onezero

onezero's voLOWvo

580 posts in this topic

@1-0, noroc cu prietena pt ca altfel ma uitam numai la treiarul ala din fundal :D

Astept "summermode-ul" .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan G, daca o sa fie asa, sper ca de summer mode sa-mi iau niste coilovere smechere, niste distantiere si alte bunatati pe la motor printre care alta galerie de admisie sau poate custom :>.

m-am luat dupa sfatul lui turbojack, circul cu ambreiajul si cu volanta pana pica. da doamne cat mai repede :evil7: dupa asta vine un egr off si alteleleee

Share this post


Link to post
Share on other sites

da. ne-am uitat amandoi si o zis ca poate ii de la soft. acuma nu stiu ce sa zic ca de cate ori o fost pus pe vida si s-au sters erorile mergea brici. deci exclud cumva softul ci ceva senzor sau clapeta ffuuuarte probabil strica meciu. de aia vreau sa-l mai pun odata pe tester [ in careva zi cand are timp Heimdallr ] si sa vad ce poate fi, daca da aceeasi eroare. eu zic ca 2 chestii ar putea face asta, electrovalva de la turbina sau egr-ul. de aia o sa ma duc pe un egr-off si dupaia electrovalva. nu stiu cat trebuie sa coboare tija cand pornesti masina...si m-am gandit si la asta sa reglez unpic geometria, tija de la ciuperca. numai caa...nu stiu cum se regleaza, daca ii dau mai multa cursa, daca mai putina .. someone ilumineaza-mi the cale to perfect boost

Share this post


Link to post
Share on other sites

...si m-am gandit si la asta sa reglez unpic geometria, tija de la ciuperca. numai caa...nu stiu cum se regleaza, daca ii dau mai multa cursa, daca mai putina .. someone ilumineaza-mi the cale to perfect boost

Esti sigur ca vrei sa te bagi la reglaj? Eu zic ca daca te bagi nu-i mai dai de cap...iti atasez o poza daca n-ai ce face.post-550-0-06286400-1416406043_thumb.jpg

Daca umblii acolo o sa ai un laaaagggg...si un consum :D :D :D

La mine s-a incercat reglarea pe n`spe turbine si degeaba, pana nu a fost una noua, made in france....nu a mers masina.

Schimba valva de control turbina inainte sa umblii acolo. Eventual cauta pe cineva cu 1.6d sa ti-o imprute sa nu dai banii degeaba

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si atunci ceva firme pro care regleaza? ca l-am dus de 2x la turbotehnics, odata la reconditionat si a 2-a oara la verificat, daca are ceva. si atunci o zis tipul ca mere bine turbina. acuma sa-o fugareasca stalin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Undeva unde au un banc de probe, nu doar banc de lucru cu menghina si scule. Nu asa se regleaza turbina.

De obicei la acel reglaj nu prea se umbla, sau ti-ai bagat deja degetele pe acolo?

....dar care e problema? , limp mode dupa 140km/h?

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta se poate regla dar necesita timp :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, dupa 140 limp si nu trage numai dupa 3000 rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, dupa 140 limp si nu trage numai dupa 3000 rpm

Eeee... stai linistit, ca in RO viteza maxima este 130 km/h, deci nici nu o sa simti problema :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asta se poate regla dar necesita timp :)

Da, acum necesita mai putin timp.

Se raceste mai repede turbina ca sa poti baga mana pe acolo fata de vara trecuta unde erau 37grade la umbra.

Oricum...e mult de reglat, in ordinul jumatatilor de filet, montat totul la loc si mers in probe. Daca tot nu e bine, iar desfacut tot, inca o jumatate de filet in plus sau minus si tot asa.

Cel care se apuca sa faca asa ceva...va ceda psihic, tot nu va reusi si il va lasa balta.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Daca TurboJack a spus ca poate fi problema de soft, mergi unde ti-ai facut dpf off -ul sa-ti puna harta originala si vezi cum se comporta masina. Daca cu harta originala face la fel, inseamna ca ai probleme in alta parte. (turbina/valva/motorina...etc)

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

las ca simt la consum, ca pana ajungi cu masina la 60 cam bea zici ca-i nesatula

si unde-mi pot pune harta originala? ca mie cand mi-o facut dpf off nu mi-o dat asa ceva, ca pe atunci nu stiam ca se poate..clumsy me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cedezi psihic

daca vrei se face :)

Da sa revenim la problema ;

de cand face asta ?

tu ai dpf-off de mai mult timp .

Share this post


Link to post
Share on other sites
las ca simt la consum, ca pana ajungi cu masina la 60 cam bea zici ca-i nesatulasi unde-mi pot pune harta originala? ca mie cand mi-o facut dpf off nu mi-o dat asa ceva, ca pe atunci nu stiam ca se poate..clumsy me

Cel care ti-a facut dpf off, in mod normal trebuia sa-si faca o copie si sa pastreze.

Sau la Volvo Cluj, ecm reloaded -470lei, dar apoi trebuie sa-ti faci iar dpf off.

D'asta zic, cel mai bine vorbeste cu cel care ti-a facut poate il mai are si nu arunci banii.

Eu banuiesc turbina.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

pei mie-mi face asta de ceva vreme, de prin iulie. turbina nu fluiera, nu suiera, nimic. la reprezentanta cand am fost au zis ca nu fac asa ceva :)) aripa lor inca. ma duc la astia si le zic ca vreau un ecm reload? ca ti-i bat de zic ca nu fac asa ceva.

ce-i interesant, dupa ce am sters erorile cu dice, pt. 10-15 min masina mergea ca noua. dupaia iarasi eroare dstc. oprit repornit masina, siii....talpa undeva la 3000 rpm [dupa ceva timp] si mere brici, da un consum de 11-12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci nu are treaba cu softul!

ala nu e Windows sa faca update si sa se viruseze :)

vezi traseu vacum si valva de comanda a turbinei si dupa mai discutam :)

normal ca merge dupa ce stergi erorile (cam asa fac toate )ce face in timp real ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa ma gandesc si eu Oliver!.

dupa ce sterg erorile, merge bine si dupa 10 min cam asa, imi da eroare anti-skid. opresc masina si repornec si dupaia urca greu pana in 3000 rpm dupaia merge bine da pana urca in 3000 de ture zici ca masina n-are turbina si are laaaaaaaaag. admisia ii brici, n-am fisuri crapaturi si din astea. evacuarea la fel. zici ca fiecare furtunas de vacuum sa-l schimb cu siliconic? ca mie mi se pare macar o treaba facuta bine, problema ii ca stiu traseu de la electrovalva la turbina..da restul traseelor pe unde merg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce pain in the sss o sa fie sa-l schimb. mersi Dinoco de pdf. mi l-ai mai trimis odata si totdata mi-o murit si windowsu [da l-am pierdut]. 8.1 frate:> pacat ca nu merge vida pe asta :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma inscriu si eu pe lista cu alternatorul dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi degrab pe topicul dedicat și dă-ți, și tu, frâu liber efortului creativ. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum am zis si mai sus, mi s-a dus si mie alternatorul dar spre fericire numai rulmentii de pe ax:D astazi il duc sa-mi schimbe rulmentii de pe ax si cu un drum..

am dat jos electrovalva, furtunul de vacuum, alternatorul si compresorul de clima+teava de admisie ca sa pot sa scot cu usurinta furtunasul.

ce-i interesant, adica mna...cand pornesc A\C-ul, imi cupleaza doar dupa un timp compresorul, face un "clank" dupa 3-4 secunde dupa apasarea butonului. Oare o fi dus ambreiajul ?

anyway, e timpul sa colectez niste piese:

electrovalva Pierburg, ca din cate am inteles e oem.

furtun de vacuum siliconic - nu stiu unde naiba o sa gasesc

imi fac si pe partea cealalta admisia, inox frate ca si pe partea dreapta!

siii...o intrebare. la electrovalva sunt 3 iesiri.

1. care vine de la pompa de inalta, din cate am vazut eu

2. ii un furtun care are un dead-end, ca si o ciuperca la final dar nu se imbina cu nimica...?!?

3. in ciuperca de la turbina.

2.-u pt. ce ii ? ca nu mi-am dat seama deloc.

o sa revin cu poze astazi, ca intre timp o sa-mi soseasca si telefonul [nou]:D

numai bunatati de ziua mea :cursing::laughing9:

Share this post


Link to post
Share on other sites

La chestia cu compresorul vezi daca ti merge suflanta cand pornesti ACul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now