Posted 23 Oct 2013 · Report post Buna ziua, am atasat o pompa Lucas la care am schimbat un oring la capul hidraulic dar in demontare am umblat si la senzorul indicat, acum imi porneste dar se opreste dupa ceva timp si se dezarmoseaza pompa, aici am mai ''gadilato'' si vad ceva schimbari dar problema tot persista, daca e cineva priceput/amabil si-mi indice cum sa reglez >sau ce rol are senzorul< multumesc anticipat. Stima, Marian. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2013 · Report post Salut Valva aia da debit in functie de boost-ul turbinei. ...Ma cam indoiesc ca problema ta vine de acolo. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2013 · Report post Dupa cat timp se opreste? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2013 · Report post faptul ca se dezamorseaza indica o buba la montaj... de regula tot ce inseamna oringuri si garnituri se schimba dupa demontare, nu se mai pun la loc cele vechi... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2013 · Report post Multumesc tuturor pentru raspuns, oringurile sunt schimbate unde s-a umblat, apoi mentionez ca pompa nu a fost data jos s-a, desfacut capul hidraulic, s-a schimbat oringul cap hidraulic, apoi oringurile la capac mai putin garnitura dar nu curge pe nicaieri decat la valva indicata de Adi care a fost desfacuta din toate inchieturile(stiu nu trebuia, dar nu s-a stiut), ca apoi sa nu mai fie CRED pusa in aceasi pozitie / reglaj, am insistat si am amorsat-o cu o pompa electrica merge acum dar dupa 5-8 secunde se ridica turometru la 1400rot/min, nu se mai opreste motorul . Aici la valva daca schimb pozitia fata de corpul pompei, o rotesc, se schimba turatia motorului, sau chiar se opreste. Problema este ca nu ramane turatia reglata, dupa fiecare repornire turatia difera. Daca mai sunt opinii rog a fi postate, multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2013 · Report post Furtunele alea mici de vacuum sa verifici daca le-ai conectat corect, in special cele care vin din motorasul de relanti (o chestie cu fire electrice si furtune care se duc in pompa. e undeva intre baterie si pompa, zona aia). Cum s-a manifestat de ai decis sa umbli la capul hidraulic? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2013 · Report post Curgea motorina intre corpul pompei si capul hidraulic, maine revin cu o fotografie pe >original< poate sa fi omis sa pun ceva la locul lui. Acum porneste putin mai greu, motorul toarce normal pana il putin in sarcina, apoi urca la 1400rot\min, daca opresc motorul si-l repornesc sta la 900rot/min asa cum am mai zis 5-8 sec apoi iar urca. Ma intreb oare nu gasesc valva ca si consumabila separat, noua. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2013 · Report post Verifica sa nu traga aer pe undeva. Poate mai avea vreo problema in afara de cea cu scurgerea. Fum face? De valva asta am impresia ca poti suci cum vrei, fara efect. Reglajul e in interiorul pompei, in spatele ei. Am cautat si eu acum ceva timp valvele de pe pompa dar numai pe original le-am gasit. Cea cu fir ~2800lei. Poate ai bafta in vreun catalog Lucas, Mefin sau... Dacia. ...Posibil sa se gaseasca separat garnitura de etansare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Oct 2013 (edited) · Report post Valva indicata nu are conectica electrica, masina o folosesc in conditiile date , am mare nevoie de ea , sunt la o nunta, ca si noutate am descoperit ca atunci cand stau pe loc cu motorul pornit incalzit si relantiu urca la 1500 rot/min daca trag stanga dreapta de volan turatia scade si pana la 1000 ca apoi sa urce iar la 1500 chiar 1700 rot/min Pun si fotografia,valva cu pricina este ceea cu capac galben, sub electrovalva, nu prea se vede mare lucru dar in ea intra doua furtunase, unul din retur din capacul pompei si unul din galerie, acum la cele relatate poate mai sunt opinii, multumesc. Pentru a opri scurgerea de motorina la valva cu pricina trebuie sa merg la un pompagiu poate are garnitura necesara fara sa fiu nevoit sa cumpar un kit de reparatii, daca nu voi gasi nu am alta cale, voi cumpara. Multumesc mult pentru support. Edited 26 Oct 2013 by BAK-S40 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Oct 2013 · Report post Scapat de relantiu la 1500rot\min cand se incalzea motorul prin inlocuirea a 3 oringuri si o garnitura in valva cu pricina, primul lucru bun constatat nu mai picura motorina, totusi porneste putin cam greu dimineata >inlocuit buji...4buc Beru< adica se invarte motorul de 3-4ori pana porneste, chiar la a doua cheie. Pe unde s-a mai umblat in timpul operatiei de schimbare oring cap hidraulic este si la senzorul deasupra pompei, intreb : ce rol are acest senzor? eu nu vad nici o schimbare daca ai modific pozitia, chiar pornesc motorul cu mufa aferenta lui scoasa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2013 · Report post Da, senzorul ala nu prea are treaba cu asta. Deconecteaza ac-ul la turatii mari si EGR-ul. Dimineata la prima cheie, amorseaza intai si vezi daca tot asa greu porneste. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Nov 2013 · Report post Salut,am vorbit cu adi si mi-a recomandat sa schimb oringurile de la mecanismele mobile de acceleratie pt ca imi pierdea motorina in cantitate insemnata.Am desfacut capacul pompei siam dat pete 2 axuri cu cate doua oringuri pe care le am in locuit,ulterior imi curgea motorina si le la cel din spatele pompei azi l-am inlocuit si pe acela in total 5 oringuri cred ca de dimensiunea celui de la axul de la filtrul de motorina,nu stiu sa va spun dimensunea lor dar se gasesc in comert.Acum problema este ca imi curge pe la garnitura d ela capac,pe care nu am gasit-o de cumparat.Ceva indicati unde as putea gasi garnitura de capac pt pompa lucas.?s-au voi incercasa prelucrez una dintr-un oring mai mare? .Operatia o puteti face voi nu este nevoie sa mergeti la service,pt inlocuirea oringului din spatele pompei va trebuie o cheie de 36 sau un mox'' La mine la 254.000 km a inceput sa curga pe la toate oringurile pompei in acelasi timp.Cat despre fum,scoate si am me la greu'' adica foarte mult,mai ales cand o pornesc dimineata,presupun ca un injector nu lucreaza bine asa cum mi-a spus si Adi.Eu am un injector de dacia papuc diesel si cred ca de acolo vine problema.Astept un raspuns in lagatura cu garnitua pompei daca stie cineva pe undeva! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Nov 2013 · Report post Garniturile se gasesc de la Delphi. Cateva exemple, ca eu nu mai stiu exact cum arata: http://www.ebay.co.u...gasket&_sacat=0 Share this post Link to post Share on other sites