Sign in to follow this  
Followers 0
CarpeDiem07

Bujiile sau...

19 posts in this topic

Salut. De cand a scazut temperatura, afara, pornirea e tot mai grea, de ex: azi dimineata la ora 07:40 (temp. 3 grade), am incercat s-o pornesc, am lasat sa se stinga luminile din bord, am dat la automat, am lasat-o sa invarta de 10-15 ori, am repetat operatiunea de aprox 5 ori pana a pornit, am ajuns la serviciu( 4 Km ), am oprit motorul si am incercat sa-l pornesc, a pornit normal, la ora 14:30 aceeasi problema ca azi dimineata, dupa ce am pornit-o am oprit motorul si apoi a pornit normal. Ce credeti sunt bujiile, cum se verifica? Unii zic ca cel mai bine se verifica date jos de pe masina, altii ca se pot verifica si pe masina, daca le verifici pe masina, te poti insela?

Edited by CarpeDiem07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune-o intai pe un tester. S-ar putea sa fie bujiile dar la fel s-ar putea sa fie si injectoarele.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus-o pe tester, pe injectie nu are nicio problema, injectoarele au mai fost verificate si mecanic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai pus-o pe tester DiCE, sau pe "universal" ?

Masoara bujiile cate una cu un ohm-metru si vezi daca ai la vreuna intrerupere (rezistenta foarte mare).

Sau daca ai curaj, scoate-le de acolo, pune-le baterie si vezi daca se inrosesc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta alte probleme decat bujiile, o masina la 3*C porneste la prima cheie si la "sfert" fara ajutorul bujiilor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai pus-o pe tester DiCE, sau pe "universal" ?

Masoara bujiile cate una cu un ohm-metru si vezi daca ai la vreuna intrerupere (rezistenta foarte mare).

Sau daca ai curaj, scoate-le de acolo, pune-le baterie si vezi daca se inrosesc.

Tester universal.

Daca ar fi injectoarele, nu ar trebui sa am si alte simptome? Mult fum, motorul sa nu mearga cum trebuie, sa nu traga...ce simptome sunt la injectoare defecte?

Edited by CarpeDiem07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fi un injector asta e simptoma dar trebuie sa vezi care scapa presiune pe retur, problema este doar la pornire in rest masina trage normal.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat bujiile si am pus-o pe tester, bujiile sunt bune, releul este bun, atasez poza erori tester.

post-5081-0-32723300-1385561478_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din erorile astea ai de verificat asa :

Tampoanele hidraulice fata-spate

Senzorul de turatie (stiu, eroarea e pe senzorul de cama, dar verifica-l pe ala de pe cutie intai !)

Celelalte doua nu au legatura cu pornirea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampoanele sunt cel din fata si cel din spate de langa turbina, cele in care intra furtunasele de vacum? La ambele tampoane eu am avut furtunasele de intra in ele, scoase, cand mi-au schimbat volanta nu le-au mai pus la loc, o perioada am mers cu ele scoase, acum cand am depistat le-am pus la loc improvizand niste tubulete pt. a face conexiunea intre ele si tampoane, presupun ca nu sunt etans. Daca nu sunt etans, am probleme la pornire, ce altceva imi mai afecteaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil codul ala a ramas stocat de atunci, si acum nu mai ai probleme.

Verifica si senzorul de turatie de pe volanta, probabil ori nu ti l-au strans calumea, ori ti l-au rupt...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

l-am verificat, este ok, am luat unul de pe o masina la fel doar ca era cu cutie automata, la fel pornea, al meu l-am pus pe cealalta masina si functiona perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci verifica senzorul de axa cu came, de sus. E ultima varianta.

De fapt intai reseteaza TOATE erorile si vezi ulterior dupa cateva zile ce mai apare.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Ce senzori sunt cei din imagine, care este senzor axa cu came?

Ce rol au fiecare, daca nu functioneaza cum trebuie, afecteaza pornirea?

post-5081-0-65915100-1385646676_thumb.jp

post-5081-0-40381700-1385646677_thumb.jp

Edited by CarpeDiem07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul din prima poza e boost pressure senzor functioneaza de la 1v presiune mica la presiune mare 4,5 v iar in poza a doua e camshaft senzor pozition (senzor axe came)0-5v

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce rol au fiecare? Ce se intampla daca sunt defecti, ce afecteaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La primul senzor nu trage masina la senzorul nr 2 nu porneste motorul .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu porneste deloc sau porneste mai greu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fault symptom


  • The engine dies

  • The engine fails to start

  • Poor performance.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0