onezero

onezero's voLOWvo

580 posts in this topic

Sa fie alb iluminat... in loc de verde arata bestial!

Ps onezero eu zic sa postezi in continuare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu admir ce face mister onezero, si asta cred ca e unul dintre cele mai misto topicuri deschise pe forum. E si unul dintre putinele care contin esenta a ceea ce ar trebui sa reprezinte un forum auto - pasiune pentru marca, concretizata in imbunatatiri/reparatii/ingrijiri aduse masinii.

Te sfatuiesc sa postezi in continuare, pentru ca nu doar mie, ci si multor altora activi si inactivi de pe forum, ne place la nebunie cand apare cate un update pe topicul tau, cu ceva nou.

Felicitari pentru pasiunea ta, si pentru ca pretuiesti masina la adevaratul ei potential!

Bravo

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inchis la cerere!

Daca se doreste redeschiderea, contacteaza un moderator!

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Redeschis la cerere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

back in business ! loading updates ...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

au trecut 4 luni de la inchiderea topicului, dar am decis sa-l redeschid in ciuda faptului ca au fost niste neintelegeri si whatsoever pe care nu am de gand sa le readuc la iveala. the point is, in aceasta vreme am avut ocazia de a ma intalni cu o parte din membrii clubului volvo, sa intalnesc persoane minunate si care, vorba aia, iti pune zambetul pe fata.

as vrea sa incep postarea cu unpic de history, road tripul cu Cristi Muresan la Sibiu, Transfagarasan iar apoi la intrunirea Volvo Club din zona Valcea\Sibiu [ nu mai stiu exact locul ], un alt road trip, de dragul condusului si a cerbului [ as adauga #-taguri dar nu suntem pe instagram :)) ] in Budapesta si weekendul ce o trecut la Brasov, la un eveniment auto numit Speed&Sound unde am fost cu prietena mea.

toate merg ca pe roate doar ca am dat si eu de niste probleme, noroc ca is minuscule deocamdata, pana o sa ma duc la o diagnoza :))

problemele fiind: ulei [parca prea mult] in admisie [???], suportu de la cutie de viteze si-a dat duhul, am comandat alta noua, mi s-a mancat o garnitura la admisie, dracu stii cum si sti naiba ce are, credca mi dus pompa de vacuum, ca sunt momente cand urca bine in ture sunt cand nu, de parca ar face boost prea mult si nimea viteza -> o sa verific furtunasele, poate comand din alea 'racing' albastre siliconice si cu un drum o sa comand alta pompa de vacuum. [cand o sa am timp ma apuc, cand o sa fie aia ???? ]

si btw, masina intre timp o facut 150.000 de km[asta ar vrea sa fie un 'la multi ani':))] si o trecut cu brio la itp - mai unpic si ramaneam suspendat pe "dyno":))

post-6070-0-10997800-1412585575_thumb.jp

post-6070-0-86649400-1412585590_thumb.jp

post-6070-0-79818000-1412585606_thumb.jp

si niste poze cu 2 supercaruri, un jaguar si un triumph [35 de ani] si o modalitate de a folosi s40 pe post de lounge.

post-6070-0-42974100-1412583911_thumb.jp

post-6070-0-85922300-1412583976_thumb.jp

post-6070-0-63432900-1412584099_thumb.jp

get low no matter how :D

post-6070-0-40509200-1412583957_thumb.jp

buba:

post-6070-0-08594600-1412583992_thumb.jp

post-6070-0-07668500-1412584014_thumb.jp

post-6070-0-89921700-1412584031_thumb.jp

post-6070-0-49230800-1412584225_thumb.jp

post-6070-0-05792900-1412584242_thumb.jp

post-6070-0-88102700-1412584257_thumb.jp

post-6070-0-12162500-1412585622_thumb.jp

post-6070-0-93583900-1412585637_thumb.jp

bonfire cu\si prietena mea

post-6070-0-22230100-1412584115_thumb.jp

post-6070-0-21338900-1412583938_thumb.jp

"sponsorii oficiali"

post-6070-0-84859600-1412584048_thumb.jp

post-6070-0-66274800-1412584067_thumb.jp

post-6070-0-39739600-1412584084_thumb.jp

post-6070-0-92421700-1412584128_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreau sa dau masina la schimb cu un c70

cerinte:

motor D4. D5 poate T5

cutie manuala

anul 2006 <

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreau sa simt briza "marii" in frizura:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si d3 si il faci tu mai apoi d4

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nush presupuneam doar

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreau sa dau masina la schimb cu un c70

cerinte:

motor D4. D5 poate T5

cutie manuala

anul 2006 <

Te vei baga la o alta clasa de intretinere ,sa ii spun asa , si trebuie sa umbli la buzunar. :smile: Ai un vis frumos dar este o trecere cam grea de urcat in atare conditii de schimb.Exista D3-5

Mult succes

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te vei baga la o alta clasa de intretinere ,sa ii spun asa , si trebuie sa umbli la buzunar. :smile: Ai un vis frumos dar este o trecere cam grea de urcat in atare conditii de schimb.Exista D3-5

Mult succes

La cati bani a bagat in S40 mai conteaza? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
??? Cati bani? ... personal, nu imi pare o investitie majora in ceea ce a facut el pentru masina!
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta intre D3 si D4 este doar din soft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jantele se pot muta pe c70 :D ar arata awsome

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nas avea jante le-as cumpara pe ale tale :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fain arata cea rosie dar parca pt 40mii km scaunele sunt cam uzate.

@onezero daca vrei s o vinzi cam cat vrei pe ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-o vand. as da masin la schimb pe un c70 si diferenta. da cum nu sunt atatea c70-uri cam asa o sa o si dau. poate intr-o buna zi cand o sa castig la loto o sa-mi iau xc60, c70, c30 si xc70. chiar, la cat se estimeaza masina mea? is curios de o valoare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam mica sansa sa o dai la schimb.Daca vrei alta mult mai usor o vinzi si iti cauti ce vrei.

Pretul tu il faci ca tu sti cat ai bagat in ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretul il face el, dar valoarea o dicteaza piata, nu suma bagata in masina. De cele mai multe ori masinile custom valoreaza mai putin la revanzare pt ca este greu sa nimeresti pe cineva care vrea o masina "preparata", si care sa fie si pe gustul lui. In aceeasi ordine de idei, de cele mai multe ori masinile preparate sunt ale pustilor, si implicit experienta mai putina, chef de demaraje cu "scârtz", si alte chestii la care se poate gandi un potential cumparator. Cred ca cea mai mare valoare o pastreaza masina Stock.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now