Posted 11 Nov 2013 · Report post 69ca43b5386146767219e561d80b8086 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2013 · Report post Si marmota invelea ciocolata... Sa-mi spui si mie cum scoti 20% mai multa putere cu consum cu 20% mai mic. Cu alte cuvinte astept sa-mi spui cum alergi mai repede mancand mai putine calorii Se intoarce Otto in groapa... 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2013 · Report post Poi oricum consumul are o limita pana unde e foarte scazut Adica sa zicem un exemplu la 100 km/h ai un consum de 5 % La 160 km/h ai consum mai mare cum e ai normal nu !!!! Din cate vad in comenturi sunt multi clienti care au crescut puterea cu 40-50 cai si au fost multumiti Acum nustiu ce sa zic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2013 · Report post Daca ar face plopul mere si rachita micsunele.... era o vorba romaneasca. Nu cred in povesti de genul: din rahat facem bici si pocneste mai ceva decat unul original. Cei de la volvo cred ca stiu bine ce au pus sub capota masinii in asa mod incat sa fie si puterea si consumul cu o eficienta maxima, altfel ar fi patit ca cei de la Saab acum vre-o cativa ani cand nu mai aveau cunparatori asta in ciuda faptului ca masina este ok cel putin din punctul meu de vedere.Cu alte cuvinte, vrei mai multi cai: platesti, adica iti cumperi o masina cu ceva cai mai multi din fabrica si bine intelegi platesti combustibil, piese, etc etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2013 · Report post Vorba multa saracia omului ,Minulescu treci la subiect vrei cai multi ai un consum mai ridicat (se poate si fara schimbarea autoturismului) ...Iar modificarea fiecarei masini o face sa fie unicata pentru proprietar Un prieten are montat pe un E-class,motor de 2200 si se simte ceva diferenta la demaraj dar nu si la consum din spusele lui ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2013 · Report post Nu e char asa Laur, sunt cativa aici pe forum care si-au pus powerbox si au constatat ca nu era ceea ce scria pe ambalaj Ba mai mult si-au infundat DPF-ul, masina tragea dubios iar in scurt timp au aparut problemele . La motoarele noi cu DPF nu ai ce face cu un powerbox, singura solutie este resoftarea iar daca vrei cu adevarat multi cai trebuie sa anulezi DPF-ul . La masinile mai vechi, fara DPF, te poti juca cu o astfel de "jucarie" . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2013 · Report post Pai powerbox urile astea is de mai multe feluri! ce am avut eu: 1. Cutiuta magica cu o rezistenta.Asta in afara de foarte mult fum si ulei consumat nu o adus nimic. 2.Un circuit electronic mai complex..Firma producatoare Maxchip; bunicel dar pret mare,chiar foarte mare. Scazut consumul de la 5.6 la 4.8 ,s a modificat putin sunetul motorului si se incalzea ca naiba atuncea cand te dadeai la masina!! dar ambele sunt praf in comparatie cu un soft bine facut si rescris in ECU. 3.Exista varianta sa mergi la un "tiuner",iar dupa chiptuning masina sa mearga mai prost ca inainte. ps: testul a fost facut pe un Tedeiu din 1999 cu euro 2. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2013 · Report post Ms de raspuns bogdan Cred ca tu esti in masura sa ma informezi Am vorbit cu respectivii la telefon si mi sa spus asa: Cresc de la 161 cai sau 163 psi la 205 cai sau 207 psi. Cuplu creste si el nu imi aduc aminte cat Consumul a spus ca scade in conditiile de mers normale si nu cand esti cu piciorul la fund Pt ca si cuplul creste cutia de viteze tine aceeasi viteza timp mai indelungat deci si consumul mai mic. Din ce mi a explicat el remapul si acest dispozitiv al lor tuning box e cam acelasi lucru pt k performantele sunt la fel .doar ca daca faci remap si nu iti convine platesti sau e de lucru sa aduci masina la stadiul care a fost pe cand cu acest tuning box doar il deconectezi de pe masina si setarile revin la normal.alt avantaj e ca acest dispozitiv poate fi pus si pe alta masina si necesita doar o mica reprogramare. Dispozitivul are 3 ani garantie si 3 saptamani testare.deci nu iti convine il dai jos si primesti banutii.Si cat te a costat ? Mie mi sa spus ca o sa ma duc la ei o sa monteze dispozitivul si o sa faca setarile necesare.apoi se vor vedea rezultatele din prima secunda.dupa cateva teste daca nu imi convine nu e problema il decupleaza fara suparare si fara cost. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2013 · Report post Power box este doar un pacalici pentru ECU motor.Unele sunt simple cu niste rezistente ce fac ECU sa creada ca motorul este mai rece , altele mai complexe ce altereaza si alti parametri . Ca sofer simti ceva modificari in dinamica motorului, dar ideal ar fi de testat pe dyno inainte si dupa montaj ,cand veti avea surprize nu tocmai placute . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2013 · Report post Power box este doar un pacalici pentru ECU motor.Unele sunt simple cu niste rezistente ce fac ECU sa creada ca motorul este mai rece , altele mai complexe ce altereaza si alti parametri . Ca sofer simti ceva modificari in dinamica motorului, dar ideal ar fi de testat pe dyno inainte si dupa montaj ,cand veti avea surprize nu tocmai placute . Exact! Un soft bun pastreaza si masurile de siguranta ale motorului! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2013 · Report post @Mihai, si ce faci cand dupa 200km (mile in cazul tau) se infunda DPF-ul ? E devina masina va spune vanzatorul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2013 · Report post De asta si pun intrebarea aici pe forum sa ma informez bogdan. Sa stiu care sunt riscurile In principiu sincer sa fiu inainte sa aflu de tuning box ul asta vroiam sa fac remap la tine in vara cand o sa am concediu. Dar am pus si eu intrebarea ce riscuri sunt etc Multumesc oricum de informatii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2013 · Report post Pai de ce nu faci remap la tine in UK? Superchips este o firma britanica destul de bine cotata si au birou chiar in Londra . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Nov 2013 · Report post As putea sa fac bogdan dar nustiu unde anume. O sa ma interesez la superchips sa vad care e treaba Ms frumosOk am gasit Acum intrebarea mea acest remap o sa afecteze masina ca si tuning boxul in vreun fel.? Am atasat o poza cu informatiile despre schimbarile pe care le voi avea dupa remap..Inca o intrebare Cum pot afla daca s60 ul meu fabricat in decembrie 2005 are dpf ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Nov 2013 · Report post Daca are cod de motor d5244t nu are dpf daca are d5244t5 are dpf si admisie cu clapeti si swirl. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Nov 2013 · Report post Ok multumesc de raspuns Acum intrebarea mea finala este daca si acest remap are efecte negative in vreun fel ? Am inteles power box e o mare prostie dar remap ul merita facut ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Nov 2013 · Report post Eu stiu pe cineva care a facut resoftare la un s60 de 185cp cu dpf impins la 220cp si merge ok resoftare facuta pe la 15000km iar acum are peste 150000km . Share this post Link to post Share on other sites