Andu G

Intrebari generale!

992 posts in this topic

Va multumesc. Ramane sa demontez instalatia de scurgere a gazelor si sa scot foaia de clingheit de acolo, sau ce a mai ramas din ea. Andule, flansa de la saxofon am verificat-o cu o placa de gresie (pusa perpendicular pe ea), iar pe cea de la galerie am trecut o pila dreapta (sa ii iau startul de oxid de la suprafata) si era si ea perfect dreapta, nu avea valuri. Si afara ploua ploua... :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flansa de la saxofon nu cred ca trebuia verificata, doar este noua :D! Cand o s-o desfaci, freaca flansa galeriei cu un smirghel pus pe o bucata de scandura, smirghelul sa fie intins iar bucata de scandura cat mai plana.

Pentru ploaia de afara recomand o pelerina si niste cizme de cauciuc ;D ;D ;D! Sau mai simplu un garaj sau o parcare subterana :D :D :D!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pelerina am, cizme am, CHEFUL s-a dus ! :headbang: Masina zace pe alee in curte, daca o sa se opreasca ploaia o sa o execut diseara/ la noapte, sub clar de luna. Am apucat sa dau dimineata comanda pentru o noua garnitura de pe ingaraj.ro, in poza parea ca este din "ceva" imbracat in tabla (nu m-au sunat sa imi confirme comanda). Andule, raman la cea de pe masina sau sa trec la versiunea numarul doi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca trebuie sa fie un pic mai groasa garnitura, nu sa fie tabla simpla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

O intrebarica: Merita deranjul de a lua in calcul un downpipe de 3" in loc de 2.75" ?

Mie imi pare ca nu... dar am zis sa ma sfatuiesc si cu voi.

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merita. Doar daca vrei sa treci de 300 de cai...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu fixatia, pardon problema mea. Am comandat o noua garnitura de saxofon si fiindca era la fel cu prima, adica o tabla simpla nu am cumparat-o. Am cumparat in schimb o placa de http://www.gtools.ro...st-isoplan-750c si intrebarea este: sa imi fac o garnitura dupa sablon din acest material? Am pus o bucata deasupra aragazului, si in circa 90 de secunde de contact direct cu flacara culoarea a devenit maro, iar la atingere s-a sfaramat. Sa ii fac pe margini din tabla de doza de cola doua inele, exact ca la o garnitura de chiulasa? Sau daca raspusul o sa fie negativ, eu ce spumele marii albastre fac?

Mersi :smile:

ps: urmele de pe saxofon/ garnitura sunt de la clingheritul pus de mine la montajul initial.

post-76-0-46087700-1399920059_thumb.jpg

Edited by alf 08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti am o intrebare cam grea. Stie cineva cati dinti are cureaua de distributie la modelul meu si care este latimea curelei? Gasesc tot felul de modele Continetal cu 142 dinti si 23 mm latime sau 148 dinti si tot 23 mm latime. Sunt in ceata rau de tot. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi spune 142 dinti, 23 latime , de la GATES ( cod GAT4387), cod motor: B4164S, B4184S, B4204S. OEM 9440383.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In functie de seria de motor, stabilesti ce tip de curea ai (CT979 sau CT759)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat cu esapamentul, am imbracat cu pasta de etansare Walker garnitura originala. Plus ca, hihihi, mi stupid, filetul unui prezon de pe galerie era dus. La montajul initial l-am strans cu simt de raspundere, gandidu-ma ca o sa tina...Am folosit un surub cu piulita aferenta in locul lui si este O K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma am rezolvat-o. De fapt am rezolvat sa gasesc codul motor la modelul meu si bineinteles multumesc Cristian Scutaru. :) B4164S este. La curea Continental ma interesa dar am luat legatura cu MC si se rezolva bine. Multam fain baieti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am ceva probleme cu injectoarele...si am pus-o pe un tester la un service obijnuit si a spus ca e o singura eroare dar nu are habar ce inseamna...codul e "500AO"= O (omega)omega

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ma poate ajuta cineva va rog frumos? Va multumesc

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la un tester VIDA

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina din semnatura.

Stie cineva pe unde se duc firele de la consola centrala/display in spate la camera video spate?

Adica o iau pe centru? O iau prin dreapta si apoi pe sus pe partea dreapta pe deasupra usilor? Sau pe unde?

Multumesc!

Edited by Intel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baietii am o intrebare. La schimbul de ulei in momentul cand pun noul filtru pe masina trebuie sa-l umplu cu ulei sau il pun asa uscat cum este? Maine imi dau corigenta pe rover la schimbat ulei.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uscat,

ce faci cu uleiul uzat, unde il arunci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu. Habar nu am ce-o sa fac cu uleiul. Cert e ca nu o sa-l arunc aiurea

Share this post


Link to post
Share on other sites

La schimbul de ulei in momentul cand pun noul filtru pe masina trebuie sa-l umplu cu ulei sau il pun asa uscat cum este?

Roberte, daca filtrul este din metal si se infileteaza pe motor pui cam 3/4 ulei, cat sa nu-l dai pe jos cand il montezi. Sa dai cu ulei si pe garnitura lui. Ai grija sa nu-l strangi prea tare!

Uscat,

Depinde de filtru! Daca filtrul este tip cartus si intra in carcasa, il pui asa, daca este din metal si se infileteaza pe motor, trebie pus ulei in el!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa faci un schimb exemplar, atunci il umpli cu ulei noul filtru, dar nu se obijnuieste treaba asta pentru ca diferenta este doar teoretica in sensul ca motorul merge mai putin timp "fara" ulei atunci cand filtrul e montat plin. Deci daca vrei sa iei cuiva ochii il umpli, daca doar vrei sa faci schimbul nu il umpli si pornesti obligatoriu in relanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult baieti.

Andu este tip ce se infileteaza pe motor. Cum zici tu filtru ce intra in carcasa... asa am pe v40.

Mariusb o fac pentru rover care este tot a mea. Sa inteleg ca in mare parte nu-i rau nici asa nici asa. Inca odata va multumesc. Am plecat sa ma apuc de treaba

Edited by i love VOLVO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se da masina din semnatura.

Stie cineva pe unde se duc firele de la consola centrala/display in spate la camera video spate?

Adica o iau pe centru? O iau prin dreapta si apoi pe sus pe partea dreapta pe deasupra usilor? Sau pe unde?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine, xc90, am tras pe sus pe deasupra usilor, finut bagat sub cheder. Mai greu a fost la trecerea catre haion. Daca ar fi sa mai montez una, as incerca pe sub mocheta pe langa toata cablaraia masini, Nu stiu cum sunt pozitionate cablurile la xc60. Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se da masina din semnatura.

Stie cineva pe unde se duc firele de la consola centrala/display in spate la camera video spate?

Adica o iau pe centru? O iau prin dreapta si apoi pe sus pe partea dreapta pe deasupra usilor? Sau pe unde?

Multumesc!

De 1 luna de cand tot intrebi, puteai sa cuti 10 sec pe google si gaseai raspunsul la intrebarea ta http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/en-US/US/XC60/2011/T6%20AWD/Automatic/L.H.D/ShowDocument/ShowIiDocument/VCC-394789-1/XC60_2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Are cineva experienta cu retusuri pe tabla galvanizata? M-ar interesa ceva sfaturi privind pregatirea suprafetei, primer sau ce mai trebuie.

Multam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now