Marian78

0-140 km/h cu S70T5

83 posts in this topic

Nu. Am facut pe un drum unde limita este 70km/h si alveola unde eram oprit este statie de autobuz de fapt, nu parcare. Am profitat ca era duminica si nu era nimeni pe strazi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. Am facut pe un drum unde limita este 70km/h si alveola unde eram oprit este statie de autobuz de fapt, nu parcare. Am profitat ca era duminica si nu era nimeni pe strazi

Pune si o poza cu masina, sa se vada numerele, apoi si cate o copie dupa certificatul de inmatriculare si permisul de conducere...sa le fie mai usor... :evil6:

Edited by mariusdaniel
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andu, inca o instigare la flame si iti iei iar avertizari.

Mesaj sters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune si o poza cu masina, sa se vada numerele, apoi si cate o copie dupa certificatul de inmatriculare si permisul de conducere...sa le fie mai usor... :evil6:

I LOVE VOLVO, a glumit, era de fapt pe autobahn, pe o portiune fara limita de viteza si pleca dintr-o parcare! Am vorbit eu cu el! Asta ca sa fie toata lumea linistita si corecta! :hello: :hello: :hello:

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blackeye: Inca un filmulet facut astazi . Acelasi telefon "nenorocit" caci inca nu am apucat sa-mi iau o camera foto-video mai rasarita,aceleasi probleme cu tinutul telefonului (eu fiind singur in masina caci sotia mea "face pe ea" cand vine vorba de probat masina la fiecare varianta de soft si prefera sa stea pe marginea drumului). Am reusit pana la urma sa exploatez la maxim 19T-ul (eficienta ~ 70% la 1.35bar cu un varf de 278 g/s (1001 kg/h) airflow la 5428 RPM ) .Dupa calcule e posibil o putere de ~ 340CP si cuplu de vreo 470-480 Nm incepand de la 2400 RPM.Masina trage fenomenal pentru aceasta putere (am incercat un 0-200km/h dar nu reusesc sa plec bine cu cauciucurile de iarna... astept cu nerabdare primavara). Am optimizat hartile de aprindere pentru benzina de 95 si cu ajutorul temperaturii scazute (IAT-ul nu a trecut de 5 grade) am reusit sa scot fum din ambreiaj (asta e .... neaparat upgrade next summer :laughing4: ).Aceeasi problema cu a 3 a.Nu am accelerat violent pentru ca sigur pierdeam aderenta si masina avea mari probleme cu mentinerea directiei.Ajungem si la mult visatul diferential Quaife. O sa le facem pe toate , sanatosi sa fim!

Si filmuletul. Se vede si aude bine cu VLC player.

Era sa uit . Consumul mediu pe 36 km....... 14.8 :headbang:

S70demaraj.ZIP

Edited by Marian78
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

testat cu app TORQUE

0-100 km/h 8.7 benzina / 9.6 gpl

rezonabil zic yo mai ales ca era destul de rece

astept sa se mai incalzeasca un pic sa o mai testez odata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marian, mie inca nu-mi face nimeni un soft optimizat la maxim - nu ma intereseaza consumul ci doar forta bruta...

Inca astept oferte :evil6:

Am gasit un ECU de 850R, cutie manuala, an 1996, tunat cica pentru 18T, injectoare verzi, downpipe 3 toli...

Mai studiez. Oricum, inca nu am gasit pe nimeni cu preturi omenesti sa-mi faca o evacuare ca lumea...asa ca la mine e mai mult de lucru decit la tine :smile:

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am testat si eu 0-100km/h cu Torque si cel mai bun timp scos a fost de 8.1sec din multe incercari

(rezervor cam 3/4 si 2 persoane in masina )

post-3416-0-84072200-1391510679_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marian, mie inca nu-mi face nimeni un soft optimizat la maxim - nu ma intereseaza consumul ci doar forta bruta...

Inca astept oferte :evil6:

Am gasit un ECU de 850R, cutie manuala, an 1996, tunat cica pentru 18T, injectoare verzi, downpipe 3 toli...

Mai studiez. Oricum, inca nu am gasit pe nimeni cu preturi omenesti sa-mi faca o evacuare ca lumea...asa ca la mine e mai mult de lucru decit la tine :smile:

:blackeye: La tine softul trebuie lucrat foarte bine deoarece M4.3 nu are implementate atatea masuri de siguranta pentru motor cum are ME7.0. Si forta bruta poti obtine din 2L cu o turbina mare (cel putin un 19T) si bineinteles la turatie mai mare. Motorul de 2.3 are un arbore mult mai bine proiectat si dimensionat fata de cel de 2.0 (este mult mai masiv) si se poate face cuplu de jos. Este si normal avand in vedere ca T5-ul de 2.0 este o varianta mai potenta a celui de 180Cp (au acelasi motor.... difera doar turbina si injectoarele..... si softul bineinteles).Masina mea a fost initial omologata la RAR (in 2000 cand a fost inmatriculata) ca fiind varianta de 180Cp (B5204T5) si apoi trecuta T5 (B5204T3).Din acest motiv am ales sa trec la 2.3 deoarece acesta este un T5 "pur sange" cu reale posibilitati de ~400 Cp cu internele stock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu m-as multumi si cu 300 cp, cu internele stock. Adevarati, nu povesti.

Nu ma intereseaza cuplul de jos ci cel peste 3000. In plus scap si de biele indoite.

Dar imi va creste barba alba pina-mi face mie cineva un soft special pentru masinuta mea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prea multi bani. Deja am depasit costul initial al masinii :glasses9:

La anii ei, 300 ajung. Mai ales cind sint struniti de un Sofer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici costa 400euro la un cunoscut un soft custom pt 4.3. Daca vrei upgrade la 4.4 (cu A/C functional majoritatea care se gasesc nu programeaza corect A/C-ul in 4.4 si nu merge) costa parca inca o data pe atata. Tipul face si conversie pe E85 dar mi se pare exagerat de scump (parca 400 vroia) si avantajele sunt marginale dpmdv (ceva putere marita pe final si combustibil mai ieftin dar oricum consum crescut)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am un soft custom facut aici...plus inca unul luat din Suedia. Si cind am pus-o la Sebi pe Dyno mi-arata abia vreo 186 la roata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi un PM cu ce ai momentan pe masina (turbo, injectoare, evacuare) si pot sa i-l intreb cat poate el scoate din ce ai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prea multi bani. Deja am depasit costul initial al masinii :glasses9:

La anii ei, 300 ajung. Mai ales cind sint struniti de un Sofer.

Am inteles ca ar fi un portughez care face treaba asta la 200eu. Pe Volvospeed am vazut ceva in treacat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu doresc un roman, sa ma duc peste el si sa-i spun ca nu e bine ce a facut (daca este cazul).

Scuze Marian pentru postarile inutile din afara subiectului tau. Daca te deranjeaza, le sterg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Florin, tu vrei feed-back zilnic. Vrei reglaje fine , si mai fine, extrem de fine. Daca nu pui conditia ca motorul sa nu se faca praf, atunci poti avea forta bruta pentru o perioada scurta.

Daca vrei tuning profesional cu feedback continuu, trebuie sa te gindesti la sume mult mai mari decit daca ti-ai lua alta masina noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut peste 20 de versiuni de soft la C30 pana am ajuns unde trebuie si parca tot mergea mai mult, nu stiu ce tuner ar avea rabdarea pe care am avut-o eu si mai trebuie spus ca la diesel e mult mai safe de modificat decat la benzina, adica nu prea ai ce strica daca gresesti .

La un benzinar de 20 de ani nu prea e bine sa gresesti pt ca ai gresit o data si e gata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica mai bine imi iau un logan diesel ca e usor de tunat si gata.

850-ului ii dau foc ca are 20 ani si nu mai poate saracu`. Chiar daca da na-na la fund la 80% din masinile intilnite pe drum (sa nu zic 99% ca suna prea pompos).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cat de usor e de tunat loganul dar un AUDI A6 2007 cu siguranta e mai usor de tunat mai ales pt ca se face pe mufa daca este V6 TDI .

Daca este asa buna masina si da "na na" la 99 % din ce este pe strada la ce mai ai nevoie de putere ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adica mai bine imi iau un logan diesel ca e usor de tunat si gata.

850-ului ii dau foc ca are 20 ani si nu mai poate saracu`. Chiar daca da na-na la fund la 80% din masinile intilnite pe drum (sa nu zic 99% ca suna prea pompos).

tare masina ta

Sent from my GT-I9000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan, pentru sufletul meu - sa stiu ca am scos TOT ce s-a putut scoate din motorul stock de 2.0, fara schimbarea internelor si bineinteles, sa functioneze in siguranta. La limita dar in siguranta.

E chiar Mission Imposible in Romania ? Ca sa nu zic in Bucuresti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara interne, numai cu turbina, injectoare, bujii, pompa benzina, IC, evacuare si soft cred ca te poti duce safe pina la 220-230 la roata.

Bogdan are dreptate : la benzina pot aparea detonatii si spargi motorul foarte usor. Si sa racesti cilindrii cu benzina , iar cred ca nu e convenabil...

Iti trebuie un tuner cu multa rabdare care sa-ti cresca puterea in multe trepte mici , ca nimeni nu-si asuma riscul spargerii.

Mai e solutia tuning la banc direct pe motor, daca ai un motor complet de rezerva. Acesta nu se poate face decit la un tuner cu dyno care poate masura direct puterea la motor.(lasi motorul la ei vreo saptamina doua si poate iese ceva)

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now