Zee

v50 2007 consum

97 posts in this topic

Pai cand am luat Volvo-ul nu prea am facut drive test cu el, a fost un fel de blind date :smile:). Iar daca conduci un Renault cu motor de 1.5 Dci si zici ca diferenta de consum nu este mare, asa o fi,cat iti consuma tie Volvo in oras de zici ca Renault-ul la 5,9l% se apropie de consumul motorului de Volvo/PSA? Eu am pe oras consum undeva intre 7 -7.5 fara sa merg prea sportiv cu ea, deci o diferenta de peste 1.5 l/100km e aproape insesizabila?!?. Si trebuie sa recunosti ca motorul celor de la Renault nu rontaie asa tare, de multe ori zici ca e benzinar. Ma rog nu vreau sa starnesc polemici, mai ales ca nu e locul. Dar experienta mea cu motoare 1.5 Dci e vasta si destul de placuta: Logan 70 Hp 240k km, nici o interventie la motor, condusa de mine de la 0 km, Megane 2.2 175k km, la fel nici o problema, la fel de la 0 km, Duster 1.5 110hp aprox 70k km pana acum fara probleme, mentionez ca toate 3 au fost/sunt masini de servici. Cand am condus Volvo parca m-am intors pe prima mea masina de la munca: o Skoda Octavia 1.9Tdi 105 hp (parca) , iti da senztia ca la demaraje "tragi" de ea. Este adevarat ca si masina este putin mai grea, dupa ce trece de 2000rpm revine la viata.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Este adevarat ca si masina este putin mai grea, dupa ce trece de 2000rpm revine la viata.

Aici e problema...faptul ca S40 e masina destul de grea si de aici "lenea" pana la 2000rpm...dar daca nu o lasi sub 2000 o sa vezi ca lasa 1.5dci-ul in urma :D

Sunt 160 kg diferenta :D Asta inseamna ca Renaultul ar trebui sa fie incarcat cu 1+2 persoane mari iar in Volvo sa fie doar soferul ca sa fie masele egale...atunci nu cred ca mai prinzi S40-ul din urma :D

Conteaza si aerodinamica, si stilul de condus...iar consumul pe care il da producatorul este un consum la mers batranesc si nu cred ca e testat pe traficul din Romania...poate in Germania in orase unde traficul e mult mai fluent, consuma cat spun ei, dar la noi sigur nu. In Timisoara super-aglomerata imi ia si mie 7% Volvache...iar Opel Astra G 1.4 benzina cam 7-8%...diferenta e aproape nula din cauza ca nu ma pot folosi in oras de atuul motorului diesel: turbina si e si mult mai grea decat Opelul.

Tavi are S80 cu motorul 1.6d 80kW in Timisoara si ii consuma in medie cam 5, 5 si ceva parca (in afara), iar S80 e si mai dinozaur...dar mi se pare dragut motorul de 1.6d, doar DPF-ul ala ma mananca...poate si de acolo lipsa de demaraj pana la 2000rpm...abia astept sa il scot :evil6: :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta pentru ca nu ai folosit autoturisme din gama Renault probabil :)). 1.5 Dci-ul are un consum mult mai mic fata de 1.6 D (Tdci/Hdi) si in varianta de top dezvolta 110hp. Tinuta de drum nu se compara cu cea a unui Volvo.Si oricum Volvo e mult mai frumos, dar trecand des de pe una pe alta (Megane-Volvo) pot sa va spun ca 1.5 Dci e un motor superior fata de 1.6 D : nu are turbo lag (accelereaza linear), sau nu il simt eu la Renault, la Volvo pana la 2000 rpm te cam rogi de ea, motorul merge mult mai " rotund", nu se simt trepidatiile asa pronuntat. 1.6D pare un motor de generatie mai veche.

Acum nu aruncati cu pietre :).

Recunosc am avut un singur renault 19 1.4 benzina ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pai cand am luat Volvo-ul nu prea am facut drive test cu el, a fost un fel de blind date :smile:). Iar daca conduci un Renault cu motor de 1.5 Dci si zici ca diferenta de consum nu este mare, asa o fi,cat iti consuma tie Volvo in oras de zici ca Renault-ul la 5,9l% se apropie de consumul motorului de Volvo/PSA? Eu am pe oras consum undeva intre 7 -7.5 fara sa merg prea sportiv cu ea, deci o diferenta de peste 1.5 l/100km e aproape insesizabila?!?. Si trebuie sa recunosti ca motorul celor de la Renault nu rontaie asa tare, de multe ori zici ca e benzinar. Ma rog nu vreau sa starnesc polemici, mai ales ca nu e locul. Dar experienta mea cu motoare 1.5 Dci e vasta si destul de placuta: Logan 70 Hp 240k km, nici o interventie la motor, condusa de mine de la 0 km, Megane 2.2 175k km, la fel nici o problema, la fel de la 0 km, Duster 1.5 110hp aprox 70k km pana acum fara probleme, mentionez ca toate 3 au fost/sunt masini de servici. Cand am condus Volvo parca m-am intors pe prima mea masina de la munca: o Skoda Octavia 1.9Tdi 105 hp (parca) , iti da senztia ca la demaraje "tragi" de ea. Este adevarat ca si masina este putin mai grea, dupa ce trece de 2000rpm revine la viata.

5,9% clio dci 85cp

6,7% s40 1,6d 110cp +

Pana in 80km/h e bun si clio,logan,megane, dar dupa...mai greu.

*ambele masini fugarite cat de mult se poate in oraș.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

5,9% clio dci 85cp

6,7% s40 1,6d 110cp +

Pana in 80km/h e bun si clio,logan,megane, dar dupa...mai greu.

*ambele masini fugarite cat de mult se poate in oraș.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Clio e cat jumate de S40 la greutate... :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pai Clio are numai un far si o pedala :laughing7: , Clio 1.5 dCI are putin peste 1000Kg, 1020 sau 1045, ma rog o sa verific intr-un talon, Volvo S40 1.6D are 1384 kg, se vede clar ca este dublu nu???, iar in ceea ce priveste consumurile date de Dinoco a exagerat la Volvo in - si la Clio in +, eu cu Megane-ul in oras nu sar de 5.7-5.9, iar Volvo nu scade sub 7.3. acum depinde si in ce perioada a zilei se circula cu masina. Sa inteleg ca Dinoco cand e aglomerat in timpul zilei circula cu Clio, iar in weekend-uri si seara si dimineata(probabil) cu Volvo. si afirmatia: "Pana in 80km/h e bun si clio,logan,megane, dar dupa...mai greu." nu are o baza fondata, poate Clio si Logan nu sunt masini foarte stabile si la franare brusca, la viteze mari peste 120km/h pierd aderenta pe puntea spate, dar sa bagi si Megane-ul in aceiasi oala e o mare eroare. Si poveste cu S40-ul care lasa in urma Megane-ul atat la demaraj cat si la top speed e doar o poveste, ambele au 110hp, Megane-ul este mai usor, deci de aici rezulta un raport hp/kg in avantajul Meganeului. Ma rog, se vede si care dintre producatori a supravietuit :laughing7: , ma intreb cum este noul Volvo Made in China, designed in Germany, parca am mai auzit chestia asta :).

PS. Dinoco te rog enumera-mi cateva aspecte la care Volvo S40 este superior Renault Megane? exceptand puntea independenta spate (care este luata de la Ford) si siguranta la impact (ambele au 5 stele NCAP). Si luand in considerare spatiul: habitat,depozitare interior, portbagaj; buton start/stop , piese mult mai ieftine si pretul de achizitie mult mai scazut.

Acum chiar astept sa aruncati cu pietre. :violent1:

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai prima piatra o arunc eu. Volvo are punte independenta de la modelul 760 (anii '80), si are si pe S40 pana in 2004, care e model comun cu Mitsubishi Carisma, deci nicio legatura cu Ford.

Si da, conteaza si cum e etajata cutia, poti sa ai 100HP si cuplu de 50Nm sau 100HP si cuplu de 300Nm. Ia vezi tu, care are repriza mai buna pe o cutie lunga ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact! Volvo e bibelou si circul numai noaptea...e bine asa?! D'aia am consumul mic.

Dar ca o paranteza mica, daca tu zici ca la ora 7:30 este trafic usor cu plecare din Chiajna si sosire undeva langa Arcul De Triumf, eu te cred. Cu Clio merg cand n-am Volvo la indemana, si ambele sunt conduse in acelasi fel.

Ar fi cateva aspecte la megane; manerele usilor care se jupoaie, butonul start&stop care se sterge, distributia carr se schimba la 60ooo, instabilitate daca intrii mai tare de 70km/h in sensul de arc, scaunele fata incomode (late si drepte).

La Volvo s40 ca minus, gura portbagajului mica.

Vad ca ai o experienta vasta pe aceste motoare?, consumurile de care spui tu au fost facute numai pe oras sau pe distributie in tara.

Vezi ca am pus poze in urma cu ceva timp cu consumul de la s40 de la plin la plin numai pe Bucuresti.

Daca tot esti asa suparat din pricina litrului in plus la suta de km care il consuma Volvo, fa un schimb, volvo pe renault sau transportul in comun este si el solutie/bicicleta.

Clio are 1087kg. Cel de 60kw.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40/v50 nu exceleaza la spatiu interior/portbagaj si spatiile de depozitare dar in rest este net superioara la Megane dupa 5 ani de condus s40 si o data un Megane combi versiunea de varf cu piele, 6 trepte. Scaunele la Megane fata+spate de toata jena,tetierele: daca dadeam cu capul de ele ziceai ca dai in lemn, si tot plastic, cutia cu schimbator de zici ca invarti mamaliga, Daca o iei strict pt consum, spatiu,pret, cred ca si insonorizare, motorul de reno este mai silentios ca cel de PSA(deci in principiu un logan mai bine facut care sa te duca de la A la B ) atunci Megane este cea mai faina masina

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thor, Dinoco si Midnight, in primul rand pentru Midnight: iti spun eu ca un Megane de 110 hp te face sa-ti inghiti vorbele legate de cuplu si cutia de viteze, iar eu vorbeam de S40 1.6D care s-a produs dupa 2004, deci puntea spate este 100% FoMoCo.

Pentru Dinoco: la Megane intradevar se jupoaie manerele fata, daca te referi la cele interioare,eu le-am curatat complet si arata foarte bine, butonul start/stop arata impecabil dupa 7 ani, la Volvo de cate ori sterg fata de usa, cand ajung la butonul lock/unlock ma apuca groaza, de fiecare data se ia vopsea alba de pe cele 2 "lacatele". Cu stabilitatea in viraje nu stiu ce sa zic: Cu Volvo cu ce viteza intri banuiesc ca in "Sensul Giratoriu" si reusesti sa virezi??? ma rog poate il traversezi in linie dreapta cu 140km/h.Iar sfaturi cu ce sa se deplaseze da-le celor pe care ii cunosti mai bine, asa pentru cultura ta generala Volvo zace in fata blocului si merg cu FF-ul. Mi-e oarecum frica sa mai merg cu Volvo dupa 5 turbine in 15k km, ma costa mult mai mult in plus la 100km si fata de Megane si fata de Focus care e benzinar, (stai linistit s-a eliminat sita, a fost demontat tot motorul si curatat, pompa de ulei schimbata) si tot a mai faramat o turbina. Si tot pentru Dinoco, nu lucrez pe distributie, masinile de munca au perioada cand sunt utilizate numai in oras si perioada in care sunt utilizate mixt.

Pentru Thor: care este motivul pentru care dai cu capul de tetiere?!?, rolul lor este ca in caz de impact sa nu iti rupi gatul, nu sa te odihnesti cu capul pe ele in timp ce conduci,poate doar in repaus. Legat de schimbatorul de viteze, nu stiu ce Megane ai avut tu ocazia sa conduci, dar pot sa-ti spun ca la unul in firea lui schimbatorul de viteze se comporta mai mult decat decent,peste Volvo as spune :smile:). Si de unde atat plastic? depinde pe ce varianta de echipare te-ai urcat. Si apare iar aberatia cu Logan si Megane, in primul rand comparati mere cu pere si in al 2 lea rand Loganul este o masina mai mult decat cinstita. La banii care ii dai pe ea iti ofera destul de multe. Si da, o sa dau Volvo la schimb cu Logan.

PS. Oricum sunt offtopic si am poluat topicul omului, fapt pentru care imi cer scuze si promit ca nu voi mai raspunde nici unei provocari.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thor, Dinoco si Midnight,

Si da, o sa dau Volvo la schimb cu Logan.

PS. Oricum sunt offtopic si am poluat topicul omului, fapt pentru care imi cer scuze si promit ca nu voi mai raspunde nici unei provocari.

Pai nu pot sa-ti zic, decat, FELICITARI!!! Volvo se intretine greu, mai ales daca nu a avut grija de el fostul propietar.

Nici macar 1.4benzina de pe Focusul pe care il ai nu are consum de 6%, sa nu mai vorbim de performante.

Bafta

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pai Clio are numai un far si o pedala :laughing7: , Clio 1.5 dCI are putin peste 1000Kg, 1020 sau 1045, ma rog o sa verific intr-un talon, Volvo S40 1.6D are 1384 kg, se vede clar ca este dublu nu???, iar in ceea ce priveste consumurile date de Dinoco a exagerat la Volvo in - si la Clio in +, eu cu Megane-ul in oras nu sar de 5.7-5.9, iar Volvo nu scade sub 7.3. acum depinde si in ce perioada a zilei se circula cu masina. Sa inteleg ca Dinoco cand e aglomerat in timpul zilei circula cu Clio, iar in weekend-uri si seara si dimineata(probabil) cu Volvo. si afirmatia: "Pana in 80km/h e bun si clio,logan,megane, dar dupa...mai greu." nu are o baza fondata, poate Clio si Logan nu sunt masini foarte stabile si la franare brusca, la viteze mari peste 120km/h pierd aderenta pe puntea spate, dar sa bagi si Megane-ul in aceiasi oala e o mare eroare. Si poveste cu S40-ul care lasa in urma Megane-ul atat la demaraj cat si la top speed e doar o poveste, ambele au 110hp, Megane-ul este mai usor, deci de aici rezulta un raport hp/kg in avantajul Meganeului. Ma rog, se vede si care dintre producatori a supravietuit :laughing7: , ma intreb cum este noul Volvo Made in China, designed in Germany, parca am mai auzit chestia asta :smile:.

PS. Dinoco te rog enumera-mi cateva aspecte la care Volvo S40 este superior Renault Megane? exceptand puntea independenta spate (care este luata de la Ford) si siguranta la impact (ambele au 5 stele NCAP). Si luand in considerare spatiul: habitat,depozitare interior, portbagaj; buton start/stop , piese mult mai ieftine si pretul de achizitie mult mai scazut.

Acum chiar astept sa aruncati cu pietre. :violent1:

Tu ai de exemplu un Ford facelift (Volvo) si un Ford normal Diferenta este doar de confort . :smile: Fara gluma acum stii bine (sper) ca Volvo de la origini si pina sa ii cumpere Ford nu s-a gindit decit la siguranta si confort prea putin la consum..

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uff, am promis ca nu mai raspund, dar macar sa aduc o lamurire: Focusul are motor de 1.6 100Hp, consuma minim 10 in oras, nu am laudat-o niciodata ca da pe afara de sportivitate, dar macar nu are alte probleme si demareaza mai bine decat 1.6 D. V50Saphir, ai perfecta dreptate, nu am contestat anumite aspecte, cum ar fi confortul, totusi topicul era unul despre consumul de carburant si atunci cand am zis ca motorul de 1.5dCi, consuma mai putin fata de 1.6 D de la Volvo si ca e mai silentios, deci mie imi pare un motor mai evoluat, au sarit cei mai sus mentionati ca arsi ca nu consuma atat, ca nu ai confort, ca e plina de plastic , ca mai bine merg cu bicicleta sau cu transportul d-lui Mazare :smile:)...In definitiv motorul de 1.6 diesel nu are nici o treaba cu Volvo. Sa vezi raspunsuri din partea lor (Volvo) la intrebarile celor de la Exclusiv Auto (dealerul Volvo Constanta), pana la urma mi-au reparat masina dupa indicatiile celor de la Ford, cei de la Volvo aproape ca au zis ca motorul trebuie inlocuit. Fiecare motor are puncte tari si puncte slabe: la 1.6D e ungerea turbinei, la 1.5dCi e pilitura in motorina facuta de pompa de inalta. Iar despre istoricul masini male (ma refer la Volvo) stati linistiti ca a avut toate reviziile facute la timp. Am facturi cu seria masinii de la fiecare revizie, cele mai multe 4-5 sunt facute in Germania si Italia, masina a fost a unui prieten cumparata de noua din Romania. Dar politica tampita a producatorului (si nu e singurul si Dacia-Renault e la fel), care in perioada de garantie a pus intervalele de service la 20.000 km, duc la distrugerea prematura a unor elemente din motor. parerea mea este ca un ulei oricat de bun este el dupa 12.000-15.000 este dincolo de proprietatile lui.

Oricum si eu nebun sa vb. de rau o masina tocmai pe forumul dedicat ei.

O seara buna.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci daca ai 1.6 inseamna ca ai scris gresit aici, 1400, 59kw.

e626b4b332eb939377736998d072a2cf.jpg

Ai dreptate, sa denigrezi o marca de masina pe un forum mic, dedicat ...unde gasesti doar iubitori, cam greu sa razbesti :)

Toate cele bune!

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok :)), acum facem cercetări, am dat FF-ul de 1.4 la schimb cu un altul, echipare Ghia 1.6 + diferenta din partea mea.Daca ai urmărit postarile de pe Ford forum ai vazut ca prima era mostenire de la tatăl meu :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr. dumi are dreptate nu este volvo s40/v50 ce-a mai bine facuta masina ... mi se pare un pic ieftin facuta dar nici nu se compara cu megane , laguna . Cat despre longan nu am ce sa spun . Nu stiu care este parerea ta dumi dar sa te gandesti ca as trece de la 180 cp ... la 110 pe un megane , macar are cruise control ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de varianta de echipare, nici S40-ul nu are in toate variantele de echipare. Nu am recomandat nimănui sa își cumpere Renault . Iar in cazul tau cu D5, nu are rost sa discutam. La V50 ai 180 cp ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap, si este si relativ economic ... mai putin in oras dimineata .

am si un v70 din 2002 si mi se pare facuta la un buget mai strans v50-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi sa inteleg si ei ambele mașini au motoare D5?ca din semnătura ta așa inteleg. Daca este așa atunci despre ce vorbim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambele motoare sunt d5 de 185 cai, sunt acelasi.Doar ca v50 este mai mic, mai usor deci posibil consumuri mai bune.Dar v70 este o balenuta care sigur la drum intins este o placere

Edited by thor4ever
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

v70 -163 cp ala fara dpf , si v50 -180(exact ca ala de 185 numai ca are racire mai proasta datorita dimensiunilor de acolo 180) dpf + swirl

as putea sa va dau pro si contra toata ziua ... ideea este ca ambele imi pun zambetul pe buze prin ceva :D

sa stii thor ca balenuta se misca bine si in oras :D chiar mai bine decat v50

Cristi sa inteleg si ei ambele mașini au motoare D5?ca din semnătura ta așa inteleg. Daca este așa atunci despre ce vorbim ?

Eu incercam sa va explic faptul ca fiecare masina are avantaje si dezavantaje , Volvo este mult peste Renault la capitolul siguranta si rafinament , in functie de mototrizari prezinta avantaje si dezavantaje (consum si fiabilitate etc.) . Renault in Franta este un fel de Dacia la noi(masina poporului) , pt. francezi Citroen este masina premium. (un fel de vw, audi spre exemplu) .

Eu spre exemplu apreciez grupul Fiat (pt o masina ieftina si robusta, dar nerafinata) fiecare cu ale lui ... comparatia ta intre 1.5 dci si 1.6 d este oarecum irelevanta ... deoarece au caroseri diferite , volvo fiind cu sute de kg mai grea(de aici rafinamentul si siguranta in plus) ,iar 1.5 dci din cate am inteles de la cativa prieteni taximetristi , sunt foarte slabe probleme turbo , injectie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haideti sa nu mai comparam doua clase diferite de masini...ca daca ma pun si eu sa imi ridic in slavi Volvo-ul cu motor de pejo pe el ma apuca dimineata...

Si la a mea cu sistemul drive sa stii ca nu trece de 7% in oras nici daca o bati si mergi doar a1-a si a2-a :P (si mergeam cu START/STOP dezactivat ca trebuia sa fac schimburile si nu imi placea sa se tot opreasca). Iar la autostrada 130 kmph o scot la 4.3% ;)

Iar la versiunea de dupa, cea in 6 viteze, 114HP, a crescut si cuplul la 270Nm ;) asa ca haide sa o lasam mai moale :D Cum spuneai si tu, nu ai venit pe forumul potrivit pentru a confrunta o masina :headbang: :headbang: :evil6: :evil6: Si stiu ca a mea nu e Volvo 100%...dar sigla aia...simbolul fierului...liniile masinii...sentimentul de siguranta, scaunele, volanul, materialele folosite la interior...parca e altceva :wub:8)

Noi comparam o masina care la pret de noua e cam dublu fata de Megane :D Poate ca nu merita sa faci investitia din punct de vedere economic...dar cand iti place ceva, iti place si gata. Si ce are daca isi pierde pretul? Eu nu o mai vand :))

Sara buna!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic: Discutia cu Renault Megane 1.5 dci vs Volvo S40/V50 - 1.6 D. Parerea mea e ca sunt motoare si cutii total diferite. Motorul de 1.5 dci de pe Renault are un avantaj in localitati si in calatoriile la viteze mai mici, scotand un consum mai bun si avant o cutie etajata special, cu rapoarte mai scurte care permit sa mergi si cu treapta 5 la 60-70 km/h fara nici un stres. La drum intins in schimb, cand soseaua si conditiile de trafic permit viteze mai mari, 1.5 Dci mi se pare puturos si fara viata in el, ceea ce nu as putea spune despre 1.6 D de pe Volvo.

Ontopic: Revin cu feed-back despre consumul pe timp de iarna. Pe bord indica acum o medie de 7.6%. Nu-mi dau seama cat ar fi consumul real, eu si sotia mea ne-am facut un obicei sa alimentam de 200 lei cand se aprinde becul rosu, deci masina nu prea mai vede plinul, decat daca plecam la un drum lung, ceea ce nu prea se intampla in ultima vreme. Eu estimez un consum real de maxim 8.5% asa la ochi. Masina circula aproape zilnic in Bucuresti, insa drumurile sunt scurte intre domiciliu si biroul sotiei. Nici nu apuca sa se incalzeasca motorul ca ajunge la destinatie.

Nu prea mai folosim clima, decat daca-s geamurile inghetate, ceea ce nu prea s-a intamplat. Pentru dimensiunile si greutatea lui V50, raman la parerea ca are un consum de motorina foarte bun.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] alimentam de 200 lei cand se aprinde becul rosu, deci masina nu prea mai vede plinul, decat daca plecam la un drum lung, ceea ce nu prea se intampla in ultima vreme.[...]

Nu o mai lasa pana la bec :( ca trage mizeriile din motorina...alimenteaz-o macar atunci cand se apropie de rosu...ca tot aia e daca bagi de 200 azi sau peste 3 zile...si ai grija sa nu inghete treburile pe acolo cand da frigul tare :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma intreb cand o sa lasati povestile astea cu tras mizeria de pe fund. Fratilor, sorbul oricarei pompe ESTE PE FUND iar mizeria aia fir-ar mama ei tot pe fund cade fie rezervorul gol sau plin !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now