RaresC30

DPF off cluj

19 posts in this topic

Salutare tuturor. postez la S40 deoarece aici sunt convins ca sunt mai multi detinatori decat C30 si poate am sa primesc un raspuns mult mai rapid . Stie cineva unde se dezactiveaza dpf in cluj pentru 1.6 D . inafara de lvb deoarece m-i se pare exagerat 380 de euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cam cat ti s-ar parea ok de platit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa fim seriosi. cu 17 milioane + vreo 150 de lei inlocuirea lui la esapamente m-i se pare foarte mult . in mod normal ar trebui sa fie undeva la 14 milioane cu totul toata manopera

Share this post


Link to post
Share on other sites

250-300e costa numai softul pt dpfu`

si alte 250-300e daca vrei si putere

...cel putin 150lei demontat+spart ceramica+sudat+montat.

Cam astea-s preturile peste tot.

Cati km are?

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu punctam acei 250-300 euro pt scosul din soft. nu am nevoie de chip sau alceva . are 130800 si inca nu are erori si minuni dar studiez piata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-ti da nimeni DPF-ul jos + spart+ sudat la 150 lei. Fara 50E nu face nimeni operatiunea asta.

Soft poate face Kisslorand la Cluj, e ok, il cunosc, a mai facut, recomand tel 0744692800.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi ce ai rezolvat asa, ca doar toate noxele se infunda in el si strici pe la motor una alta.Doar fizic si apoi soft merge.Asta din citit forumu nu din experiente proprie

Bogdane btw m am uitat pe carte la mine si la final acolo scrie E3 dar masina are dpf si figureaza ca euro 4 dupa actele de plata taxa de catre primul proprietar. Pan la urma ai mai auzit pe altii sa si puna dpf in loc sa l scoata?Sa stii cum merge treaba daca vreau sa l dau jos ca habar nu am starea lui, cati km are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentu partea fizica eu am muncit o zi intreaga. I-ar pentru soft pretul e inte 250 - 350 euro. Privitor la soft e bine sa fie cineva cu experienta nu te uita la pret pentru ca vei pierde mai tarziu. Personal nu recomand DPF off desi eu am facut-o. Nu recomand pentru ca masina nu mai e aceeasi si exista un risc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu recomand pentru ca masina nu mai e aceeasi si exista un risc.

La ce te referi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu crapa turbina:)

cand se infunda filtrul minune

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Thor, stiu 2 persoane care au cumparat masini cu DPF montat ulterior. In RO degeaba montezi DPF, nu te ajuta la nimic .

@lazvio, nu stiu cum a durat la tine o zi intreaga, e treaba de maxim 3h sa dai jos DPF-ul, sa-l spargi & sudezi + anulat din soft .

Conteaza foarte mult cine face softul pt ca exista variante de update la 1.6D iar anularea din soft devine foarte grea, intra in protectie dupa, lipsa putere, etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si atunci daca la mine pe carte scrie E3 daca l dau jos mai trebuie si soft sau cum ii la astea?Sau mai bine zis dpf pus ulterior nu se infunda?sau cum/cand aflu ca sa infunda?Sunt useri pe forum cei doi?Parca de cineva cu s60 stiam si eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deacord cu bogdan g, trebuia sa dureze intre 3-4 h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-ti da nimeni DPF-ul jos + spart+ sudat la 150 lei. Fara 50E nu face nimeni operatiunea asta.

Soft poate face Kisslorand la Cluj, e ok, il cunosc, a mai facut, recomand tel 0744692800.

Un mecanic daca e si sudor cu siguranta o poate face in 3 ore. Dar "mecanici" forumisti ca noi le trebuie o zi intreaga lasand la o parte ca le trebuie un flex, aparat de sudura si eventual o bormasina cu percutie pentru spart fagurele din interior. Mie personal mi-a luat in jur de 8-10 ore. Bineinteles ca parte din acest timp doar am privit fascinat la ce se afla pe acolo si de ce sa nu recunosc nici berea nu mi-a lipsit.

Personal recomand DPF off pentru cei care circula mai mult in oras, care au sotii cu permis, si care nu dispun de finante nelimitate.

Pentru partea de soft a durat cam 1/2 ore. Demontat ECU, resoftat, montat ECU si resetare pentru anularea limp mode. Cel care mi-a facut partea de soft mi-a zis ca nu merge cel putin la mine prin OBD deoarece are protectie pentru tuning.

Asa ca privitor la operatie avem amandoi dreptate dar pentru "operatori diferiti"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Thor, la tine e simplu, il dai jos si gata, masina are soft fara DPF .

@Lazvio, nu e asa, mecanicul nu face decat sa dea DPF-ul jos dupa care se ocupa sudorul, eu de exemplu le fac altfel si dureaza 10 min cu tot cu taiat si sudat . Se taie in 3 bucati, ramai cu DPF-ul + rama metalica, se loveste o singura data cu ciocanul si a plecat centrul, dupa care iese tot si iese aproape intreg. De taiat dureaza 2 min, de scos dureaza tot 2 min iar de sudat dureaza 5 min. De exemplu eu am reusit performanta in a da DPF-ul jos fara sa-i rup suruburile, trebuie un pic de atentie si scule .

Acum vin si eu cu o intrebare de Bula, merita sa pierzi 10h pt ceva ce un profesionist il poate face intr-o ora ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merita daca o face el si ii si place :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan G

Acuma cu meritatul ramane la aprecierea fiecaruia. Personal dupa ce am facut-o cred ca nu merita chiar daca am avut toate sculele necesare inclusiv aparat de sudura. Eu am facut cu flexul doar o fereastra in DPF dupa care l-am spart cu rotopercutorul. Dar daca tot discutam despre asta si nu suntem off-topic am o nelamurire privitor la senzorul de presiune de pe DPF. Eu am optat la opturarea gaurilor din DPF si am lasat furtunele libere bineinteles senzorul de presiune conectat la ECU, iar senzorul de temperatura l-am lasat conectat pe DPF. Cel care mi-a facut anularea din soft mi-a spus ca ar fi mai bine ca senzorii sa ramana conectati pe DPF. Acuma astept parerile voastre atat pentru mine dar mai ales pentru cei care urmeaza sa opteze pentru DPF off in viitor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus teava in loc de DPF, am pus senzorul de temperatura numai pt a monitoriza EGT-ul pt ca aveam o turbina mai mare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now