Posted 28 Oct 2013 · Report post Bună ziua, Volvo S40 2009 1.6 16v 74kW 101CP Benzină 240.000 KM la bord Totul a început cu becul check engine care la început pâlpâia doar cand acceleram sa urc un deal, iar apoi pâlpâia încontinuu, nu aprins. Am pus pe tester şi mi-a dat eroare la cilindrul 2, verificat presiunea în cilindru care a ieşit 0. Pus pe platformă, băgat în service: supapă defectă (vezi poze) Cei de la service nu ştiu să-mi spună exact cauza de la care a ajuns supapa aşa. Trebuie să schimb supapele, garnitură chiuloasă, garnitură capac culbultori, şuruburi chiuloasă, bujii (+ulei şi filtre). Ştie cineva care ar fi cauza? Mulţumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2013 · Report post Bujia pe cilindrul respectiv era intreaga ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2013 · Report post Pare corp strain ce a lovit supapa, daca nu e bujie atunci e SF . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2013 (edited) · Report post Bujia pe cilindrul respectiv era intreaga ? Electrodul avea joc pe sârma interioara+ca nu era intreg.. Mai exact, trebuie sa vad cum arata bujia noua. Edited 28 Oct 2013 by is21ais Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2013 · Report post +ca nu era intreg.. Pălărie-ntr-un picior, ghici bujie ce-i? Nasol, oricum... Ai rezolvat problema? Nu stiam ca si "benzinarele" sunt supuse acestor ostilitati... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2013 · Report post Pai scoate o ALTA bujie si vezi cum trebuia sa arate... logic nu ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2013 (edited) · Report post O scot, o scot, ca nu-s la service acum Trebuie sa compar, nu tin minte perfect cum arata de noua. La cati km se schimba bujiile? Edited 28 Oct 2013 by is21ais Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2013 · Report post Cam 40.000km cele "normale" si cam 80.000km cele cu iridiu... Share this post Link to post Share on other sites