau le pui bibelou in casa! Edited 23 Oct 2013 by agr350r Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2013 · Report post ... sau le pui bibelou in casa! Omul spunea că cei din service i-ar fi spus că sunt două filtre. Cel mai simplu mod de a demonstra e să le arate, nu? Dacă n-ai chef să citeşti tot subiectul, de ce nu-ţi vezi tu de treaba ta, fără să comentezi inutil? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2013 · Report post Interesant, deci se fura si in Belgia . S60/V60 au un singur filtru de habitaclu, simplu sau multifilter pt masinile cu IAQS . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2013 (edited) · Report post Păi, şi la ale noastre au două sloturi; dacă eşti puţin bătut în cap, se pot pune şi amândouă, unu' peste altul. Edited 23 Oct 2013 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2013 (edited) · Report post De ce nu le-ai cerut pe cele vechi înapoi, măcar să le vezi? Asa ar fi trebuit sa fac, ai dreptate, insa ar fi insemnat timp pierdut. @Bogdan: da se fura, serviciile sunt scumpe si proaste. Probabil data viitoare voi merge la Gent, acolo unde mi-au schimbat softul in engleza la IC. Mi-au dat aceeasi estimare de pret pt revizie, insa nu m-am dus din lipsa de timp. Din cate stiu masina mea nu are IAQS. Nu scria in oferta si parca nici in meniul masinii nu am vazut. @Midnight Caller, merci dar nu am apucat sa vad ce flame-uri au fost. E mai bine asa Edited 23 Oct 2013 by Roger Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2013 · Report post N-au fost flame-uri, au fost două mesaje, MC le-a şters şi l-a pus pe-al lui. Nu tocmai o mare realizare. On topic: time is money. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Oct 2013 · Report post @Heim, la P2 asa este dar la astea noi ai un singur slot si nu ai cum sa pui doua filtre . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Oct 2013 · Report post Recunosc că nu m-am documentat în privinţa ăstora noi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2014 · Report post Vineri o sa fac revizia anuala. M-am uitat in cartea de service si nu scrie nimic despre lichidul de frana, iar in manualul de utilizare scrie ca se face din an schimbul. Data trecuta nu au zis nimic si nu l-au schimbat. Stie cineva le ce interval se schimba, exact. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2014 · Report post "Every other year" nu inseamna din an in an ci ODATA LA DOI ANI. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2014 (edited) · Report post Multumesc, deci e la fel ca peste tot: every second year - ar fi fost mai clara formularea asta pentru mine. L.E. - si distributia la D4162T la ce interval se schimba? Edited 21 Oct 2014 by Roger Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Oct 2014 (edited) · Report post Am facut si cea de-a doua revizie. Comparativ cu cea de anul trecut a fost ceva mai ieftin: 235 Euro, fata de 300 anul trecut. Diferenta este la manopera, ulei (desi e tot aceesi marca), filtru de polen ( acum mi-au pus unul normal, nu cu carbon). Pe factura mai apre un update de soft cod 31295476, care nu stiu ce inseamna, cost 0. Legat de lichidul de frana, cred ca au uitat sa-l schimbe. Eu nu le-am zis nimic, iar cand am luat masina si am vazut ca nu e trecut pe factura, consilierul de service a spus ca o data la 3 ani. Cred ca bagat de la el ca sa scape de discutii. Edited 25 Oct 2014 by Roger Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Oct 2014 · Report post La mercedes am inteles ca e tot la 3 anii . La volvo la 2 ani scrie in carte 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Oct 2014 · Report post Am facut si cea de-a doua revizie. Comparativ cu cea de anul trecut a fost ceva mai ieftin: 235 Euro, fata de 300 anul trecut. Diferenta este la manopera, ulei (desi e tot aceesi marca), filtru de polen ( acum mi-au pus unul normal, nu cu carbon). Pe factura mai apre un update de soft cod 31295476, care nu stiu ce inseamna, cost 0. Legat de lichidul de frana, cred ca au uitat sa-l schimbe. Eu nu le-am zis nimic, iar cand am luat masina si am vazut ca nu e trecut pe factura, consilierul de service a spus ca o data la 3 ani. Cred ca bagat de la el ca sa scape de discutii. Salut Roger, Softul poate fi un update gratuit care se ofera acum gratis pentru Volvo Service 2.0 - toate update-urile de soft sunt gratuite acum la Volvo, in cadrul programului Volvo Service 2.0. Pretul reviziei e bun, cam atat e si in Romania la reprezentanta. Nu stiu ce sa zic de filtru, insa in Romania merita cel cu carbon - lesne de inteles de ce . Numai bine si da un semnal cand vii prin tara. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Oct 2014 (edited) · Report post Ce-i cu programul asta : Volvo Service 2.0?! Pe alt topic ai scris, citez ''se "inchide" dpdv acces calculatorul masinii''. Daca as vrea sa-i fac o remapare nu se mai poate? P.S. in decembrie vin cu Volvo si te sun Edited 27 Oct 2014 by Roger Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Oct 2014 · Report post Asa sa faci. Poti sa faci remapare ca sunt oarecum lucruri diferite. Insa la orice update soft ECM se rescrie asta. Volvo Service 2.0 "inchide" diagnoza pentru sistemele clasice care le avem noi aici pe forum - ma refer aici diagnoza, stergere erori. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2016 (edited) · Report post Am facut si revizia de 4 ani la 32.000 km la o reprezentanta Volvo din Bruxelles. Pretul a fost de 480 Euro si a inclus schimbare filtre (ulei, carburant si habitaclu), schimb ulei, schimb lamele stergatoare fata, schimb lichid frana, curatat prabriz sau zona senzorului de City Safety (nu mi-e clar ce au facut exact), diagnoza si demontat/montat panou usa sofer. Aici le-am cerut eu sa verifice butucul de la sofer, care, dupa o spalare la perii, nu mai functiona si ramanea in pozitia inchis cand deschideam din telecomanda. Dupa cateva zile isi revenea. Am postat aici problema: Concluzia a fost ca trebuie schimbat calculatorul din usa, pret 320 Euro cu montaj inclus. Nu am codul/codurile de eroare de la scanare dar ma intreb daca nu cumva se poate rezolva si altfel gen cum au fost probleme la G4/Octavia /Leon 1M cu lipiturile reci sau micro switch-urile care dadeau batai de cap?!!!!! Edited 18 Oct 2016 by Roger Share this post Link to post Share on other sites