Andu G

Intrebari generale!

992 posts in this topic

Tabla ambutisata si pe urma sudata in puncte de carsoserie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma refer imediat dupa. Adica sub mocheta e direct tabla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e direct tabla, mai ai insonorizarea fonica care este lipita de mocheta(un fel de burete/spuma)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok multumesc. Ca tot veni vorba, insonorizarea fonica la masina asta e o gluma proasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 minute, Intel a spus:

Ok multumesc. Ca tot veni vorba, insonorizarea fonica la masina asta e o gluma proasta.

Sunt multe aspecte la volvo care sunt o gluma proasta , dar cand te infigi in copac ... o sa vezi ca nu isonorizarea te salveaza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum x ani, da. Recunosc, atunci cand am luat-o, pe siguranta am pus accentul, dovada ca am mai pus la optionale chestii de siguranta. Acum x ani, era o....cum sa-i zic...o prapastie mare intre volvo si alte branduri, chiar de top. Intre timp, toate elementele de siguranta (si nu numai) pe care le gasesti pe volvo, le gasesti si pe alte branduri de top (poate chiar si altele in plus pt ca evolutia la volvo e mai greoaie). Intre timp, nu putem spune ca decat ca pretul a ramas de top, multe altele lasa de dorit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai schimba-l ...  xc90 nou ... e greu sa compari masini din 2009 cu masini din 2016. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu știu câți dintre voi au avut accident în Volvo însă cei care au avut nu mai cumpara alta marca. Eu am avut pana acum 22 de Volvo uri și pot spune ca am fost mulțumit de toate .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ai scapat din toate?:D....

 

Offtopic

Au o infrastructura un pic mai aparte si achizitionate  cu ceva daune ,nu se mai fac ieftin,intrucit anumite compoenent merg de noi (scumpe)asta e motivul care la un Volvo merita sa-l cumperi cu ceva mici daune mecanice decit ale sasiului ,caroseriei, ori cu niste zeci de mii km dati inapoi etc. 

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Intel said:

 

Acum x ani, da. Recunosc, atunci cand am luat-o, pe siguranta am pus accentul, dovada ca am mai pus la optionale chestii de siguranta. Acum x ani, era o....cum sa-i zic...o prapastie mare intre volvo si alte branduri, chiar de top. Intre timp, toate elementele de siguranta (si nu numai) pe care le gasesti pe volvo, le gasesti si pe alte branduri de top (poate chiar si altele in plus pt ca evolutia la volvo e mai greoaie). Intre timp, nu putem spune ca decat ca pretul a ramas de top, multe altele lasa de dorit.

Sa te fereasca Dumnezeu sa afli ce inseamna cockpit-ul la Volvo dpdv siguranta. Primul S60 care l-am avut, dupa ce l-am vandut, a suferit a mica coliziune la 80 km/h sub spatele unui camion, in stationare. Toata partea din fata facuta acordeon, in schimb cockpit-ul neatins - doar airbag-ul din volan sarit. 

Inutil sa va spun ca proprietarul si-a cumparat alt Volvo, cu banii de la asigurare, fiind convins de ce o ia. 

Daca comparati masele - exemplu S60 - 1800+ kg - cu alte masini similare - veti vedea ca aceste insonorizari slabe sunt compromisul de a pune siguranta in ele. Daca mai aveau si insonorizare buna, treceau probabil de 2200 kg - e prea mult si cost prea mare. 

Fiecare brand isi alege strategia pe care merge - show-off, siguranta, confort, luminite in bord etc.

De acord, cand ploua torential poate zgomotul in habitaclu nu este ceea ce ti-ai dori neaparat - insa sa nu uitam istoricul brandului si cu ce s-a consacrat. 

Iar vizavi de securitate, daca pui toate sistemele de siguranta care exista acum la Volvo - ma refer mai ales la modele noi - este inca diferenta mare intre acestea - care chiar functioneaza - si alte branduri, pot fi ele si cele nemtesti de top. Japonezii de abia acum au introdus aceste sisteme pe masini - la Volvo unele sunt deja si de 5+ ani. Va dau un exemplu - City Safety. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat timp, aproximativ, dureaza schimbarea: discuri frana spate, placute frana spate, bielete antiruliu fata si bucse bascula mari fata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ore tehnologice sau fizice ? :D

Fizic max 2h, tehnologic vreo 4h . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discuri cu placute spate cu CURATAT BINE DE TOT si gresat pe acolo cam 1h. Bielete fata 10 minute. Bucsile mari ne-au luat azi 2 ore si o panza de flex la un S40 :))

Sent from my D5503 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, maverick a spus:

Sa te fereasca Dumnezeu sa afli ce inseamna cockpit-ul la Volvo dpdv siguranta. Primul S60 care l-am avut, dupa ce l-am vandut, a suferit a mica coliziune la 80 km/h sub spatele unui camion, in stationare. Toata partea din fata facuta acordeon, in schimb cockpit-ul neatins - doar airbag-ul din volan sarit. 

Inutil sa va spun ca proprietarul si-a cumparat alt Volvo, cu banii de la asigurare, fiind convins de ce o ia. 

Daca comparati masele - exemplu S60 - 1800+ kg - cu alte masini similare - veti vedea ca aceste insonorizari slabe sunt compromisul de a pune siguranta in ele. Daca mai aveau si insonorizare buna, treceau probabil de 2200 kg - e prea mult si cost prea mare. 

Fiecare brand isi alege strategia pe care merge - show-off, siguranta, confort, luminite in bord etc.

De acord, cand ploua torential poate zgomotul in habitaclu nu este ceea ce ti-ai dori neaparat - insa sa nu uitam istoricul brandului si cu ce s-a consacrat. 

Iar vizavi de securitate, daca pui toate sistemele de siguranta care exista acum la Volvo - ma refer mai ales la modele noi - este inca diferenta mare intre acestea - care chiar functioneaza - si alte branduri, pot fi ele si cele nemtesti de top. Japonezii de abia acum au introdus aceste sisteme pe masini - la Volvo unele sunt deja si de 5+ ani. Va dau un exemplu - City Safety. 

Dupa parerea mea la banii respectivi Volvo este cel mai sigur, de exemplu S60-ul pe care conduc zi de zi are city safety, adaptic cruise control full automatic brake pana la viteza de 200 km/h, lane departure warning, ...... ceea ce cu 5 ani urma nu prea se gasea la alte modele sau optiunile respective costau enorm de mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Bogdan G said:

Ore tehnologice sau fizice ? :D

Fizic max 2h, tehnologic vreo 4h . 

 

9 hours ago, Midnight Caller said:

 

Discuri cu placute spate cu CURATAT BINE DE TOT si gresat pe acolo cam 1h. Bielete fata 10 minute. Bucsile mari ne-au luat azi 2 ore si o panza de flex la un S40 :))

Sent from my D5503 using Tapatalk

Ok merci, deci in jur de 3 ore, ca sa facem o medie. Ce inseamna "ore tehnologice" / "ore fizice"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca se factureaza 4 ore (conform duratei din VIDA) si ca de fapt operatiunea/operatiunile dureaza 2. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geez... cam aiurea, e ~144 lei ora de manopera la reprezentanta la noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca-s finuti cei de la Tudorut. La Primus e 222 ora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serios? In cazul asta ma intreb daca pretul care l-am vazut eu e cu tva sau fara. Chiar si fara e mai ok. Deja ma simt mai bine :D Cred ca e cu tva totusi, ca mai era un pret de 120... si daca bagi tva la ala, iese 144

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca imi amintesc corect era 120 pretul fara tva , si sub 100 pt masini care nu sunt volvo (parca asa scria la receptie in tm)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, asa e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare generala: bucse mari fata si bielete antiruliu fata, ce se poate intampla daca cedeaza in mers? Intreb pt ca n-am reusit sa le schimb azi, si ma gandesc sa aman pana dupa concediu si vreo 5000 km. Acum am inteles de la service ca bucsele sunt fisurate iar bieletele nush ce-i cu ele dar tre schimbate, si ca ar mai duce vreo 10000 km ambele. 

Edited by ironman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se intampla nimic, in afara de troncanit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah. Interesant. Ma asteptam la tot felul de scenarii. Am schimbat azi doar discurile frana spate si placutele frana spate. Nu scartaie, insa pt linistea mea, e normal sa huruie? 

Si inca ceva: cum se traduce in engleza: bucse bascula mari fata si bielete antiruliu fata? Google translate nu ma convinge ca e corect ce-mi zice.

Edited by ironman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca sunt cele cu strat protector, o sa haraie pana se ia de pe disc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now