Andu G

Intrebari generale!

992 posts in this topic

Salut, pentru un s80 2007, pe masina am 225/50 R17, merge sa pun 235/45 R17? A incercat cineva? Atinge?va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta nu stiu sa iti raspund :) ... dar daca te hotaresti ce sa cumperi, te rog sa ma anunti si pe mine, ma intereseaza sa le schimb si eu :)Uite si o discutie intre colegi!

Am gasit asta. Pretul e ok.

http://m.autowebshop.ro/p/11461/becuri-auto-osram-set-de-2-becuri-h7-12v-55w-px26-cool-blue-intense/?gclid=CIra6cvH1r8CFeTItAodyzAADQ

Cool Blue Intense - Lumina albastra

Cum rezulta din numele ei, acest model de bec halogen este unul „cool”, adica este apreciat mai mult de cei care vor sa se evidentieze in multime.

Comparativ cu celelalte becuri halogene, acesta are o intensitate mai mare cu 20% (4200 grade Kelvin), adica poate fi considerat un bec halogen albastru, dar totusi legal.

Lumina alba produsa face ca fiecare calatorie sa fie considerabil mai placuta, creand o experienta extrem de similara cu becurile xenon.

Beneficii:

-Aspect elegant

-Până la 20% mai multă lumină

-Lumina albasta pentru un aspect xenon

Specificatii technice:

Caracteristici electrice

-Tensiune: 12 V

-Putere: 55 W

Durată de viata

-Durata de viata: B3/Tc = 100/200

Caracteristicile fotometrice

-Temperatura culoare: 4100 K

-Lumeni: 1500 ± 10 % lm

Descrierea produsului

-Tip: H7

-Aplicaţie: Far

-Omologare ECE: DA

-Gamă: Osram H7

-Tehnologie: Halogen

-Bază: PX26d

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine e 35RON bucata, nu credeam ca vrei pana la urma sa-ti cumperi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am comandat inca Alex. Adun pareri. Philips blue vision extreme ori osram cool blue.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am Osram dinastea de vreo 2 ani si pe scurta si pe lunga.Intradevar lumina e notabil mai alba pe sosea fata de un halogen normal, iar cele de pe faza lunga sunt aprinse tot timpul la 40% din putere, pe timp de zi, si nu s-a ars niciunul pana acum.

Parerea mea ca merita, iar pretul la Alex e bun, eu am dat mai mult pe ele atunci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helau, nu postez pe sectiunea 300, caci sunt cam singurel pe acolo. Asadar, din lipsa de ocupatie, de doua zile tot citesc despre aprinderi CDI, adica astea http://en.wikipedia.org/wiki/Capacitor_discharge_ignition . Ideea de baza este ca as vrea sa imbunatatesc aprinderea tancului din dotare, motor redblock B200 E, injectie multipunct fara catalizator. Momentan sistemul de aprindere este pus la punct, fise, capac delcu, lulea, bujii dar vreau sa "experimentez" niste scantei mai puternice, sau chiar multi-scantei. UUUUUUU <ahttp://www.volvo-club.ro/uploads/emoticons/default_evil6.gif' alt=':evil6:'> . So, cine ma poate lamuri, caci am o varza in cap momentan. Sa nu uit (nu vreau sa fac reclama), dar in bujiile astea sunt urme de iridium - http://automed.ro/index.php?menu=categorii&action=list_produse&filter_categorie=Aprindere/compresie&filter_subCategorie=bujii-iridium ? 30 de lei? Astept nerabdator sa ma lamuriti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal

Cred ca ar fi important sa precizezi si "injectie multipunct" mecanica...

Poate imi scapa mie ceva dar in momentul asta nu pricep de unde iei semnal.

Doar cu bujii nu faci nimic. Nu merge una fara alta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, ca te-am prins ! :evil5: am injectie electronica k-jetronic, iar la faza cu semnalul m-am pierdut si eu. Delcoul meu nu are platina, nu are senzor Hall, nu are nimic. Distribuie scanteile si atat. Muhahahahaha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grrr, my bad. Este un LE-Jetronic. So, daca delcoul meu este doar distribuitor (nu cum spune numele ruptor- distribuitor), ce pot upgrada? Uite aici cel mai bine cum arata: http://philippe.boursin.perso.sfr.fr/pdgdiag2.htm. Dar bujiile, bujiile, sunt bune de ceva acelea din link-ul de mai sus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta-i alta treaba si in cazul asta exista informatie cu tonele.

Se upgradeaza mai multe chestii... inclusiv ECU.

Ii spune wasted spark mode. Cauta asa sau Butchka wasted spark.

Se axeaza pe sistemele LH, poate si pentru altele (nu am cautat).

E popular modul, il am si eu pe lista. E usor de facut.

Cateva exemple:

http://forums.turbob...ad.php?t=246170

http://forums.turbob...ad.php?t=235767

https://www.facebook...79268623&type=3

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoleu in ce ma bagi, o sa imi blochez neuronul :evil6: . O sa muncesc azi, e clar...fizic o sa fiu langa colegi, si atat. :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare . Am si ej o nelamurire mai exact cu cat timp inainte de expirare se poate face itp ? Pana acum lam facut doar dupa expirare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca merge si cu cateva zile-o saptamana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2010, l-am facut cu 2 luni mai devreme...adica expira in iunie si eu l-am facut in mai ( urma sa fiu plecat din tara cu masina iar cand ma intorceam veneam cu el expirat).

...dar am pierdut 2 luni din cei 2 ani :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult . Ca vreau cam cu o luna mai devreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca este specificat undeva in legislatie, cu cat timp ai voie sa faci ITP-ul inainte. Teoretic il poti face si odata pe an, nu cred ca este o problema. Obligatoriu la minim 2 ani, insa nu scrie nimic de maxim

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar ti-e clar ca facandu-l pana acum DOAR dupa expirare, ai riscat foarte mult. Banuiesc ca stii ce pateai daca te oprea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

se ia talonu si nr . amenda si mergi la rar sa faci itp ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista o limita +/- de timp in care trebuie sa faci itp-ul fata de data la care expira.

In cazul im care imspectia a expirat, nu se plateste amenda la rar/service, singura amenda o da politia daca te prinde fara... Va spun din proprie experienta ca de fiecare uit sa le fac la timp si nu am platit niciodata nimic in plus.

Mihai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta stiu . Eu ma refeream daca te prinde politia ce se intampla, presupun ca si @intel .

Multumesc mult de raspunsuri :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta am si zis: "daca te oprea". Se subintelegea ca politia.

Deci cu becurile de pozitie vad la service ca nu are siguranta separata. Ma rog

Alta intrebare: daca ai trapa panoramica, am inteles ca sunt niste scurgeri care se pot infunda. Unde sunt exact acele scurgeri? Se pot infunda doar de la praf amestecat cu apa adica un noroi sa zicem? Si care sunt efectele?

Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca este specificat undeva in legislatie, cu cat timp ai voie sa faci ITP-ul inainte. Teoretic il poti face si odata pe an, nu cred ca este o problema. Obligatoriu la minim 2 ani, insa nu scrie nimic de maxim

@panutz:

Invers !

:slap:

@Intel:

Conductele trebuie sa fie in stilpii de l aparbriz si in

cei din spatele portierelor spate. Asa e la modelele mai vechi .

Se infunda exact de la praful in amestec cu apa,

care se cimenteaza si o sa inceapa sa-ti iese apa in habitaclu ,

dar e cam noua masina ta pentru asa ceva, citi km are la bord ?

Edited by Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce leg are cu vechimea/km daca de la praf amestecat se intampla? Poate sa se intample si la 5000. Nu stiam de asta, mie mi s-a spus de frunze....de care m-am ferit in mod special. Mda, cred ca s-a infundat pt ca m-am trezit cu niste urme pe parbriz: in partea soferului cam la mijloc intre stalp si oglinda si pe partea dreapta, mai inspre oglinda.

Prima data, in necunostinta mea, am crezut ca s-a nasolit chederul de la parbriz dar la parbriz n-am umblat.

Intrebam cam pe unde sunt ca poate pot sa le desfund eu pana ajung la service ca oricum trebuie sa ajung pt revizie.

Are 5 ani si aprox 50k km.

Edited by Intel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@intel idea era ca mam simtit luat peste picior cu felul in care mai intrebat daca stiu ce pot patii daca ma prinde politia . Evident ca am lecturat legislatia cand miam luat permisul ... multe poti patii din diverse motive (la general vorbind) ne asumam niste riscuri cand luam o decizie .

In rest numai bine si o seara placuta va doresc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now