Alexandru Dumitru

uzura curea transmisie

27 posts in this topic

Salutari. Cer de la voi o parere cu privire la cureaua de transmisie de la masina recent achizitionata. Ea are 226k km, cureaua avand cine stie ce vechime. Precizez ca nu scoate zgomote si sta perfect intinsa.

post-6250-0-66631500-1382543627_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimb-o!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimb o ! si asa nu costa o caruta de bani :).Cauta ceva de la Contitech,Gates,Ina..

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rola intinzator si ghidaj. Dupa ce scoti cureaua, invarte-le cu mana si vezi daca au joc / daca se simt ca "agata". Daca nu, doar cureaua. Si fa-o URGENT !

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe langa curea mai trebuie schimbat si altceva ?

Distribuţia.

Uleiul.

Lichidul de frână, eventual şi plăcuţele şi discurile.

Filtrele.

... şamd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o curea de accesorii fratilor... :D

Lasa-ti omu in pace.

Schimba cureaua, daca vrei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ulei + filtre aer si benzina le-am schimbat deja .. am ajuns la transmisie /// pe langa curea ma refeream la ansamblul respectiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cureaua este de accesorii si daca nu scirtiie nimic, si daca cureaua nu are uzura pe nici-o laterala, nu cred ca trebuie sa o schimbe sau sa mai schimbe si altceva . Ca sa fie sigur ar merita cumparata o alta curea si pusa in portbagaj... de schimbat cind o sa dea semne de batrinete, fluieraturi, scirtiieli, franjuri pe laterale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da e acelasi

mai este cureaua de distributie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai curand schimba-i kitul de distributie si pompa de apa!! Cureaua de accesorii mai treaca mearga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta din poza ta e cureaua de accesorii.

Cureaua de distributie e in stanga motorului, cum te uiti la el, in spatele unor capace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 7 luni de utilizare si 20.000 de Km am schimbat cureaua de accesorii Contitech 6 PK 976.

uzura_contitech_6PK_976.thumb.jpg.ec0a9d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam rau pt 20.ooo km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur nu se încinge alternatorul și ți-o coace? Numai Gates am mai văzut asa pătrațita după 6 luni la colegul Ygrec

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Midnight Caller said:

Sigur nu se încinge alternatorul și ți-o coace?

Hmmm :blink:, la asta nu m-am gandit. Adica un alternator care opune rezistenta/ gripat (ma gandesc ca ar trebui sa fie si zgomotos)?
Iar daca s-ar incinge din diverse motive, caldura poate fi transferata pana la fulie si curea?
O s-o verific dupa un drum mai lung, sau poate si scurt.
Am dat vina pe "curea veche, care a stat prea mult prin depozite".

Edited by TitiB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau curea veche. Platforma asta a avut multe alternatoare care au luat foc asa ca zic și eu...

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putina caldura am inteles ca este normal sa genereze si sa transfere.
Daca ma frige cand pun pana pe fulie inseamna ca nu este in regula.
O sa verific, mersi!

P.S. abia ieri mi-am luat stingator de 40 de lei, nu vreau sa-l folosesc :), vreau sa ma tina pana expira.

Edited by TitiB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai liniștit ca nu ia foc mașina de la alternator . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu recomand sa se inlocuiasca preventiv alternatorul pe la 200k km ca sa nu existe surprize.

Tin minte ca acum vreo 7 ani a luat foc un S40 pe A2 in partea frontala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ars un singur S40 pe A2 și un singur Ferrari . Nu avem date necesare pt a face statistici pertinente .

Părerea mea .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut doua drumuri lungi, alternatorul este in regula. Ramane cel mai probabil varianta cu vechimea curelei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 29.01.2017 at 5:50 PM, Midnight Caller said:

Sigur nu se încinge alternatorul și ți-o coace? Numai Gates am mai văzut asa pătrațita după 6 luni la colegul Ygrec

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Am facut legatura mult mai tarziu, dar DA, alternatorul a generat uzura, din cauza batariei.
Bateria era defecta, suprasolicita de fiecare data alternatorul pentru a o incarca, iar cureaua pur si simplu nu reusea sa traga dupa ea fulia alternatorului si de aici a aparut frecușul (asta daca am inteles eu bine si nu era de vina alternatorul). Am schimbat cureaua, iar cea noua a inceput sa scârțâie la pornire 20-30 de secunde din cauza patinării. Doar dupa ce am schimbat bateria am scapat si de acel scârțâit.
La mult timp dupa, mi-a cedat si alternatorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now