vicanezu

volvo s40 1.8 parere

11 posts in this topic

un amic doreste sa achizitioneze un volvo s40 cu motor de 1.8 din 1998 si nu stie daca acest motor este mai bun ca un 1.6 sau un 2.0 benzina,asa ca astept pareri referitoare la fiabilitate si consum.

Va multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.

eu am un v40 din 98.

ca si nr de kilometri: 136000

pana acum nu mi-a facut nici cea mai mica problema, trage suficient de bine pentru 116 hp, totul e sa bagi consumabile(ulei, filtre, bujii) bune si n-ar trebui sa ai probleme.

parerea mea e ca e un motor echilibrat si foarte fiabil.

"doctorul" masinii mele a avut un s40-t4 de prin 98-99, am mers cu ea si era "bestie", si pe sosea, si la benzinarie :D.

in rest, am mai condus s40-1.9d dar eu, nefiind un fan diesel, nu mi-a placut, prea lenta si fara vlaga.

despre motorul de 1.6, cred ca e cam subdimensionat pentru s/v40.

la partea cu consumul, nu stiu daca e relevant pentru prietenul tau dar v-ul meu, cu cutie automata in patru trepte, consuma cam 13-14l/100 km in oras si cam 8l/100km in afara la un mers 130-150 km/h.

cam atat.

Edited by horica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca diferenta de consum intre 1.8 si 2.0 benzina este nesemnificativa. (cel mult 1l.100 km).

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.

eu am un v40 din 98.

ca si nr de kilometri: 136000

pana acum nu mi-a facut nici cea mai mica problema, trage suficient de bine pentru 116 hp, totul e sa bagi consumabile(ulei, filtre, bujii) bune si n-ar trebui sa ai probleme.

parerea mea e ca e un motor echilibrat si foarte fiabil.

"doctorul" masinii mele a avut un s40-t4 de prin 98-99, am mers cu ea si era "bestie", si pe sosea, si la benzinarie :D.

in rest, am mai condus s40-1.9d dar eu, nefiind un fan diesel, nu mi-a placut, prea lenta si fara vlaga.

despre motorul de 1.6, cred ca e cam subdimensionat pentru s/v40.

la partea cu consumul, nu stiu daca e relevant pentru prietenul tau dar v-ul meu, cu cutie automata in patru trepte, consuma cam 13-14l/100 km in oras si cam 8l/100km in afara la un mers 130-150 km/h.

cam atat.

Sincer sa fiu imi permit sa fac un off topic, un fel de parabteza. S80-ul meu care are circa 160 hp, consuma in jur de 12 oras mers destul de hard si undeva in jur de 8 la drum lung, spun asta facand o copmaratie cu V-ul care totusi nu se poate compara cu S-ul... sincer ma gandeam sa-mi schimb masina cu un E classe datorita consumului, insa pe zi ce trece observ ca nu am in curte doar o masina ci si un prieten bun al buzunarului meu... cat despre achizitionarea acelui V... nu ma pricep sa-ti spun decat atat: Volvo for life. Succes!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8 din 96.Nu poti sa il compari cu 1.6/Parerea mea.Trage destuld e bine, are noroc de o cutie de viteze manuala geniala, un consum usor maricel as zice eu, dar per total un motor echilibrat.

Acum, eu zic asa.1.6 mi se pare puturos.2.0 daca este aspirat este mai gurmand si nu cred ca mult mai fasnet decat 1.8.Daca e 2.0T4 ala e alta mancare de peste.Si daca tot vorbim de T4 eu personal as alege(si caut sa imi iau..dar nu prea se gaseste)un T4 din 98: 1.9 turbat.Nu e mare diferenta la consum, nici la cilindree dar e cu totul si cu totul altceva la CP.

Deci sfatul meu este sa isi ia un T4 daca gaseste.Strict dintre cele 3 motorizari postate de tine eu as alege tot 1.8

Share this post


Link to post
Share on other sites

un amic doreste sa achizitioneze un volvo s40 cu motor de 1.8 din 1998 si nu stie daca acest motor este mai bun ca un 1.6 sau un 2.0 benzina,asa ca astept pareri referitoare la fiabilitate si consum.

Va multumesc !

1.8 e o alegere rezonabilă - asta am și eu :) -, aici sunt două variante de motorizare: B4184SM (mitsubishi gdi) și B4184S (volvo), în general se recomandă al doilea. A mea e varianta de după 2001 (B4184S2), cu 122 CP și 170 nm la 4000 rpm.,ca și performață e OK, consumă 6,5 afară și 9 în oraș. Punctul slab e pinionul variator - face cam 1000 ron - la varianta gdi nu ai această piesă. În rest fiabilitatea depinde mult de grija și atenția acordată mașinii, care vor crește proporțional cu vârsta acesteia. 1.6 mi s-a părut un pic slăbuț pentru această mașină, 2.0 n-am condus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pt sfaturi si azi tocmai ce am fost la cineva in Valcea sa vad o masina "impecabila"cu motor 1.8"tinuta numai in garaj",insa dezamagirea a fost crunta,tone de chit ,vopsita ici si colo ba cu spay-ul ba cu trafaletul,iar motorul dupa ce sa incalzit nitel fumega mai rau ca o drujba.

Greu in ziua de azi sa gasesti oameni cu caracter,iar singura dezamagire este ca am pierdut un nou membru in comunitate deoarece omul sa reorientat catre alte marci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

caut sa imi iau..dar nu prea se gaseste)un T4 din 98: 1.9 turbat

Ia intreaba l pe colegu' DexteR :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca n-ar fi turbo nu ar fi T4, de acolo are 200 cp si 300 Nm cuplul !

E o bestioara deghizata in pisicuta blanda, frumoasa, dar mare atentie

cand o calci, te baga in scaun, ,,, sau intrun pom! consuma mult, 14/100

in oras, 9-10 afara, cu clima desigur; daca nu ai probleme cu banii, T4

iti ofera satisfactii majore! bafta; ... 1,8 fata de T4 e ca o caruta fata de

un atelaj de curse!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand cu caldura motorul pe benzina de 1,8. E cinstit, nu te lasa la greu, foarte fiabil. Am 100.000 de km. si nu am facut nimic la motor. T4 probabil ca e o mica bestie, dar consumul precum si problemele care apar inevitabil la turbo sunt de luat in considerare. Acum, depinde ce vrei de la masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 150k km turbo nu are nimic, merge tare bine! intretinuta corect, orice masina are o

viata suficient de lunga ... stiu Logane la taxiuri care au trecut deja de 150 k si merg inca!!

fara probleme la motor ... de fapt nu motoarele sunt problema in ziua de azi, ci restul ...

cine vrea un T4 asta vrea : un afurisit de T4!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now