Andu G

Intrebari generale!

992 posts in this topic

Cu placere :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Legea cauciucurilor de iarnă prevede ca şi roata de rezervă să fie dotată corespunzător, asta însemnând cu cauciuc de iarnă. În cazul în care şoferul a făcut pană şi este surprins pe un drum acoperit cu zăpadă sau polei cu un singur cauciuc necorespunzător, respectiv de vară, va fi amendat."

Faci pana si trebuie sa pui un cauciuc de vara - esti amendat.

Citi dintre voi aveti vara cauciuc de vara si iarna cauciuc de iarna, de rezerva ????

Eu unul nu am decit unul de vara...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe roata aia de motoreta de la mine din portbagaj nici nu stiu ce cauciuc pot considera ca este!? :)) Ii tatuez un fulg cu ceva si il fac de iarna...si cu el, si fara el, tot in Romania suntem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-le in amarul lor :)

bine ca sprayul pentru pene si compresorul nu trebuie sa fie de iarna :)

eu si pe tractor am roata de aia ingusta ;de unde sa cumperi cauciuc de iarna pe el :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roata ingusta are anvelopa de iarna, cel putin dupa profil, nu m-am uitat dupa fulgi pe ea, insa profilul este de iarna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legea nu spunea sa ai doar pe rotile motrice cauciucuri de iarna ?

Si asta cu trusa medicala valabila e de rasul curcilor ... tot timpul vezi oameni decedati din cauza expirari garoului ... ce poate expura la un garou si 2 pansamente ? Sterilitatea lor ??? Oricum ii le pui cu mana plina de ulei si praf dupa accident ...

Legii peste legi si din lipsa de ocupatie se mai trezeste cate un destept cu ideei bune de genu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi, cand pui rezerva in locul rotii desumflate, nu devine si ea motrica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate are pana pe spate

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legea spune ca trebuie sa ai anvelope de iarna si atat! Nu 1, 2 sau 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

A facut cineva asa ceva la un far?

Se crapa usor plasticul sau reusesc sa-l desfac cu uscatorul de par ? :P

Am un far nou, si unul vechi; cel vechi are afumata sticla si lupa putin murdara....si parca as incerca sa-l curat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu, dar cu feon industrial, ca in film! Cu grija si rabdare, nu spargi sticla

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A facut cineva asa ceva la un far?

Se crapa usor plasticul sau reusesc sa-l desfac cu uscatorul de par ? :P

Am un far nou, si unul vechi; cel vechi are afumata sticla si lupa putin murdara....si parca as incerca sa-l curat.

La rece ,adica la temperatura camerei ,cu mare atentie si degete de mare finete tactila si niste scule ajutatoare.Asta daca vrei sa salvezi geamul vechi si corpul farului.Reusesti si nu spargi nimic.La punerea noului plastic geam trebuie sa ai acel silicon cauciucat sa nu lasi pori ca se abureste geamul ori pui silicon de parbriz dar va fi definitiv lipit

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci nu mai vrea gpl deloc sa mearga .cand se cupleaza moare motoru....asta dupa ce m=am chinuit vreo 4 luni cu dat in nas la accererare. nimeni nu ma poate indruma undeva unde cineva poate sa-mi spuna cauza?volvo s40,1997 ,1.8,gpl segvential din fabrica.precizez ca am fost la cateva ateliere din bucuresti,,specializate pe gpl"si raspunsul a fost negativ de fiecare data.nimeni nu se baga,nimeni nu a vazut o instalatie ca asta,nimeni nu are mufe pt o diagnoza,nimeni nu stie de la ce poate fi....poate cunoasteti voi pe cineva capabil de un raspuns ferm in legutura cu aceasta problema...va multumesc si astept cu nerabdare sfaturile voastre!

Edited by cyper1978

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci nu mai vrea gpl deloc sa mearga .cand se cupleaza moare motoru....asta dupa ce m=am chinuit vreo 4 luni cu dat in nas la accererare. nimeni nu ma poate indruma undeva unde cineva poate sa-mi spuna cauza?volvo s40,1997 ,1.8,gpl segvential din fabrica.precizez ca am fost la cateva ateliere din bucuresti,,specializate pe gpl"si raspunsul a fost negativ de fiecare data.nimeni nu se baga,nimeni nu a vazut o instalatie ca asta,nimeni nu are mufe pt o diagnoza,nimeni nu stie de la ce poate fi....poate cunoasteti voi pe cineva capabil de un raspuns ferm in legutura cu aceasta problema...va multumesc si astept cu nerabdare sfaturile voastre!

Eu am fost aici dupa ce am fost in Bucuresti,Pitesti,Ploiesti,Constanta,Brasov si sunt foarte multumit de rezultat.

http://www.instalatii-gpl-auto.ro/

Edited by vlpvlp06

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc baieti pt rapiditatea raspunsurilor.primo il voi incerca pe cel de la ionut dupa care poate voi pleca si la buzau....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,as dori daca se poate sa ma ajutati cu niste sfaturi/sugestii pt o firma rent-a-car din Bucuresti,as vrea sa vin acasa pt un weekend si sa inchiriez o masina,ce ma intereseaza mai mult sa nu fie o firma cu costuri ascunse,ca am inteles ca se practica,tare as vrea un Volvo dar nu inchiriaza nimeni pe 3 zile,doar de la 4 in sus si daca o aduc mai repede sunt taxat,va multumesc!

ps:daca nu am intrebat in sectiunea potrivita cer mii de scuze si rog un moderator sa mute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rugamintea, daca ma puteti ajuta cu informatii despre operatiunea de schimbare a uleiului la servo pentru masina din profil.

Scot cu seringa sau e vreun stut pe caseta?

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lichidul de servo se schimba prin completarea bidonului de completare continuu , cu furtunul de retur scos intr-un alt bidon cu motorul pornit si se vireaza stg-dr pana cand uleiul pe retur iti vine curat . Asa tot sistemul are ulei nou .

grija mare, sa fie mare aportul de ulei in bidonas-ul de completare.

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum a zis Cristi ,pe retur,insa sa pornesti motorul f putin ,2,3 secunde ca sa nu lasi pompa sa lucreze in gol .Faci un fel de flush ,amestecind lichidul in vas pompa pina iti curge curat.Cred ca iti intra 0.8-0.9 l deci cumperi vreo 2 litri si cred ca este ca la mine echivalent cu Dexron 2 D sau E posibil sa fie de culoare maron si nu rosu dar merge si rosu(ATF 220).Este vba de MY1991 .Din asat verde OEM este cam subtire insa tu pui ce crezi

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Metoda curata prin care schimbi 70-80%:

1. Ridici masina pe capre si scoti tot lichidul din vas cu ajutorul unei seringi sau pipete pentru verificat antigelul

2. Virezi volanul maxim într-o direcție. Scoți lichidul din vas

3. Virezi maxim volanul în direcția opusă. Scoți lichidul din vas

4. Repeți până nu mai iese lichid în vas.

5. Completezi în vas

6. Faci o cursă completă de volan

7. Completezi

8. Pornești motorul

9. Faci două curse complete de volan

10. Completezi

11. Repeți până nu mai se aud zgomote dinspre pompă

12. Bagi o tură cu mașina pe un traseu cu multe viraje din scurt.

13. Verifici și completezi nivelul din vas

Edited by pedala
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vin si eu cu cateva de intrebari.

La dric D5 2004 are dpf? Trebuie sa ies cu dricu pe autostrada si sa-i dau pedala sa se regenereze? Dupa ce merg numai in oras 20-50 km daca apas tare acceleratia scoate fum negru. Si dupa ce merg cu ea mai tare nu mai scoate. E normal? Se infunda turbina sau se depune ceva prin toba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope nu ai DPF .... aia e partea frumoasa la masinuta ta :D merge de te saturi de ea , fara regenerari , fara un management foarte strict ... adica filtre , consumabile etc . evident daca o intretii se mentine mai bine dar tot merge ...

si in legatura cu fumul . si a mea face lafel ... mai exact daca se merge mult cu ea in oras intra si in protectie (mesaj high emisons) sincer eu doar cu mersul indelungat aprox 1 an cu ea prin oras am primit acest mesaj ... dar pe autostrada si-a revenit , apoi inca un an condusa de mama (mai subturat) a aparut din nou , apoi un drum lung si-a revenit ... acum am rugat-o pe mama sa o lase macar pana in 2500 rpm

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now