Andu G

Intrebari generale!

992 posts in this topic

Ca-n tren in sensul ca nu l-am facut acum (oricum trebuia sa iau masina ca am nevoie de ea, asa caruta cum e). O sa comand senzorul la Alex si ma duc sapt viitoare sa-l pun si pana atunci ma mai gandesc si cu parbrizul.

Se pare ca s-a schimbat toata lumea pe acolo: dl Chitescu nu mai este deloc, tipul de acolo din fata (imi scapa numele acum, un tip asa super calm de la scaunul din mijloc) nu mai e, tipul de pe partea de tinichigerie (tot acolo de la receptie) nu mai e si la partea comerciala la fel, numai fetze noi.

Si la service, sef a pus pe unu din cei de acolo se pare, ca era cu salopeta pe el etc (Adrian Ionescu). A zis ca ar putea sa-mi faca o reducere la manopera de parbriz bla bla. Ok, trecand peste partea asta materiala......nu pot sa inteleg cum s-a dezlipit dintr-o data parbizul ala (ma rog, dezlipit e mult spus....nu mai e etans si se prelinge apa). Am intrebat si a ridicat din umeri. Cum sa zic, se pare ca nu stie de la ce e dar e sigur de la ce nu e :smile:

Adica ii zic "dom'le am garaj, masina sta acasa in garaj, iarna incalzit, la birou e parcare subterana deci o partea destul de importanta a timpului e ferita de ploaie, vant, zapada, soare deci ce a batut in ea de s-a dezlipit parbrizul ala?" Cica nu ca nu e de la soare si sigur nu de la conditii de exploatare. Deci sigur nu e de la conditii de exploatare dar nu stie de la ce ar putea fi.

Alta chestie care sincer mi se pare TARE este ca placutele pe spate au 5/12mm si alea de pe fata.........................12/12mm aaaa???!!! ????

Cand l-am intebat pe seful de service cica da, pe spate se duc primele ca sunt discurile mai mici etc (ca i-am zis ca mi se pare normal sa se duca primele alea de pe fata ca doar are tractiunea pe fata ca nu e 4x4 tot timpu'.) Dar nu asta mi se pare tare, ca ok alea se duc primele etc. dar mi se pare incredibil ca dupa 47mii km placutele de pe fata sa aiba 12/12? ??? Adica....noi noute? Ba da-ma dracu.

Ca sa nu mai zic ca mi-au bagat o proforma in urma unor recomandari (nu sunt urgente dar de avut in vedere in viitor) cum ca ar trebui reetansate 3 injectoare dar ca ei operatia asta o fac cu tot cu schimbatul conductelor injectoarelor si tot ce presupune (cleme, O ringuri, garnitura capac tacheti)....o intreaga distractie.

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intel, marii meseriasi Primus - trebuie pusi intre ghilimele.

Intotdeauna.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ii ridicam eu in slavi cum ii ridica unii dar parca nu eram chiar asa de dezamagit ca acum.

Pai daca si astia-s intotdeauna cu ghilimele.....eu cu cine (mai) votez?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi frumos in Ungaria, Austria, Germania intr-o mini-vacanta si rezolvi toate problemele pe-acolo. Apoi vii si le povestesti "meseriasilor" ce si cum s-a rezolvat, cum s-a putut si altfel, etc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e un sfat foarte bun la care nu m-am gandit pana acum.

Apropo, ca veni vorba de placutele de frana. Deci ziceau ca alea de pe spate au 5/12. Cat mai merge cu ele? Adica la cat e indicat sa le schimb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg cu ce te-a deranjat Primus?

Problemele tale sunt de fapt insatisfactii datorate fabricatiei sau service-arii?

Oamenii ti-au dat un diagnostic bazat pe examinare, experienta si cunoasterea lor, vis-a-vis de ce ai observat si ai aprobat ca fiind real.

Ai reparat ceva acolo si nu esti multumit de rezultat sau care e problema? Rafineaza putin, pls, sa intelegem care-i plangerea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mele placute pe spate daca ar fi sa le dau un scor ar fi 2/12 si am achizitionat un set in cazul in care aud o harsaitura le-am schimbat . Asta a fost acum 2500 km /2 saptamani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi, la mine 5/12 nu e scor. Scrisesem mai sus, sunt mm.

Adi, sa inteleg ca esti unu dintre cei care "ii ridica in slavi"? Sa ne aducem aminte ca primus sunt reprezentanta, nu un service multimarca/de cartier. De aceea, ma astept sa fie "tzatza de matza" acolo dar daca incepand de la tanti de la receptie care nu stie decat sa-mi dea dreptate si sa ridice din umeri si care nu are nici macar niste cunostinte minime, trecand pe la faptul ca nu-si asuma niste defecte/viciu de fabricate (repet, reprezentanta fiind), pana la, cireasa de pe tort (in cazul meu) ca m-au plimbat 2 ANI, repet 2 ani pt o problema cu camera si ridicatul din umeri de rigoare. Am scris la vremea respectiva despre asta. Repet, reprezentanta fiind. De atunci, increderea a inceput sa scada si nu-mi prea dau motive sa creasca.

Pt mine primus se confunda cu volvo si volvo se confunda cu primus. Deci eu ma duc la volvo nu la primus si deci increderea in volvo imi scade incepand de masina care se vrea premimum dar e premium doar la bani dar incepe sa cada diverse chestii importante de pe ea dupa ce iese din garantie (si asta ma astept sa se intample la alte marci non premium), pana la reprezentanta lor care nu se ridica la nivelul premium. Si nu se ridica pt ca-si permit, sunt singurii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am de ce sa ii ridic in slavi, nu am beneficiat de serviciile lor, iar experientele mele cu reprezentantele le-am expus de-a lungul timpului.

Totusi, in opinia mea, in trecut s-a abuzat de forum pentru expunerea unor viziuni "not 100% right", imbratisate ca adevar absolut.

Poate si pentru ca unii nu au stiut sa isi trateze problemele punctual, nu au fost pregatiti pentru ce inseamna intretinere auto premium sau doar au mancat ceva cu gura plina... unele reprezentante chiar s-au inchis. Fapt ce chiar ma deranjeaza.

Asta e o paranteza. Nu ti se adreseaza.

In astia 2 ani de probleme, ai facut vreodata o plangere scrisa? Ai cerut pe cineva din conducere care sa iti ofere explicatii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 ani de ignorare dupa o ditamai suma de banii este inadmisibil dupa parerea mea ... am inteles ca scorul acela e mm la altceva nu ma puteam referi . Eu tiam zis cat am umbat cu placutele mele pe spate de 2 mm , mai putin de un sfert de uzura . Tu ai undeva pe la jumatea uzurii

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi

Da, eu 5/12 dupa 47k km. Dar pe fata, 12/12? Cum e posibil asa ceva? Si l-am intrebat pe sefu de service de 2 ori daca e sigur si mi-a confirmat. Cand l-am intrebat cum e posibil......a ridicat din umeri. La fel ca si la discutia/intrebarile despre parbriz, curea auxiliara.

@Adi

Si stai sa ajung la un calculator si sa am putin timp, sa mai iti spun o data faza cu parbrizul.

Si da, in aia 2 ani am tot vorbit cu dl Chitescu (era sefu de service pe vremea aia), m-am conversat de nenumarate ori pe mail. Sa ne intelegem, nu zic ca nu vroiau, ci doar erau neputinciosi. Pai daca ei nu stiu, atunci ce pretentii sa mai am de la un service multimarca? Intradevar, sesizare scrisa n-am facut.

Edited by Intel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Intel, in cazul in care nu ai stiut, Primus este un service Volvo, un SRL agreat de Volvo. Nu este reprezentanta facuta de Volvo in Romania. Ei umpara softurile pentru masinile noastre, cumpara inclusiv Banner-ul care apare pe site. Cumpara masinile din Showroom si primesc gratis doar cateva maruntisuri care tin de marketing. Ca sa trimita oameni la specializare, de asemenea trebuie sa plateasca. Pentru a tine oamenii buni si cu o oarecare experienta, trebuie sa-i motiveze si probabil ca nu-si permit, sau exista o alta explicatie. Problema cea mai mare la ei, este diagnoza si interpretarea ei, ca pe mecanica am inteles ca sunt ok. Diagnoza in general, nu doar cea electronica.

Acum intelegi de ce se ajunge la asemenea situatii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

,,,(era sefu de service pe vremea aia), m-am conversat de nenumarate ori pe mail. ...

Sorry dar seful de service nu este persoana caruia te adresezi pentru o nemultumire de sistem organizational. El putea maxim sa iti raspunda ce se poate face sau nu la vreo problema concreta a ta, nu si de ce nu se rezolva de atata timp.

Ma indoiesc ca structura de feedback clienti a facut ca nemultumirle tale sa treaca mai departe de respectivul sef. Nu ai batut la usa care trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da` de ce trebuie sa stie clientul "la ce usa sa bata" atunci cand intra cu masina in REPREZENTANTA ???? E sat fara caini acolo ? Nu stie stanga ce face dreapta ?

Asta-i chiar buna,

Share this post


Link to post
Share on other sites

In conditiile in care nu a facut nici o plangere scrisa si s-a rezumat la discutii cu seful de service, cine ar trebui sa stie ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca Primus e un service ca oricare altul, cu deosebirea ca practica

preturi de mare reprezententa, atunci aferim ...; mie, cel putin mi-au cerut,

la un control, cam de 4(patru) ori mai mult decat Gieuroservice, care e un

service multi marca , pacat ca nu mai am factura proforma ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva la ce temperatura porneste ventilatorul la masinile Volvo pe benzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

110-115 grade parca

Share this post


Link to post
Share on other sites

E de bine.Eu fiind obisnuit cu tractorul meu,cand am vazut ca abia la 115 grade a pornit ventilatorul,am ramas "foarte surprins" :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, eu 5/12 dupa 47k km. Dar pe fata, 12/12? Cum e posibil asa ceva? Si l-am intrebat pe sefu de service de 2 ori daca e sigur si mi-a confirmat. Cand l-am intrebat cum e posibil......a ridicat din umeri. La fel ca si la discutia/intrebarile despre parbriz, curea auxiliara.

Placutele de frana "tin" functie de maniera de a conduce sportiv/linistit, regimul de lucru cu franari dure/progresive, temperatura, cutia de viteze automata/manuala, etc. Indiferent de aceste conditii, placutele pe fata se uzeaza mai repede decat cele pe spate (atentie nu conteaza ce fel de tractiune are masina fata/spate/4x4).

In principiu la fiecare doua schimburi pe fata se schimba si spatele odata.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut...am un volvo s60, din 2002, 2.4i 20v(170cp) si imi da batai de cap. in timp ce merg pe strada si o las pe liber se coboara turatiile...cand ma apropii de o rotunda si vreau sa virez(mereu pe liber) da sa moara motorul!!! in loc daca virez volanul nu se intampla nimic....numai in mers. stie cineva care este cauza???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clapeta de acceleratie murdara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, si-a revopsit careva jantele? Erau niste posturi despre reparatii/ resconditionari jante si nu le mai gasesc. Am probleme cu o janta care observ eu ca se exfoliaza din ce in ce mai mult. Greseala mare a fost ca am mers si iarna cu jantele de aliaj si cred eu ca zapada, temperaturile, nisipul, sarea si ce se mai da pe carosabil au cam afectat jantele. Daca stie careva unde se pot reconditiona la modul profesionist( nu doar un chituit si vopsit) va rog sa-mi lasati linkul respectiv. Multumesc 559ed4b014b40132f69172aa7512c047.jpg81f139ce823a2ab1103f499341a62b17.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, si-a revopsit careva jantele? Erau niste posturi despre reparatii/ resconditionari jante si nu le mai gasesc. Am probleme cu o janta care observ eu ca se exfoliaza din ce in ce mai mult. Greseala mare a fost ca am mers si iarna cu jantele de aliaj si cred eu ca zapada, temperaturile, nisipul, sarea si ce se mai da pe carosabil au cam afectat jantele. Daca stie careva unde se pot reconditiona la modul profesionist( nu doar un chituit si vopsit) va rog sa-mi lasati linkul respectiv. Multumesc 559ed4b014b40132f69172aa7512c047.jpg81f139ce823a2ab1103f499341a62b17.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eu le-am revopsit electrostatic si unde erau lovite le-au incarcat

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now