Posted 16 Jan 2014 · Report post 1.9di 95 cp la baza, @Adi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2014 · Report post El cauta F8Q pe internet si se mira ca nu gaseste nimic. 95cp e F9Q si e cu totul alta poveste. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2014 (edited) · Report post am facut chiuloasa se potrivesc injectoarele de pe 2.5 master numa ca ar trebui sa schimb si pompa pentru un debit mai mare...am iesit in probe cu ea si pe o ploaie torentiala l-am pupat pe un idiot care o oprit la culoarea galbena in mijlocul intersectiei ca el isi cauta ceva hartii si discuta la telefon...El avea un Toyota Avensis din 2008 si din pacate i-am descentrat sasiu in spate (asa mi-a zis inspectorul de la asigurari ieri cand a intrat masina in service) Edited 22 Jan 2014 by Indy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2014 · Report post BO$$, eu as recomanda un TDI adevarat de la VW, tractoras, ma intelegi, ca sa te tragi numai bine si pe liniute cu bajetii, si cu consum de sa moara varu' de la Mercador de 3,4 maaaxim 3,5, iti spun eu, pe cuvant. /sarcasm Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2014 · Report post ideea in sine e sa ma pun cu cei care au tdi de la VW...am un turbo KKK de pe 2.5 tdi de pe audi A6 si urmeaza sa ii fac flansa de adaptare, problema e ca la accident mi-am spart si intercooleru si nu prea l-as duce la reparat ci mi-as lua unu de pe un iveco ...acuma toate ca toate cumva tot dau de 150 de cai la sfarsit Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Feb 2014 (edited) · Report post https://imageshack.com/i/5m1hxlj si recent am luat si 2 turbouri cu 200 de ron de bmw 2.5 tds https://imageshack.com/i/0z5npfj Edited 2 Feb 2014 by Indy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2014 · Report post stie cineva daca se potriveste motorul de 116 cai dci pe asta a meu de 95 de cai?....mi s-a rupt distributia si cred ca o sa il schimb si ce modificari mai trebuie sa ii aduc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2014 · Report post Cred ca difera putin.IN primul rand are alti suporti la motor,planetarele trebuie sa fie altfel,cutia e alta. IN afara de asta,mai ai o problema cu Rar ul! AL Tau,T2 ul ii euro2,iar common railul este euro3. ps: de ce nu montezi un motor de Reno Megane/Laguna de 98 cp?Vizibil pare cam la fel. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2014 · Report post Nu rar-u mi problema ci sistemul electric Trimis de pe al meu C1905 folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2014 · Report post Pai sistemul electric nu cred ca ar fi o problema,asta in cazul ai pe cineva priceput. In afara de motor si cutie,mai ai nevoie de : contact,cheie pornire,calculator motor,immo si cam atat cred. DAca a facut cineva un Update de genu,sa ne spuna si noua. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2014 (edited) · Report post E greu de facut si nu merita efortul, cel mai simplu este cu un motor identic . Edited 5 Apr 2014 by Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2014 · Report post Si motoru de megane de 98 de cai? Trimis de pe al meu C1905 folosind Tapatalk Si motoru de megane de 98 de cai?imi mai trebuie sistemul electric? Baiu ii ca nu tare găsesc de 95 de cai Trimis de pe al meu C1905 folosind Tapatalk Trimis de pe al meu C1905 folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2014 · Report post Pai e acelasi motor! Ti ar trebui calculatorul motor pentru a face schimb de immo uri. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2014 · Report post am si eu o intrebare avand in vedere ca suntem mai multi care ne framantam cu un gand: Mie la masina mi s-a deplasat fulia de pe alternator, acestea fiind intru-n sat anume din hunedoara am gasit un mecanic mai amarastean asa , ca o improvizatie de moment sa pot sa ajung acasa (adica la 400 de km distanta) am zis hai sa sudam fulia de la alternator, dupa 120 de km mi s-a oprit motorul , si am constatat ca s-a rupt cureaua de la alternator... Distributia a fost facuta anul trecut si e de la Contitech si am facuti 29.000 de km cu ea. Am fost la persoana cu pricina care mi-a montato pentru a rezolva aceasta problema cu distributia. Mecanicul mi-a spus ca s-a rupt cureaua de la distributie din cauza alternatorului din cauza faptului ca bilele de la aternator s-au blocat aceasta fortand distributia...Am intrebat si un inginer mecanic si alti mecanici despre aceasta problema. Intrebarea este : Se poate rupe distributia din cauza alternatorului? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2014 · Report post Hotaraste-te care curea s-a rupt pana la urma. Intai zici de cea de alternator,apoi zici de distributie Sent from my GT-I9190 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2014 · Report post Mi-o ieșit fulia de la alternator, moment in care mio sărit cureaua de alternator, am puso la loc...cureaua de distributie so rupt Trimis de pe al meu C1905 folosind Tapatalk am si eu o intrebare avand in vedere ca suntem mai multi care ne framantam cu un gand: Mie la masina mi s-a deplasat fulia de pe alternator, acestea fiind intru-n sat anume din hunedoara am gasit un mecanic mai amarastean asa , ca o improvizatie de moment sa pot sa ajung acasa (adica la 400 de km distanta) am zis hai sa sudam fulia de la alternator, dupa 120 de km mi s-a oprit motorul , si am constatat ca s-a rupt cureaua de distributie... Distributia a fost facuta anul trecut si e de la Contitech si am facuti 29.000 de km cu ea. Am fost la persoana cu pricina care mi-a montato pentru a rezolva aceasta problema cu distributia. Mecanicul mi-a spus ca s-a rupt cureaua de la distributie din cauza alternatorului din cauza faptului ca bilele de la aternator s-au blocat aceasta fortand distributia...Am intrebat si un inginer mecanic si alti mecanici despre aceasta problema. Intrebarea este : Se poate rupe distributia din cauza alternatorului? Trimis de pe al meu C1905 folosind Tapatalk Scuze m-am gresit Trimis de pe al meu C1905 folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2014 · Report post am si eu o intrebare avand in vedere ca suntem mai multi care ne framantam cu un gand: Mie la masina mi s-a deplasat fulia de pe alternator, acestea fiind intru-n sat anume din hunedoara am gasit un mecanic mai amarastean asa , ca o improvizatie de moment sa pot sa ajung acasa (adica la 400 de km distanta) am zis hai sa sudam fulia de la alternator, dupa 120 de km mi s-a oprit motorul , si am constatat ca s-a rupt cureaua de la alternator... Distributia a fost facuta anul trecut si e de la Contitech si am facuti 29.000 de km cu ea. Am fost la persoana cu pricina care mi-a montato pentru a rezolva aceasta problema cu distributia. Mecanicul mi-a spus ca s-a rupt cureaua de la distributie din cauza alternatorului din cauza faptului ca bilele de la aternator s-au blocat aceasta fortand distributia...Am intrebat si un inginer mecanic si alti mecanici despre aceasta problema. Intrebarea este : Se poate rupe distributia din cauza alternatorului? numai in cazul in care se rupe (se desface ) cureau de transmisie si ajunge sub cureaua de distributie atunci sare de pe punct motorul( si incepe distractia ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2014 · Report post Era logic ca nu o sa tina sudura si puteai preintampina daca scoteai protectiile de plastic de la motor (cele de pe curele), macar cea din fata-jos, pana rezolvai problema. Asa se putea rupe auxiliara bine merci, fara sa iti dea in distributie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2014 · Report post nu mi-o sarit cureaua de accesori pe cureaua de distributie , ba chiar tot asa e sus , nu a avut nici o legatura cureaua de accesori cu ea de la distributie, ce-a de la distributie s-a rupt , o sa ii fac niste poze sa vedeti ca nu din cauza curelei de la alternator s-a rupt....Mie mi-a zis mecanicu care mi-a pus distributia ca din cauza bilelor din alternator mi so rupt mie cureaua de distributie , pt ca mi s-a blocat alternatorul si s-a fortat motorul de aia s-a rupt cureaua de distributie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2014 · Report post Se poate. Daca s-a gripat alternatorul, ti-a oprit brusc motorul, si desi cureaua de accesorii a patinat putin, cea de distributie probabil a plesnit. Mai ales daca a fost tensionata prea tare. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2014 · Report post multumesc foarte mult pentru raspuns Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2014 · Report post Se poate. Daca s-a gripat alternatorul, ti-a oprit brusc motorul, si desi cureaua de accesorii a patinat putin, cea de distributie probabil a plesnit. Mai ales daca a fost tensionata prea tare. Esti de belea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2014 · Report post Esti de acord ca e un raspuns plauzibil ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2014 · Report post Din 20 de mecanici mio zis contrariu...da ii ok Trimis de pe al meu C1905 folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites