Andu G

Intrebari generale!

992 posts in this topic

Cel mai probabil ai pus 12V direct pe placa, ca altfel nu stiu cum ai alimentat!

Pe placa si pe soclu becului! Poate s-a ars ledul de la distribuire aer mijloc si din cauza asta nu merge!

Morala : copiii mici nu trebuie sa se joace cu focul! :lol:

Nu cu focul, doar cu, curentul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai pus 12v pe led-ul smd sigur l-ai ars, sau daca ai inversat polaritatea, ai ars si rezistenta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E defect din CCM ca nici nu comuta flapsurile conform pozitiei selectate.

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai pus 12v pe led-ul smd sigur l-ai ars, sau daca ai inversat polaritatea, ai ars si rezistenta!

Am pus 12 volti pe placa (unde face soclul contact) si pe soclurile catorva becuri. Nu am tinut cont de polaritate, dar se aprindeau indiferent daca inversam polaritatea! Atentie, doar iluminarea butoanelor se aprindea!!!

E defect din CCM ca nici nu comuta flapsurile conform pozitiei selectate.

Pot folosi un alt panou de clima pentru test? Mi-l accepta masina?

Inca ceva: de cand cu aceasta problema, de fiecare data cand deblochez si deschid usa, aud flapsurile miscandu-se pret de cateva secunde! Inainte nu cred ca se auzeau! Are vre-o treba cu problema mea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt Andu. Se aprind leduri rosii ( o liniuta sau doua liniute ) in buton cand sunt cuplate dezaburirea si incalzirea in scaune. Dar lumineaza cu o culoare verde cand nu sunt cuplate.

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt Andu. Se aprind leduri in buton cand sunt cuplate dezaburirea si incalzirea in scaune. Nu am bagat de seama daca sunt leduri in jurul butoanelor.

Luminarea butoanelor se datoreaza becurilor, iar cind o functie este activa se aprinde ledul butonului respectiv! Cand apas dezaburire, intra pe auto si tot aerul este directionat in sus (la parbriz)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi mult Andu G!! Am reusit si eu tot ca tine aveam...a mers schimbat si sunt aproape fericit acum...

Am o intrebare, daca eu pe masina am scaune incalzite si stergatoare la faruri...e pachet de iarna pe ea, nu? De ce nu am incalzire in oglinzi? Sau am...dar nu merge...se desfac greu ca sa vad daca are? In cazul in care nu a fost dotata cu incalzirea in oglinzi...daca as cumpara oglinzi cu incalzire, as avea alimentarea direct in oglinda? Sau ar trebui si alte chestii facute? Multumesc mult

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi mult Andu G!! Am reusit si eu tot ca tine aveam...a mers schimbat si sunt aproape fericit acum...

Am o intrebare, daca eu pe masina am scaune incalzite si stergatoare la faruri...e pachet de iarna pe ea, nu? De ce nu am incalzire in oglinzi? Sau am...dar nu merge...se desfac greu ca sa vad daca are? In cazul in care nu a fost dotata cu incalzirea in oglinzi...daca as cumpara oglinzi cu incalzire, as avea alimentarea direct in oglinda? Sau ar trebui si alte chestii facute? Multumesc mult

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Toate au incalizire in oglinzi! Probabil ca s-au ars incalzirile la tine! Si nu! nu ai pachet de iarna, ai doar incalzire in scaune si stergatoare faruri! Eu nu am auzit pana acum de astfel de "pahete" la Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Pachetele" exista (cel putin seria 200, 700, 900 , 800 le au)...La modelele mai noi nu cunosc

La S60 au fost urmatoarele pachete:

- Comfort : climatizare automata, cos de gunoi, cruise, oglinda retrovizoare automata. Pachetul a fost mai incolo redenumit in Luxus

- Winter : presuri, scaune incalzite, stergatoare faruri. Mai era un alt pachet de iarna la care era si incalzirea suplimentara inclusa

- Premium : scaun sofer electric, oglizi exterioare care se auto pliaza.

- Desin : jante aluminiu, aplicatii din lemn sau aluminiu, alta tapiterie. Au mai existat si pachete cu piele Jaquard sau pachet cu piele la care era volanul si schimabatorul din piele .

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva un tecdoc sau vreo modalitate de a afla alternativa la volvo 3514565?

Pe original imi spune "not available".

Multumesc.

Sent from my Lumia using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe original e undeva la 3400RON ;D

Pe producator nu exista.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Pachetele" exista (cel putin seria 200, 700, 900 , 800 le au)...La modelele mai noi nu cunosc

La S60 au fost urmatoarele pachete:

- Comfort : climatizare automata, cos de gunoi, cruise, oglinda retrovizoare automata. Pachetul a fost mai incolo redenumit in Luxus

- Winter : presuri, scaune incalzite, stergatoare faruri. Mai era un alt pachet de iarna la care era si incalzirea suplimentara inclusa

- Premium : scaun sofer electric, oglizi exterioare care se auto pliaza.

- Desin : jante aluminiu, aplicatii din lemn sau aluminiu, alta tapiterie. Au mai existat si pachete cu piele Jaquard sau pachet cu piele la care era volanul si schimabatorul din piele .

A mea are incalzire in scaune si presuri, dar nu are stergatoare faruri, deci ce pachet este? Extra: telefon, cruise, comenzi audio pe volan, clima, cos de gunoi, jante aliaj (15" de fabrica), alarma, semi-piele, maneta schimbator si frana de mana imbracate in piele, proiectoare ceata, pudle lights (sau ce denumire or avea luminile de sub oglinzi)

Iar cele care au piele, scaune electrice si AC manual, ce pachet mai au?

Totusi eu cred ca sunt extraoptiuni pe care le alegi cand iti configurezi masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu stiu de unde a scos Cristi optiunile astea cand Volvo zice clar, Kinetic, Momentum, Summum, Executive si Inscription . Pt S60 se opresc optiunile la Summum iar pt XC90 pot ajunge pana la Inscription .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu stiu de ce va contrati, cand pot sa iau un kinetic si sa-i trantesc 4-5 chestii din alte optiuni, cumparate dupa 2 ani de utilizare. Apoi sa vand masina si sa va bag pe toti in ceata apropo de nivelul de echipare ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Vida la masina mea scrie asa: ""vehicle sub type - S60 standard!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MC, pai sa pui "chilot automat" + AUX cu USB + RTI pe un Kinetic se traduce in dublarea valorii autovehiculului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe original e undeva la 3400RON ;D

Pe producator nu exista.

Merci. Eram in service cand am intrebat.

Speram sa fie disponibil ceva echivalent dar bine ca nu mai e cazul. Se pare ca, Slava Domnului, senzorul meu e bun.

E ciudat sistemul asta de management al motorului EZK 116 (LH 2.4*); o bubita undeva si se umple toata de erori. Plus ca are "self learning", ceea ce face totul si mai dificil.

Imediat intra in protectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal

Am o intrebare:

Deranjeaza cu ceva sau e posibil sa inlocuiesc direct sonda lambda actuala, cu una wideband?

Ca un upgrade fizic (?), doar sa o leg la vechile conexiuni, fara alte modificari (ceasuri, etc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce se poate intampla daca mergi cu apa sub 2-3cm minim timp de 2 saptamani. Mai nou asa umbla sotia cu masina ei pana azi dimineata cand am bagat apa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sub minim 2-3 cm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce se poate intampla daca mergi cu apa sub 2-3cm minim timp de 2 saptamani. Mai nou asa umbla sotia cu masina ei pana azi dimineata cand am bagat apa

Lipsa "apei" din motor duce la supraincalzire si primia buba care apare este arderea garniturei de chiulasa. Cum 2-3 cm nu reprezinta un volum mare de apa, nu cred sa fi patit ceva motorul. Ca sa stai linistit poti face o verificare simpla prin a vedea daca ai bule de aer, aspect de fierbere, in vasul de expansiune cu motorul pornit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se intampla nimic cu motorul daca este nivelul un pic scazut in bazin, de fapt si daca era bazinul gol nu se intampla nimic (in conditiile in care nu intra aer pe instalatie)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lik1999 Pai asa era apa in bidon :) Era sub liniuta de minim vreo 2-3 cm. Daca am vazut ca e sub minim nu am stiut daca e nasol sau cat de cat ok

@mariusb Am facut cum ai spus dar nu da semne sa fiarba, nu are bule de aer e totul in regula. Multam fain

@paunionut M-am cam speriat putin ca auzisem ceva de garnitura de chiuloasa ca daca nu ai apa suficienta se arde. Multumesc mult baieti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colegii mei, cum sa montez garniturile dintre chiulasa si saxofon (evacuare, of course)? Pe o parte sunt doar dintr-un azbest sa zic, pe cealalata parte sunt metalice. Sa le montez cu partea cu azbest inspre chiulasa? ps: nu inteleg de ce uneori textul este selectat pe BOLD si asa ramane.

Edited by alf 08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate banuiesc, cu partea de azbest spre chiulasa, ca acolo e temperatura mai mare.

Faza cu BOLD e de la calculatorul tau :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now