Sign in to follow this  
Followers 0
vpr

Filet stricat.

11 posts in this topic

Salutare.

De saptamana trecuta sunt proaspat proprietar de Volvo V40 1.9 DI(95cp) fabricat in 99:) Prima impresie:"Super masina!"

Problema mea este ca am observat ca pierd ulei(nu mult) pe langa garnitura de la capacul motorului asa ca am comandat garnitura noua dar cand sa o schimb am constatat ca cel care a strans surubuile alea 3 inaintea mea nu a prea avut simt. Suruburile se invarteau in gol si cand le-am scos era infiletata pe ele filetul din motor.

Ne avand idei prea multe fiind duminica dupamasa am schimbat garnitura am dat pe suruburi cateva straturi de banda de teflon si am pus capacul inapoi. Suruburile am avut impresia ca au prins mai bine ajungand la un punct unde nu le mai puteam invartii doar cu torxul, cu mana goala. Ieri dupa ce am facut aproximativ 50 de km cand m-am intors acasa am observat ca in locul unde am avut parcata masina e o pata maricica de ulei asa ca am ridicat capota si am constatat ca pierd ulei destul de mult pe langa garnitura.

Ce sfaturi imi dati?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Vezi daca poti sa refaci filetul folosind un tarod mai mare.

Eventual urmatorul numar sa nu subtiezi foarte mult peretii.

Refaci filetul si schimbi si suruburile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

De saptamana trecuta sunt proaspat proprietar de Volvo V40 1.9 DI(95cp) fabricat in 99:) Prima impresie:"Super masina!"

Problema mea este ca am observat ca pierd ulei(nu mult) pe langa garnitura de la capacul motorului asa ca am comandat garnitura noua dar cand sa o schimb am constatat ca cel care a strans surubuile alea 3 inaintea mea nu a prea avut simt. Suruburile se invarteau in gol si cand le-am scos era infiletata pe ele filetul din motor.

Ne avand idei prea multe fiind duminica dupamasa am schimbat garnitura am dat pe suruburi cateva straturi de banda de teflon si am pus capacul inapoi. Suruburile am avut impresia ca au prins mai bine ajungand la un punct unde nu le mai puteam invartii doar cu torxul, cu mana goala. Ieri dupa ce am facut aproximativ 50 de km cand m-am intors acasa am observat ca in locul unde am avut parcata masina e o pata maricica de ulei asa ca am ridicat capota si am constatat ca pierd ulei destul de mult pe langa garnitura.

Ce sfaturi imi dati?

Multumesc!

Cretini !

Cred ca doar rectificate cumva, umpluta gaura, dat filet nou.

Capacul motor - te referi la "capac culbutori" \ capac axe cu came corect ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, capacul de la culbutori:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie facut filet cu un tarot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandeam sa curat bine si sa etansez cu pasta de etansat bai de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara sa pui suruburile?

Ma indoiesc ca o sa stea. Sunt vibratii destul de mari.

Cred ca iesi mai bine cu refacerea filetului.

Gasesti un set de tarozi pe la 60-70 roni. Sau poate un service bun, cu baieti care isi dau silinta.

Refaci filetul si scapi de bataia de cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa merg joi la cineva care stiu sigur ca are un set de tarozi. Macar un surub mai tine inca:))))

Multumesc pentru sfaturi!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa incerc toate variantele.

Multumesc:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0